Hotel Sol e Mar ***

Sol e Mar
8,3

5 reviews over Hotel Sol e Mar in het Nederlands

Mooie ligging direct aan zee en uitstekende keuken

Hartmann, 11-8-2009

Kamer op begane grond, zo dicht gelegen aan zee, dat het wel leek alsof je op een grote boot zat!!!
Gereisd met partner in juli 2009

voor genieters van rust en water.

Wim Timmermans, 3-11-2008

Fantastisch hotel voor mensen die rust zoeken en met rust willen worden gelaten! Kamers pal aan zee!! Heerlijk zout water zwembad met gratis perfecte ligstoelen + parasol.

Eten....perfect. Lekker op terras ( met uitzicht op zee) ontbeten. Geweldig. Gaan zeker terug.

Gereisd met partner in november 2008

Genieten!

Suzanne, 29-8-2008

Heerlijk zwembad! Dichtbij ook een strand. Goed en uitgebreid ontbijtbuffet. Het ligt wel ver uit het (gezellige) centrum van St. Raphael (met auto 15 min).

Goede bedden, verder eenvoudige, kleine kamer.

Auto alleen gratis bij het hotel te parkeren via Oad, anders €5 per nacht.

Gereisd met partner in augustus 2008

een super hotel

M. Bosch, 5-8-2008

dit hotel is super het verdient in mijn ogen meer sterren dan 3.

ik heb ook geen twijfels dat ze die krijgen als ze de schoon maak iets verbeteren en er wat meer engels gesproken kan worden onder het personeel. dit zijn de enige maar dan ook echt de enige min punten aan het hotel de ligging is super de service ook. een echte aanrader dus. dit hotel is rolstoel vriendelijk. als hier van 100% afhankelijk bent is het wel iets moelijker maar dat ligt aan de breedte van je rolstoel of de lift.

dit kan ik beoordelen om dat ik er zelf in zit

Gereisd met vrienden in augustus 2008

Dan Rietveld, 6-10-2007

Ik woon in Agay en in dit hotel kun je fantastisch eten op een terras met geweldig uitzicht op zee. De bediening is stijfjes frans, het eten is de klassieke franse keuken, maar in iedergeval goed. De combinatie van dit goede eten met het uitzicht maakt een avondje uit toty een feest.
Gereisd met partner in oktober 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Sol e Mar bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sol e Mar in Saint-Raphaël Agay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sol e Mar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sol e Mar scoort een 8.33 uit 10 op basis van 6 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: