Beoordelingen Camping Les Pêcheurs****

Les Pêcheurs****
172 beoordelingen
Beoordelingen Camping Les Pêcheurs****
Route Muy St Aygulf D7, F-83520, Roquebrune sur Argens

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Pêcheurs**** in Roquebrune sur Argens, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Pêcheurs**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Les Pêcheurs scoort een 7,9 uit 10, op basis van 172 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Pêcheurs**** in Roquebrune sur Argens, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Pêcheurs****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Les Pêcheurs**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 67 vakantiefoto's van Camping Les Pêcheurs**** vinden. Je kunt 2 video's van Camping Les Pêcheurs**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Provence - Alpes - Cote d'Azur. Vergelijk Camping Les Pêcheurs**** met andere accommodaties in Roquebrune sur Argens.
Even geduld a.u.b.

7,7
7,1
7,3
9,2
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Juli 2014
"Nette verzorgde camping"vertalen
Dam
8,0

11-08-2014 Wij stonden met onze caravan op deze Goed verzorgde camping,mooi groen met veel oleanders,leuk personeel dat je vriendelijk ontvangt,en ook altijd netjes te woord staat. Prachtig zwembad,gezelllig restaurantje waar wij 2 keer gegeten hebben en het was heerlijk. Echt aan te raden. Ook een vrij rustige camping,s,avonds nooit overlast gehad. Echt perfect. Wel jammer van de douche's,daar kwam heel weinig water uit,zeker als mensen ook nog eens gaan afwassen.In het grote badhuis was dat geen probleem,maar de kleinere wel. Alles werd keurig schoon gehouden, 1 keer meegemaakt in de laatste week dat er een vuil toilet was,maar dat ligt aan de campinggasten,die maken er dan een zooitje van bah!! Prachtig zwembad! En 12 km van hert strand vandaan. Echt een aanrader hoor deze camping.

met jonge kinderen, Juli 2014
"Mooie camping in prachtige omgeving!"vertalen
olafbaarendse
8,0

16-08-2014 Wij hebben twee weken op deze camping gestaan met eigen caravan. Mooie camping, prachtig en sfeervol aangelegd!

Pluspunten
Mooi aangelegd.
Enkele ruime en mooie plaatsen (bijv. L5B, L6B), echter ook kleine plaatsen gezien.
Strand 20 min, veel parkeergelegenheid. Mooi strand.
Mooie omgeving, veel uitstapjes mogelijk, zowel Cote 'd Azur als binnenland.
Vriendelijk personeel.
Goed restaurant.

Minpunten
Douchestraal erg zwak (tegen muur staan, anders weinig water).
Wifi erg slecht (was bekend, storing, toch vol tarief....)
Winkeltje zeer beperkt en duur.
Bediening bij stokbrood 's ochtends is zeer traag.

met partner, Juni 2014
"Heerlijke camping"vertalen
henke
8,0

07-08-2014 Komen al sinds 1986 op Les Pecheurs en nadat we in 2010 letterlijk weggespoeld waren door de watersnood, nu weer voor het eerst weer 10 dagen op deze camping. Het is een fijne, groene en bloemrijke camping met schaduwrijke en meestal ruime plaatsen. Bovendien een prima uitvalbasis voor de stranden, de steden en het achterland van de Côte d'Azur. Zwembad is mooi vernieuwd na de ramp, alleen is vloer wat ruw en is er weinig schaduw. In oude beoordelingen werd nogal geklaagd over de douches, maar die waren nu prima. Voor een 4 sterren camping mag het afwaswater echter wel wat warmer en papier op de toiletten is ook geen overbodige luxe. Wij vonden het wel opvallend dat de camping voor hooguit een derde bezet was. Één van de twee kampeergedeelten was zelfs helemaal leeg. Vroeger vonden wij het restaurant niet bijzonder, maar dit jaar twee keer prima gegeten.

met partner, Juni 2014
"Geweldige camping in het voorseizoen"vertalen
Lambert
10,0

04-07-2014 Wij zijn geweest in de periode juni 2014. Ondanks dat al veel plaatsen bezet waren toch een rustige camping. Vooral veel oudere campinggasten uit Nederland en Groot Brittanië; daarnaast ook wel wat gezinnen met hele kleine kinderen. Geweldige zwemfaciliteiten. Weinig tentgebruikers. Personeel is zeer vriendelijk en bij de receptie wordt ook Nederlands gesproken. Stranden van St. Aygulf of Frejus met de auto binnen een half uur goed bereikbaar. In St. Aygulf zelfs gratis parkeren.

met jonge kinderen, Juni 2014
"Mooie camping voor een mooie vakantie"vertalen
anouck de Vogel
9,0

08-07-2014 Camping les Pecheurs, is een hele fijne camping met mooie faciliteiten.
Het ligt in een leuk dorp wat op 5/10min loopafstand ligt.
Heel veel repeaters!!!! Dus dat zegt genoeg!!!
Mooie schaduwrijke plaatsen. De plaatsen zijn mooi afgescheiden van elkaar waardoor je tenminste een beetje privacy hebt. Tevens zijn de Cabana's ook erg leuk die ga ik volgt jaar maar eens uitproberen!!
Mooi zwembad met voor de volwassenen een heerlijk wellness stuk wat afgescheiden is van het andere zwembad. Mooi sanitair wat goed wordt schoongehouden (waarvan 1 met een heel leuk kindergedeelte). Zeer goed restaurant. Personeel is erg vriendelijk en indien nodig staan ze altijd voor je klaar. In de omgeving is voldoende te doen van franse markten tot middeleeuwse dorpjes en Gorges du Verdon (grand canyon van frankrijk) en uiteraard de grote plaatsen St. Tropez, Monaco, Cannes, ect
Alle supermarkten in de omgevening (Lidl,Intermarche,Carrefour)
Dus ik zeg alles binnen handbereik voor een geslaagde vakantie.

met een groep, Juni 2014
"Een geweldige plek, wij komen er al 20 jaar."vertalen
IngridBroekhof
10,0

09-07-2014 Na jaren met de caravan op deze camping te hebben gestaan zitten wij nu in een mobile home.
Wij hebben het altijd erg naar ons zin gehad, samen met onze kinderen en de vele vrienden en bekenden die elkaar daar elk jaar weer troffen.
Ook dit jaar zijn wij met onze kinderen en kleinkind in juni op de camping geweest. Wij hebben het gevoel van thuis komen. In de directe omgeving valt er van alles te beleven. Het dorp Roquebrune sur Argens is de moeite waard om rond te wandelen. Ook zit je zo aan de middellandse zee met zijn heerlijke baaitjes en stranden. Verder kun je er prachtige wandelingen maken in omgeving van de Rots zonder iemand tegen te komen. De kleine dorpjes en plaatsjes geven je het gevoel van terug te zijn in de tijd. De overweldigende natuur van de Gorges du Verdon maken je stil en eenmaal beneden kun je er heerlijk waterfietsen en zwemmen. Wat je ook zeker moet zien zijn natuurlijk de gezellige markten waar je altijd wel wat vind voor het thuisfront. een echte aanrader.

met jonge kinderen, Mei 2014
"Een kleine paradijs"vertalen
van de velde
10,0

20-05-2014 Dit is onze tweede keer bij camping Les Pêcheurs. Het is een rustige camping met grote schaduwrijke plekken. Er is een mooie zwembad met spa ruimte voor volwassenen. (in laag seizoen). Het gebruik van de kano's en de midgetgolf is gratis en zonder reservering. De sanitairgebouw is elke dag schoonmaken. Camping Les Pêcheurs is een kleine paradijs.

met partner, Mei 2014
"In het voorjaar mooie rustige camping"vertalen
Wil Vermeulen
9,0

08-06-2014 We zijn een maand in een mobilhome geweest.
Daar was alles aanwezig wat we nodig hadden.
Het is een groene camping.
Heel leuk en gezellig personeel.
Mooi zwembad met jacuzzi sauna en een kinderbad.
Er is een groot speelveld met speeltuin.
Je kan er kanoen en mini golf spelen.
Er is een winkeltje voor wat boodschappen en s'morgens verse stokbrood en croissantjes.
Het is een klein stukje lopen naar het oude dorp en dat is ook de moeite waard.
Supermarkten in de buurt zijn Dio,Interamche en de lidl.
Dus echt de moeite om deze camping te kiezen .

met partner, Apr. 2014
"Uitstekende locatie"vertalen
Frans Wijkel
9,0

25-05-2014 Zeer goede camping, die wij sinds 6 jaar bezoeken in het voorjaar. Volle tevredenheid. Ook uitstekend geschikt om vrienden of (klein)kinderen via Nice te laten invliegen voor een kort verblijf. Bijzonder hartelijk en vriendelijk team dat altijd klaar staat. Het zwembad met jacuzzi is fantastisch. Volgend jaar weer naar Les Pecheurs voor 2 maanden!

met partner, Sept. 2013
"Slecht!"vertalen
Nel Koppelaar
4,0
4,0
3,0

19-09-2013 Wij waren op deze camping 7 jaar geleden, nu weer terug en schrokken van de slechte en ongezellige staat van de camping.
De plaatsen voor passanten zijn ergens achteraf weg gemoffeld, klein en boven op elkaar. Het sanitair is slecht, de douche geeft een pies dun miezerig straaltje zodat je tegen de muur aan moet kruipen om je haar te wassen. De afwasbakken zijn zo laag dat je er bijna op z'n kop bij moet staan.
De rest van de camping is verhuur en staat zo dicht op elkaar dat je letterlijk bij elkaar op het bord kan kijken en het ergst van al: alles staat op poten, een zeer ongezellig en naargeestig beeld!
en het internet kost overigens slecht 4,50 per uur....
De rivier krijg je nauwelijks te zien.
Nee voor ons nooit meer..

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Naar wat voor restaurant ga jij het liefst?

Bent u de eigenaar?