Beoordelingen Camping Esterel Caravaning*****

165 beoordelingen
Beoordelingen Camping Esterel Caravaning*****
481, Avenue des Golfs, F-83530, Saint-Raphaël Agay
Accommodatie site

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Esterel Caravaning***** in Saint-Raphaël Agay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Esterel Caravaning***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Esterel Caravaning scoort een 7,1 uit 10, op basis van 165 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Esterel Caravaning***** in Saint-Raphaël Agay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Esterel Caravaning*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Esterel Caravaning***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 112 vakantiefoto's van Camping Esterel Caravaning***** vinden. Je kunt 1 video van Camping Esterel Caravaning***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Provence - Alpes - Cote d'Azur. Vergelijk Camping Esterel Caravaning***** met andere accommodaties in Saint-Raphaël Agay.
Even geduld a.u.b.

6,4
7,3
6,9
6,5
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, 2014
"Nooit meer! Lawaai en onvriendelijk"vertalen
Hensbroek
4,0

02-08-2014 De camping is zeker geen 5 sterren waard. En het personeel is zeer onvriendelijk en niet klant gericht.
Alles is verschikkelijk duur (koffie 3.80 euro)
Plekken zijn hutje mutje op elkaar.
En het is vechten om een bedje of parasol bij het zwembad
Ik ben al verscheidene camping af geweest maar dit is de minste die ik heb gehad.
Voor je rust en genot hoef je hier niet heen.

"Twitter beoordelingen"
14-07-2013 @Astridmvdrie Terug van een heerlijke vakantie. Back from a fantastic holiday @CampingEsterel #Agay #StRaphael --- Bron: https://twitter.com/Astridmvdrie/status/356411958125277186
met jonge kinderen, Aug. 2014
"Geen Glamping"vertalen
Timmermans
1,0
4,0

14-08-2014 Camping esterel is te klein voor zoveel gasten. Bij een show sta je buiten het terras. In het zwembad is een plek en geen babybadje. Het bad wat redelijk geschikt is wordt bezet gehouden door oudere kinderen due met ballen gooien..bedjes zijn er voor 75 mensen terwijl er 300 willen zwemmen.. Veel te duur voor een camping wie vraagt er nou 3.00 euro voor een raketje? Voor ons nooit meer esterel. Wat een poehah voor niets. Er is weinig tot geen telefonisch bereik in het beneden gebied en ongeschikt voor mensen met baby wagen. De omgeving is wel super vooral in de bergen tussen esterel en Cannes het strandje Miramar.. En rijd vooral door naar Monaco.

met jonge kinderen, Juli 2014
"Nooit weer!! Veel te veel lawaai."vertalen
nathalie
7,0

17-08-2014 We waren voor de eerste keer, maar nooit weer! Deze camping is absoluut geen 5 sterren waard. De wifi doet het niet of zeer slecht. Wij stonden op de plekken met privé sanitair welke bij aankomst niet schoon was. De vaatwasser zat vol met schimmel. Elke avond was er voor onze plek heel veel herrie. De shows begonnen om ca. 21.00 tot 24.00. Een fatsoenlijk gesprek was niet meer te voeren, laat staan dat je naar bed kon gaan wanneer je wilde. Vervolgens gaan ze na afloop het podium afbreken om deze s'morgen om 08.00 uur op te halen in 2 sessies met veel kabaal. En tot onze verbazing bouwen ze het podium om 15.00 weer op. Op dinsdag- en vrijdagmorgen komt rond 07.15 de koelwagen met lopende motor een 1/2 uur tot 3 kwartier goederen lossen. Hiervoor klachten ingediend. Maar het personeel doet er totaal niets mee. Waardeloos! Onze zoon was helemaal kapot door slaapgebrek. Bij het legen van het chemisch toilet loopt het er aan de onderkant net zo hard over de straat. Heel vies en veel stank.

met partner, 2014
"Ok, maar zeker niet geweldig."vertalen
Maarten D.
6,0

27-07-2014 Je kan je hier best vermaken, maar eigenlijk zijn ze gewoon niet de luxe camping die ze claimen te zijn
Je moet best flinke stukken lopen/klauteren van de belangrijke plekken van de camping naar je huisje. Zo niet dan zit je huisje dicht bij de belangrijke plekken en heb je 's avonds last van de herrie. Daarnaast is de WiFi slecht en zijn er wasmachines die zorgen voor kapotte kleding. Het zwembad is niet slecht, maar ook niet echt uitgebreid. Leuk voor kids, maar te klein voor volwassenen.
Het animatie team is ok, maar de shows zijn veel teveel in het Frans. Het gebied in de buurt is wel mooi, maar je moet alles wel echt met de auto doen vanaf de camping. Ook kan je het best met de auto naar de L'eclerc supermarkt omdat het campingwinkeltje te duur en niet uitgebreid is. Het personeel mag echter niet vertellen waar de supermarkt is aan gasten, want dan maakt het dure winkeltje minder winst.

"Onvriendelijk personeel, prachtige omgeving"vertalen
Nicole
8,0

01-08-2014 Eerste keer hier, wij vonden het geen 5 sterren waard. Geen tot zeer slechte wifi. Werd ook niet opgelost, we werden gewoon aan het lijntje gehouden. Als je dit belangrijk vindt boek hier dan niet. Receptie weet niets van wandelingen in omgeving, want " dat interesseerde hem niet ". Vreemd voor een camping die een heel duur gedrukt boek geeft waarin van alles over de regio staat, maar dus niets kan vertellen over het gebergte waar het in ligt. Zwembaden goed, lekker warm. Wel erg vol met luchtbanden. Mini disco is er niet, alleen op dinsdag. Dan moet je 2 euro per kind betalen om in een donkere ruimte te dansen en dan kunnen de kinderen onbeperkt frisdrank of appelsap drinken. Echt erg. Niet geschikt voor kids van 3 en 6. Overdekte kinderzwembad ligt niet naast ander zwembad. Onze kids vonden dit wel leuk, mama minder, want het ligt daar niet leuk. Huisje touroperator was goed. Wel klimmen. Take away is goed. Omgeving prachtig, maar wij komen hier niet meer terug.

met oudere kinderen, Juli 2014
"Geweldige camping"vertalen
j. pronk
10,0
9,0

15-08-2014 Heerlijke , mooie camping,wel klimmen met al die terassen, maar dan heb je je dagelijkse gymnastiek maar meteen gehad. Mooie omgeving om uitstapjes te maken en je bent zo op het strand van agay waar je ook nog goedkoop kan parkeren. Douches aanwezig en ook een leuk barretje. Personeel was erg vriendelijk en spraken goed engels. Erg lekker gegeten in het restaurant. De afhaal was ook goed. Als je naar de cote d'azur gaat dan moet je niet zeuren dat alles zo duur is, dat weet je van te voren. Verder is het daar behoorlijk warm (gelukkig) dus ik zou er persoonlijk niet naartoe gaan met hele kleine kinderen! Enige minpuntje was eigenlijk de slechte (gratis) wifi en de vele nederlandse! handdoekje leggers in het overigens heerlijke zwembad

met oudere kinderen, Juli 2014
"Camping in de natuur"vertalen
Monique Elst
8,0

06-08-2014 Mooie, midden grote camping. 's nachts zijn de uilen hier te horen. Er worden veel activiteiten georganiseerd door het animatieteam van de camping zelf. Alles is kosteloos. Er wordt hier zowel Frans, Engels en Nederlands gesproken. In de twee weken dat wij hier waren, was er maar een dag dat er geen wifi was. Wifi op deze camping is gratis, op andere campings moet je hiervoor soms wel 30 euro per week betalen. Van camping een boek ontvangen, met hierin tips over de omgeving. Hierin staat ook een wandeling in het gebergte, wat achter de camping ligt.
Wel moet er veel geklommen worden, omdat dit een terrassen camping is.
Het zwembad is niet al te groot, maar groot genoeg om een paar uur te zwemmen. In de omgeving van deze camping is er voldoende te zien. De hele camping ligt dan ook niet in het zwembad. Stranden zijn in de buurt ca 5 minuten met de auto.

Voor ons is het een camping om naar terug te keren.

"Slechte receptie & veel lawaai"vertalen
gerben_6
7,0

04-08-2014 Indien je direct boekt bij de camping en geen annuleringsverzekering wilt, wordt dit WEL in rekening gebracht bij aankomst. Wij reclameerden daarover -na enkele dagen- omdat we de bevestiging niet direct bij de hand hadden. We werden vervolgens behandeld als 'zeikerds'.. schandalig. Hoe dan ook: Camping is redelijk goed, maar absoluut niet gastvrij. De camping is 's-nachts zeer luidruchtig. Schreeuwende (dronken) pubers worden niet aangesproken en maken campinggasten wakker. Wij werden meerdere keren per nacht gewekt. Restaurant en bar zijn OK. Accommodatie was schoon maar eenheden staan te dicht op elkaar..

met jonge kinderen, Juni 2014
"Niet geweldig"vertalen
Eddy van der Ploeg
2,0

14-07-2014 Wij hadden een kampeer plaats met privé sanitair. Het sanitair word niet schoongemaakt tijdens het verblijf. Dat is een minpunt. Ook de plek was wat krap als je het vergelijkt met de kampeerplaatsen zonder privé sanitair. Jammer van het buitenzwembad is dat er een kinderbadje ontbreekt met 20-30 cm water. Is wel een kinderbad, maar dat is binnen. En dat is jammer bij 30 graden. De plekken met privé sanitair zaten direct naast het café, supermarkt, snackbar en restaurant. Hier is ook de animatie 's avonds. Animatie is prima, maar wel jammer dat de medewerkers het nodig vinden om erg hard te schreeuwen in de microfoon. Dat was niet nodig. 2 avonden waren er goede artiesten. De snackbar is wat ons betreft een afrader. Je betaald relatief veel en krijgt dan een pizza met 2cm kaas er op. Niet echt smakelijk. Ook de Wifi is erg slecht. Bereik is niet over de hele camping, en zodra je bereik hebt is het lastig een snelle verbinding te krijgen. Wifi is echt voor verbetering vatbaar.

met jonge kinderen, Juni 2014
"Ideaal voor vakantie met kleine kinderen"vertalen
Cristel
10,0
8,0

13-07-2014 2 weekjes in juni geweest, in een stacaravan verbleven. Mooie, moderne caravan, we lagen perfect.
Het speciale babybad is voor de kleintjes geweldig, ons zoontje van toen bijna 1 jaar heeft er veel plezier in gehad.
Ook het grote zwembad, de bar, het afhaalrestaurant en zeker het restaurant zijn erg goed!!
Denk wel dat als de camping in het hoogseizoen helemaal vol,is, het zwembad ed iets te klein zijn,verder aanrader!!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Terug van vakantie?

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarmee schiet jij de meeste vakantiefoto’s?

Bent u de eigenaar?