Camping Les Pêcheurs (Glamping) ****

Camping Les Pêcheurs (Glamping)
Les Pêcheurs (Glamping)
7,7

188 reviews over Camping Les Pêcheurs (Glamping) in het Nederlands

Leuke kleinschalige nette camping

Linda, 26-9-2017

Keurige stacaravans. Veel groen.

Restaurant prima, wel te duur.

Campingwinkel te weinig keus, maar goede supermarkten in de buurt.

Wij komen er al 25 jaar en hebben het fantastisch

ingrid broekhof, 4-9-2017

Het is een fijne rustige camping met vriendelijk personeel In mooie omgeving waar wij ons helemaal thuis voelen.

Voor ons een reden om ook nu weer te gaan in September.

Gereisd met vrienden in juni 2017

Waardeloos

Anoniem, 2-9-2017

Zeer slechte reisorganisatie, onvriendelijke gastheer en vrouw. Alle anderen aanbieders op de camping hadden hun klanten netjes gewezen op de Hellsweek duizenden motoren op en voor de camping met tot middernacht harde hardrock en alleen harley's op straat en in dorp verschrikkelijk. Eten op de camping is gewoon slecht en duur geen woorden voor. Verder verouderd sanitair etc.. zwembad was prima en er was altijd een badmeester aanwezig.

leuke camping

Esther, 22-8-2017

Cabane helemaal geweldig! Gezellig restaurantterras, eten redelijk.

Een akkefietje met één van de golfwagentjes op het terrein werd goed opgelost door het management. Sommige campingstraatjes wat druk, fijn om een iets rustigere plek te hebben. Campingwinketje prima voor brood en basisboodschapjes. Mooie regio en dicht bij de Cote d'Azur (waar het in het hoogseizoen wel erg druk is). Grappige voorstelling van het campingpersoneel. Meertje aan de overkant is leuk met het watervertier. Zwembad rechttoe rechtaan maar prima, mooie begroeiing. Heerlijk: je kunt een massage of voetreflexbehandeling boeken, echt een aanrader!

Leuke plek, met kanttekeningen

FrLW68, 14-8-2017

(Gerucht gaat dat camping verkocht wordt en dat de plekken achterop volgebouwd gaan worden. Per Nov meer bekend.) De plekken zijn zanderig en vol bladeren en dennennaalden. Helaas geen schoon geharkte plekken. 1 waterkraan per straat. Volgens de plattegrond stonden we op het gedeelte die als speelterrein gebruikt werd. Al die extra gasten moeten van Sanitair 3 gebruik maken. Deze heeft 4 mannen en 4 vrouwen wc's. 7 douches en 8 washokjes. Geen urinoirs, dus meestal natte wc's (zonder bril). Geen WC papier, maar ook geen houder. De wc's spoelen zeer slecht door. 's avonds geen verlichting bij het afwassen. Wel schoon. Zwembad is OK. Duiken mag, duikbril mag ook. Niet in het water duwen. Personeel is erg aardig/relaxed. Het meer is een mooie plek. Zand is glibberig. Waterspeeltoestellen moet voor betaald worden, ook campinggasten. Hells Week was leuk om te bezoeken. Mooie motoren. Muziek tot 00:30. Conclusie: Al met al een dure camping voor wat je krijgt. Zal aan de locatie liggen.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Aardige camping; blijf weg tijdens de Hell's Week

Wim, 14-8-2017

Op zich een aardige camping in een leuke omgeving met rivier en meertje, maar als je van je nachtrust houdt, moet je het weekend mijden dat de Hell's Week gehouden wordt. De campingorganisatie had me verzekerd dat er geen geluidsoverlast zou zijn, maar dat viel vies tegen. Tot na 1 uur 's nachts herrie die met oordopjes niet tegen te houden is, zelf op het verste punt op de camping. Niet wat me van tevoren verteld was, en er was weinig begrip voor deze teleurstelling.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Prima camping maar is wel minder geworden

Iwan, 13-8-2017

Op zich een mooie camping met de nodige mooie plekken, maar er zijn we de nodige verbeterpunten.

We hadden een prachtige plek tegenover een van de sanitairgebouwen (nr 2). gelukje was dat deze plek geannuleerd was en wij een week van te voren toch terecht konden. 4 jaar geleden ook op deze camping geweest, maar is toen beter bevallen. Echt jammer is dat het zwembad al om 19.00 uur sluit... Waarom niet een uurtje langer open? Het is er altijd mooi weer en veel mensen willen na een dagje uit nog even een frisse duik nemen. De badmeester begint al om kwart voor zeven te 'zeuren' dat je er uit moet... gemiste kans. Het sanitair (blok 2) is echt geen vier sterren waard. geen wc bril, geen urinoirs, geen toiletpapier. Dat is op zich niet erg, maar de wc's zijn snel vies (ligt aan gebruikers) en trekken slecht door. Gevolg is dat je vaak geconfronteerd wordt met de souvenirs van de vorige gebruiker... jammer is verder dat het sportveld helemaal aan het eind ligt. Omgeving is top!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Fijne vakantie

meik, 2-7-2017

Een niet al te grote 4 sterrencamping met een heerlijk zwembad. Op de camping zijn veel sta caravans, huurtenten, en dergelijke. Ook voldoende kampeerplaatsen met en zonder schaduw. Een klein winkeltje met dagelijks vers brood en een restaurant. Wij vonden de kwaliteit van het eten in het restaurant zeer matig. Het personeel op de camping is heel vriendelijk.

De camping ligt aan een rivier en er kan gratis gekanood worden. Aan de overkant van de weg ligt een meer met allerlei watersportmogelijkheden.

De middellandse zee is tien minuutjes met de auto. Verder zijn er allerlei uitstapjes mogelijk.

In het laagseizoen vonden wij het heerlijk, in het hoogseizoen zou het wel eens erg druk kunnen zijn.

Gereisd met partner in juni 2017

Zeer tevreden!

Annette, 17-5-2017

Wij zijn een week op deze camping geweest en hebben het hartstikke fijn gehad. Mooi weer gehad! We zaten in een Cabana, een soort safaritent met toilet en douche erin. Wij vonden de mensen hier erg aardig, bovendien is er een mooi zwembad. Wifi deed het bij ons goed. Wij gaan zeker nog een keertje terug!
Gereisd met vrienden in mei 2017

Prima camping met paar kanttekeningen.

Frank en Lianne, 17-5-2017

Communicatie verloopt goed, snel antwoord op mails, personeel staat open voor opmerkingen. Sanitair meerdere keren per dag goed schoongemaakt.

We wennen niet aan de "franse slag": sanitair schoon en netjes maar kleine dingen die kapot gaan worden niet hersteld: kapotte/verkalkte/lekkende kranen, afgebroken wc-rolhouders. Allemaal niet heel erg maar jammer voor een 4* camping. Groenonderhoud kan beter, misschien moest dat in april/mei nog gebeuren, onkruid groeide overal. In toiletgebouw en bij vaat ging verlichting veel de laat aan waardoor tanden poetsen ed vaak in schemer moest gebeuren. Temperatuur van het afwaswater (en douche) op verzoek iets verhoogd maar was nog steeds niet super. Speeltuin ligt in een uithoek van camping, handig om stepje/loopfietsje voor kleintjes bij je te hebben. Prima uitvalsbasis voor de omgeving, maar zelfs in het voorseizoen is het hier al erg druk, zoek ook het binnenland op dus! Jammer dat Fransen het accepteren dat honden volop op de camping worden uitgelaten. Ondanks promoten van de zakjes liggen hier en daar uitwerpselen en heb je soms met bord eten op schoot uitzicht op een de productie van een nieuw exemplaar.... Al met al een goede camping maar de hoofdprijs die in het hoogseizoen wordt gevraagd vinden wij het niet waard. In voorseizoen een prima prijs. restaurant op de camping hebben we niet geprobeerd, in omgeving meer dan genoeg aanbod. Als we halve punten mogen geven wordt het een 7,5.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Pêcheurs (Glamping) in Roquebrune sur Argens, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Pêcheurs (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Pêcheurs (Glamping) scoort een 7.74 uit 10 op basis van 215 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: