Beoordelingen Camping Esterel Caravaning*****

152 beoordelingen
Beoordelingen Camping Esterel Caravaning*****
481, Avenue des Golfs, F-83530, Saint-Raphaël Agay
Accommodatie site

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Esterel Caravaning***** in Saint-Raphaël Agay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Esterel Caravaning***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Esterel Caravaning scoort een 7,3 uit 10, op basis van 152 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Esterel Caravaning***** in Saint-Raphaël Agay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Esterel Caravaning*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Esterel Caravaning***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 111 vakantiefoto's van Camping Esterel Caravaning***** vinden. Je kunt 1 video van Camping Esterel Caravaning***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Provence - Alpes - Cote d'Azur. Vergelijk Camping Esterel Caravaning***** met andere accommodaties in Saint-Raphaël Agay.
Even geduld a.u.b.

7,5
6,9
7,1
5,0
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Juni 2014
"Niet geweldig"vertalen
Eddy van der Ploeg
4,0
3,0
3,0
2,0

14-07-2014 Wij hadden een kampeer plaats met privé sanitair. Het sanitair word niet schoongemaakt tijdens het verblijf. Dat is een minpunt. Ook de plek was wat krap als je het vergelijkt met de kampeerplaatsen zonder privé sanitair. Jammer van het buitenzwembad is dat er een kinderbadje ontbreekt met 20-30 cm water. Is wel een kinderbad, maar dat is binnen. En dat is jammer bij 30 graden. De plekken met privé sanitair zaten direct naast het café, supermarkt, snackbar en restaurant. Hier is ook de animatie 's avonds. Animatie is prima, maar wel jammer dat de medewerkers het nodig vinden om erg hard te schreeuwen in de microfoon. Dat was niet nodig. 2 avonden waren er goede artiesten. De snackbar is wat ons betreft een afrader. Je betaald relatief veel en krijgt dan een pizza met 2cm kaas er op. Niet echt smakelijk. Ook de Wifi is erg slecht. Bereik is niet over de hele camping, en zodra je bereik hebt is het lastig een snelle verbinding te krijgen. Wifi is echt voor verbetering vatbaar.

"Twitter beoordelingen"
14-07-2013 @Astridmvdrie Terug van een heerlijke vakantie. Back from a fantastic holiday @CampingEsterel #Agay #StRaphael --- Bron: https://twitter.com/Astridmvdrie/status/356411958125277186
met jonge kinderen, Juni 2014
"Ideaal voor vakantie met kleine kinderen"vertalen
Cristel
8,0

13-07-2014 2 weekjes in juni geweest, in een stacaravan verbleven. Mooie, moderne caravan, we lagen perfect.
Het speciale babybad is voor de kleintjes geweldig, ons zoontje van toen bijna 1 jaar heeft er veel plezier in gehad.
Ook het grote zwembad, de bar, het afhaalrestaurant en zeker het restaurant zijn erg goed!!
Denk wel dat als de camping in het hoogseizoen helemaal vol,is, het zwembad ed iets te klein zijn,verder aanrader!!

met vrienden, Sept. 2013
"Prima camping op een mooie locatie gesitueerd."vertalen
FB
8,0

10-09-2013 Eerste week september hebben wij vertoefd op deze camping. Hadden een 6 pers stacaravan in het straatje plateau. Uitstekende locatie, zon en schaduw beide mogelijk op deze plek. Onderaan de camping was het allemaal wat donkerder door de bomen, wij stonden hier oorspronkelijk maar hebben dit kunnen wijzigen.
Camping is lastig voor minder valide vanwege de vele hoogte verschillen. Zwembad is prima maar wellicht wat klein bij topdrukte, voor kinderen is er een indoor bad met glijbaan etc, dit is wel voor de allerkleinste bedoeld . Strand is 5 min rijden en parkeren daar gaat prima.
Receptie spreekt alle talen en zijn zeer behulpzaam, niemand uitgezonderd. Wij hadden een slechte douche en deze werd binnen 2 uur vervangen.
Restaurant en afhaal aanwezig en beide zijn goed bevallen.
Ik herken het negatieve commentaar hieronder totaal niet in ieder geval.

met oudere kinderen, 2013
"Genieten in Zuid Frankrijk"vertalen
Peter van der Weste...
8,0

27-08-2013 Esterel Caravaning is een gezellige leuke camping. Onze mobile home type Bastidon was groot genoeg voor 4 volwassenen. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam en de animatie was dit jaar tov 2012 van een hoger niveau. Sint Raphael en Frejus zijn eenvoudig te bereiken en de omgeving met o.a de Gorges du Verdon, Monaco en St Tropez is zeker aan te raden. Al met al een plek om terug te keren.

"Camping Esterel Caravaning; een aanrader!"vertalen
Vereecken Stephane
7,0

28-08-2013 Camping Esterel is een mooie, ruime, goed georganiseerde camping. De ligging is uitstekend, op slechts 4 km van het strand van Agay. Onze stacaravan leek ons een beetje klein in het begin, maar uiteindelijk had je alles dat je nodig hebt: badkamer met douche, keuken, eetplaats, 3 kamers waarvan één met stapelbed, ijskast, micro-golf, koffiezet...
Wat vooral een pluspunt was is de animatie die voorzien is voor de gasten, alle dagen 's avonds was er een optreden of musical of concert op de Patio waar je op 't gemak iets kon drinken op 't terras.
De zwembaden waren ideaal voor de kinderen en het personeel was supervriendelijk, echt een aanrader...

met jonge kinderen, Juli 2013
"Uitstekende camping, value for money"vertalen
Jerry Kleinman
8,0

28-08-2013 Ik heb nu voor de tweede keer op deze camping gestaan. Een fantastische camping met de faciliteiten die nodig zijn op een camping. Sanitair schoon, grote plekken, heerlijk zwembad en dicht bij de zee (Agay). Daaraan toegevoegd heeft het personeel mij ontzettend bijgestaan. Tijdens ons verblijf afgelopen zomer is geheel onverwachts mijn partner midden in de nacht op de camping aan de gevolgen van een acuut hartfalen overleden. Daarna kom je in een Frans circus terecht en moet je de taal spreken om verder te komen. Het personeel van de camping, waarvan plm. 4 leden Nederlands spreken, heeft alle zeilen bijgezet om mij te ondersteunen met alle zaken die op je afkomen, instanties, rouwcentrum etc. Ik ben overtuigd dat dit op een andere camping niet zo vlekkeloos was gedaan als op deze camping. Dit is de prijs meer dan waard en los daarvan is het gewoon een fijne camping waar veel mensen jaren achtereen terugkomen, sommige al 20 jaar. Dat is niet voor niets!

met partner, Juli 2013
"Mooie gelegen. Vuil sanitair."vertalen
Rob Blank
4,0
2,0

14-08-2013 De camping is prachtig gelegen. Het sanitair is gedateerd en wordt slecht schoongemaakt (alleen schoongespoten) aantal malen geen toiletpapier aanwezig Schoonmaaksters zitten meer dan dat ze doen. Smerig om je chemischtoilet te reinigen met een slang die op de grond ligt. Het personeel is vriendelijk maar rijdt veel te hard met onverlichte golfkarretjes over de camping waar 10km het maximum is. De mensen liggen 's morgens al hun handdoek op de bedden in het zwembad om ze bezet te houden hier wordt niet op gelet terwijl het in de regels staan. Op de camping mag je niet buiten koken maar dit wordt voor de Fransen door de vingers gezien.

met partner, Juli 2013
"Fantastische plek"vertalen
Erwin vos
7,0

28-08-2013 Camping blijft uitstekend bevallen. 20 jaar geleden was de 1e keer.
En we blijven maar terugkomen. Voelt aan als ons tweede huis.

"Geweldige vakantie gehad"vertalen
van Schijndel
8,0

30-08-2013 Mooie camping met goede voorzieningen. Mobile Home is zo goed als nieuw, en dus tiptop in orde. Iedereen is vriendelijk, en bij de receptie kun je ook gewoon nederlands praten. Problemen bij aankomst werden direct en zonder morren opgelost waardoor er eigenlijk GEEN probleem leek te zijn. Ligging is geweldig op 3 km van van zee. Agay(baai) is lekker rustig en er is altijd plaats. Animatie is hele dag bezig met leuke dingen voor iedereen. Zwembad is niet al te groot maar wel mooi en netjes. Vrijwel altijd plek omdat veel mensen toch naar het strand gaan. Enige gemis zijn wat grotere glijbanen voor de kids. We gaan zeker terug naar deze omgeving. Liefst gaan wij elk jaar naar een andere plaats, maar bij gebrek aan beter is het voor ons geen straf om nog een keer naar deze camping terug te keren. Ik zeg : DOEN....

met partner, Juni 2013
"Geweldige camping, wij waren meer dan tevreden"vertalen
Smeets
10,0

27-08-2013 Alles super op deze camping, mooie mobilhome, vriendelijke mensen, mooie bar, zwembaden en sanitair !!!

geen enkel minpunt !!!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?