• Activiteiten8,3
  • Sfeer in stad9,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Esterel Caravaning***** bij :

12 tips over Camping Esterel Caravaning

nathalie, 17-8-2014
Zorg voor klantvriendelijke behandeling. Minder herrie is wenselijk. Zet de vrachtwagen met koelmotor andersom want dat scheelt herrie. Bouw het podium 1x op en laat het staan. En het zou ook prettig zijn dat de weg naar de camping toe aangepast wordt. Net een gaten kaas!!
eggermont philippe en inge, 17-8-2014

blijf er gewoon weg

vijf sterren niet waard maximum drie

alleen de prijs is vijf sterren

Eggermont Philippe en Inge, 16-8-2014

Mooiste zijn de foto 's op internet beeldtrucage noemt men dat

Word gerund door jobstudenten

Zijn geld zeker niet waard

Monique Elst, 6-8-2014

Veel restaurants in de gezellige badplaats Saint-Rapael met een mooie boulevard en avond markt.

Vanuit Saint-Rapael kunnen er ook boot tochten worden gemaakt o.a. naar st.Tropez.

Nicole, 1-8-2014
Wandeling vanaf camping. Als je smalle paadje langs camping loopt, dan daalt het steil tussen bomen, voor 3 jarige was dit erg steil, je kunt ook brede pad volgen. Wandeling naar grot bij Baume (esterelle gebergte in rijden vanaf weg naar agay) daar is het boven op de berg op sommige stukken lopen met touwen naast steile afgrond. Met 6 jarige ging dat net. Strand bij Agay. Cannes en Saint Tropez vonden wij leuke plaatsen. Vietnamese tempel in frejus. Let op is bij tweede rotonde.
Jos En Gerda, 30-6-2014
Goed nakijken als je arriveert dat de inventaris klopt. Bij ons mankeerde er van alles. Opschrijven en zo vlug mogelijk doorgeven want als je vertrekt wordt alles nagekeken.

Natacha, 29-8-2013
Pas op voor de zgn. "nursery" tot 3-4 jaar! De mevrouw is vriendelijk, maar het kost in de zomer 10 EUR per uur, of 50 EUR per dag per kind. Wij hebben 2 kinderen in die leeftijdscategorie, zodat dit ons dan een extra budget van 100 EUR per dag zou kosten, eten voor de kinderen niet inbegrepen! We hebben dan ook niet gebruik gemaakt van die dienst.
Claeys Luc, 28-8-2013
Wandelen in het natuurgebied,mooi strand in de baai van Agay en dan richting Cannes ,via de langs de middelandse zee gelegen route.St.Raphael bezoeken en terrasje doen met zicht op zee.
Jerry Kleinman, 28-8-2013
De zee is heerlijk dichtbij. Zo kun je van alle faciliteiten genieten die in een vakantie horen, de kinderen moeten het naar de zin hebben, m.a.w. zwembad en zee. Daarnaast zit je dicht bij St. Raphael, daar kun je goed eten en winkelen, maar ook per boot naar St. Tropez of St. Maxime. Dat is met de auto niet te doen en met de boot nog leuk ook.
Kleij, 11-5-2013
Als je ergens naar toe wil neem de tijd, het verkeer in de regio is in mei al erg druk, dus in het hoogseizoen denk ik zeer druk.