Camping Municipal Sainte Catherine

Matig

1 review over Camping Municipal Sainte Catherine in het Nederlands

Uitgestorven camping (juli)

Simone, 25-7-2009

In eerste instantie dachten we dat de camping gesloten was. Er was geen teken van leven te zien en de slagboom was dicht. Gelukkig vertelde een voorbijganger dat de receptie onderaan de berg was en daar kregen we een plaats toegewezen op een lege camping! We stonden tussen vaste plaatsen in, waar niemand van aanwezig was. Verder waren er misschien nog 2 of 3 andere gasten. Daardoor voelde het erg onprettig aan.

Camping ligt bovenop een berg, prachtig uitzicht maar helaas niet vanaf onze plek te zien. Sanitair was goed. Klein speeltuintje aanwezig. Verder is er niets aanwezig.

Wij hebben het gebruikt als overnachtingscamping.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal Sainte Catherine in Rosans, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal Sainte Catherine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Municipal Sainte Catherine scoort een 5 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: