Beoordelingen Camping Les Pêcheurs****

Les Pêcheurs****
158 beoordelingen
Beoordelingen Camping Les Pêcheurs****
Route Muy St Aygulf D7, F-83520, Roquebrune sur Argens

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Pêcheurs**** in Roquebrune sur Argens, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Pêcheurs**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Les Pêcheurs scoort een 7,7 uit 10, op basis van 158 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Pêcheurs**** in Roquebrune sur Argens, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Pêcheurs****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Les Pêcheurs**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 60 vakantiefoto's van Camping Les Pêcheurs**** vinden. Je kunt 2 video's van Camping Les Pêcheurs**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Provence - Alpes - Cote d'Azur. Vergelijk Camping Les Pêcheurs**** met andere accommodaties in Roquebrune sur Argens.
Even geduld a.u.b.

7,5
7,8
6,8
7,2
Toon score en beoordelingen van:
"Slecht!"vertalen
Nel Koppelaar
4,0
4,0
3,0

19-9-2013 Wij waren op deze camping 7 jaar geleden, nu weer terug en schrokken van de slechte en ongezellige staat van de camping.
De plaatsen voor passanten zijn ergens achteraf weg gemoffeld, klein en boven op elkaar. Het sanitair is slecht, de douche geeft een pies dun miezerig straaltje zodat je tegen de muur aan moet kruipen om je haar te wassen. De afwasbakken zijn zo laag dat je er bijna op z'n kop bij moet staan.
De rest van de camping is verhuur en staat zo dicht op elkaar dat je letterlijk bij elkaar op het bord kan kijken en het ergst van al: alles staat op poten, een zeer ongezellig en naargeestig beeld!
en het internet kost overigens slecht 4,50 per uur....
De rivier krijg je nauwelijks te zien.
Nee voor ons nooit meer..

met partner, Sept. 2013
"Vriendelijk personeel, maar ga niet terug !"vertalen
Fred Gebhardt
5,0

19-9-2013 Jammer. Dit kan beter. Douchen is een drama. Zolang je alleen staat is het net genoeg, maar zodra er meerdere douchen blijft er weinig water meer over. Hierover geklaagd, maar het werd niet opgelost. Gelukkig regent het er niet veel. Wij hadden een stevig regenbuitje en stonden gelijk met de enkels in het water. De paden (en diverse putten) liggen hoger dan de campingplaatsen. Het gevolg is dat daar dan ook al het water terecht komt. Dan maar weer ouderwets greppels graven om het water af te kunnen voeren. Afwassen is niet te doen, ook hier te weinig warm water. Nogmaals , vriendelijk personeel !! Maar daar los je de problemen niet mee op.

"Heerlijke camping"vertalen
Rob
8,0

29-9-2013 Ik begrijp niets vd voorgaande beoordelingen. Wij vonden dit een heerlijke camping. Voldoende grote plekken met veel schaduw, een winkeltje, gratis kano's, voldoende warm water om te douchen, een fantastisch zwembad met dito welness-gebied. Het internet kost idd 4,50 Euro voor 1 uur, maar ook 6 Euro voor een hele dag en 20 Euro voor een hele week. In het najaar heel rustig met relatief veel Nederlanders op de Acsi-kaart. In de omgeving vanalles te doen en te zien. Helaas konden we maar 6 dagen blijven. Volgend jaar gaan we weer.

"Prima camping, gemoedelijke sfeer"vertalen
Anneke U
6,0

10-9-2013 Rustige camping met veel schaduwplekken op fijn zand. Wel stoffig dus. Ontvangst door een nl meneer die je rondleidt om een plekje uit te zoeken. Sanitair (meerdere gebouwen, wij zaten bij nr.3) werd 1 of 2 per dag schoongemaakt, dat zou vaker mogen. Heren en damestoiletten (zonder wc-papier) zaten in hetzelfde rijtje, de douches daar tegenover. Dat rook dus snel. De douches ruiken wat naar schimmel, maar zijn verder wel schoon en lekker warm. Er hangen heel veel borden op de camping, maar 95% zijn verboden. Bv afwassen na 22 uur, waar je je vaat of je kleding moet doen, en teveel plezier maken in het zwembad mag ook niet. Bij de ingang van het zwembad staat "non surveillee" maar er zit toch een badmeester te fluiten als je erin springt of duikt. Teveel speelgoed in het bad mag ook niet. Winkeltje stelt niets voor maar er is wel vers brood. Restaurant is prima, gezellig terras onder de bomen. Gratis kano's. Supermarkten als Dia% en Carrefour op 3 km afstand.

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Leuke week en prima camping"vertalen
Martin
9,0

12-8-2013 Een mooie schaduwrijke camping met mooie cabana's, een soort tent op palen met alle voorzieningen zoals een eigen douche, toilet en keuken die geheel ingericht is. Glamping op z'n best. Boek de cabana.
Een kleine rustige camping met veel Nederlanders en enkele Engelsen. De ligging en opzet van de cabana's is een gemiste kans. Ze zijn zoveel mogelijk opgesteld om privacy te creëren en niet voor een open sfeer. De ligging en opzet beperkte onze kinderen in het snel contact leggen met andere kinderen en dat ligt niet aan de kinderen. Onze 2 kinderen van 5 en 8 hebben wel heerlijk kunnen fietsen en die vrijheid kon ook vanwege het beperkte verkeer.
Bij het speelveldje is de miniclub een kleine speeltuin en een mooie voetbalkooi.
Ook wij hadden de ervaring met het brood. Dit was opgelost door de bakker om de hoek en intermarchee in de beurt. Het toezicht tijdens het zwemmen is bizar en afhankelijk van de badjongen wat wel en wat niet mag. Restaurant is ook goed voor een camping restaurant.

"Prima camping"vertalen
danielleve1
7,0

3-9-2013 Gemoedelijke camping. Echter enkele verbeterpunten: supermarktje uitbreiden, meer afhaal maaltijden, glijbanen of iets dergelijks in zwembad. Groot irritatiepunt was het verkeer op de camping, ze reden vrij hard. Opzet cabane was niet geweldig. Cabana op zich wel ontzettend leuk!! Animatie stelt niet veel voor. Personeel erg vriendelijk, uitgezonderd een badmeester.

met oudere kinderen, Juli 2013
"Fantastiche tijd gehad"vertalen
Anja
9,0

31-7-2013 Wij waren met 2 gezinnen met kinderen van de leeftijd van 15,13,10 en 8 jaar.Voor alle leeftijden waren en voldoende leeftijdsgenoten op de camping.De oudsten gingen 's avonds eerst voetballen en daarna met een hele groep pubers ergens chillen.
Het sanitair werd goed schoongehouden en bij het zwembad waren er zelfs in het hoogseizoen voldoende ligbedden.Kortom een prima camping met vriendelijk pesoneel.

"Voor de 2e keer wederom een supertijd gehad"vertalen
Locaes
9,0

20-8-2013 Prachtige camping, zwembad zeker verbeterd, panaveld helemaal leuk. super leuk dat het een gemengde camping is (alle nationaliteiten door elkaar heen), goede uitvalbasis voor uitjes (strand, gorges du verdon).

"Super camping"vertalen
Erpla
9,0

28-7-2013 Wij hebben een heerlijke vakantie doorgebracht op deze camping. We hadden een cabane/lodgetent gehuurd en deze was echt fantastisch. Helemaal nieuw en schoon!
Het is een kleine gezellige familiecamping, gelegen aan een rivier en meer. Voor het strand moet je wel even de auto pakken.
De kinderen vonden het (gratis) kanovaren op de rivier helemaal te gek en de jongste van ons gezin vond de miniclub ook erg leuk, zeker ook door de enthousiaste Naomi !
Het eten bij het restaurant op de camping was ook prima en voor de rest was deze plek een goede uitvalsbasis voor leuke tripjes naar o.a. St. Tropez. Al met al een aanrader! We gaan hier zeker nog een keer terug.

"Absoluut een aanrader"vertalen
stijnen
10,0
9,0

9-8-2013 Een heel mooi en verzorgde camping: zwembad en sanitair schoon en in orde, restaurant heeft lekker eten voor een goede prijs. Zelf hebben we 2 kinderen van 6 en 4, hebben zich prima vermaakt. Het gratis kayakken is echt een aanrader, zelfs een schildpad gezien en rivier is heerlijk om in te zwemmen. Het dorpje zelf is echt de moeite waard om te bezoeken, supermarkten op max. 1 km afstand en ligt ideaal voor uitstapjes naar st. tropez etc. Voor het strand moet je wel de auto pakken, maar met die prachtige omgeving doe je dat graag. Tip: pak de weg van Roquebrune naar Les Issambres, prachtige weg door het binnenland en bovenop de berg een waanzinnig uitzicht! Kortom, les pecheurs is echt een goede camping (tuurlijk elke camping heeft wel iets wat beter kan, bv t winkeltje met t brood), maar zeker een aanrader. Wij gaan in ieder geval volgend jaar zeker terug!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?