Vakantiepark Le Claux du Puits

7,9

• Onderkomen8,4
  • Activiteiten3,0

19 reviews over Vakantiepark Le Claux du Puits in het Nederlands

erg mooi huis, zeer rustig gelegen.

Paul, 29-4-2014
  • Onderkomen9

Ideeal voor een luxe en rustige vakantie in de Vaucluse. De Mont Ventoux ligt dichtbij. Het is gelegen in centrum van de lavendelstreek. Aanrader is toch door de Gorges de la Nesque en naar Forcalquier of Montbrun,
Gereisd alleenreizend in april 2014

Mooie huizen op een kleinschalig park

Manon, 30-6-2013
  • Onderkomen9

Onze woning was erg mooi en zeer schoon, met 3 slaapkamers (weinig kastruimte) en 2 badkamers. De keuken was van alle gemakken voorzien.

Er is een gezamenlijk zwembad, dat erg koud is, maar het uitzicht maakt veel goed. De algehele indruk is zeer rustig, en heel goed verzorgd.

Dit park is een aanrader voor fietsliefhebbers (en de rest van de familie), en mensen die rust zoeken in een mooie omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2013

mooie huisjes,mooie streek,luxe

davy, 5-8-2011
  • Activiteiten2
  • Onderkomen8

in de maand juli 2011 zijn we naar het vakantiepark geweest.het was er mooi,verzorgd.de huisjes waren ruim en alle comford was aanwezig.de streek was er mooi,maar het weer iets minder.(25 graden)de ligging vd huisjes was goed,maar iets te ver vd dorpjes in de streek.wel supermarkt op 10 min met auto.het zwembad was ijskoud.(19 graden)de sateliet tv werkte niet,en het internet was niet echt goed.voor mij vind ik de prijs wat te hoog voor de waarde.niet voor herhaling vatbaar
Gereisd met partner in juli 2011

Zalige plek

hans, 15-7-2011

We hebben allemaal genoten van een weekje zalige rust. Het huisje en de streek zijn prachtig. Er is een mooie wandelweg (± 1 u) naar Sault, waar we 's morgens een krant en brood haalden en een koffietje dronken op de terras van de bar vlakbij. Ook Aurel is een heel mooi dorpje met 1 hotelletje en een mooi gelegen terras. Enige minpunt was dat we de verbinding met de satelliettelevisie niet in orde kregen.

Tensloote, wat de vliegen op het terras betreft, een goede tip neem een vliegenmepper mee

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

Niet voor herhaling.

Peter, 30-9-2010
  • Activiteiten5
  • Onderkomen8

De ganse maand verbleven in dit domein, en niet voor herhaling vatbaar, ondanks het feit dat dit een "Privilege" is van Lagrange, en 4 sterren krijgt van TO. Huis dat we geboekt hadden voor 6 personen was wel ruim. 3 Grote kamers, 1 badkamer met ligbad en 1 badkamer met douche, 2 aparte toiletten. Eerste indruk was heel goed, was wel niet zo heel proper gekuist. Het zwembad is niet verwarmd en vol met ongedierte. Doordat Saint-Trinit op hoogte ligt van 840 meter was het daar koud, in vergelijking met de temperatuur in het dal scheelde het 5 graden. De eerste week niet kunnen slapen doordat er muizen tussen de muren zaten. Als je op het terras wou eten mocht je eerst een kwartier vliegen doodmeppen, anders was het niet te doen. Wel heel rustig, maar reken op 45 min. om leuk dorpje te bezoeken.
Gereisd met jonge kinderen in september 2010

Aangenaam vakantieparkje voor het ganse gezin

Gerry, 16-2-2010
  • Onderkomen8

Uitvalsbasis voor de beklimming van de Mont Ventoux. Met het ganse gezin. Zeer verzorgde villa. Rustige omgeving. Zeer klein dorpje in de buurt Sault. Ideaal voor mensen die de rust zoeken.
Gereisd met jonge kinderen in september 2008

Luxevilla in rustige omgeving

Gezin met jonge kinderen, 13-1-2010
  • Onderkomen9

Wij hebben in juli 2008 een week in een villa voor 6 personen verbleven & wij waren zeer tevreden.

Ons huis was netje schoongemaakt en vertoonde geen enkel mankement.

De dame aan de receptie was heel behulpzaam & gaf voldoende informatie.

Wij zijn het niet eens met de opmerkingen m.b.t. kindvriendelijkeid: Le Claux du Puits profileert zich als klein domein met een zwembad in een rustige omgeving, geen waterparadijs met speeltuin!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2008

Luxe huisjes, afgelegen dorpje

TVD, 23-9-2009

Zeer mooie en ruime huisjes.

We hadden een glv appartement geboekt, maar kregen een huisje van 4personen, goede service!

Jammer is dat het zwembad niet verwarmd was wat in september een probleem is, water slechts 20°.

Wifi werkt gewoonweg niet, stond nochthans is de brochure vermeld.

Gereisd met jonge kinderen in september 2009

Domein is geen CAT LUXE waardig.

Peter, 3-9-2009
  • Activiteiten2
  • Onderkomen5

Niettegenstaande de problemen aan het zwembed minstens reeds begin 2008 gekend waren, werd er niets aan verholpen.

Uit het zwembad diende verschillende keren per dag door de gasten de diverse insekten uit het zwembad gehaald te worden, ook rond het zwembad veel insekten waaronder vooral wespen. Zwembad kon niet verwarmd worden waardoor water nooit warmer dan 22°. De waterkwaliteit was niet in orde zo bleek op een bepaalde dag na een controle waardoor zwembad een dag onbeschikbaar was wegens te veel chloor en een algenprobleem.

Op een dag werd dan nog een kind ernstig verwond nadat één van de (onaangepaste) parasols door een windstoot loskwam en in het gezicht terecht kwam van het kind.

Tuintjes onverzorgd en bieden geen privacy.

Onbegrijpelijk voor een professionele speler als Lagrange!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

Luxe en rust

YSTT, 25-8-2009
  • Onderkomen9

zeer luxe huisjes (zelfs wasmachine, droogkast en stijkijzer aanwezig) in een klein en rustgevend domein.

Heel veel uitstappen mogelijk, wel op gemiddeld een drie kwartier rekenen om ter plaatse te raken)

De verwarming van het zwembad werkt niet maar wordt vernieuwd. Ook zou er nog WIFI voorzien worden in de huisjes.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Le Claux du Puits in Saint-Trinit , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Le Claux du Puits zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Le Claux du Puits scoort een 7.88 uit 10 op basis van 19 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: