Beoordelingen Vakantiehuis Green Village***

Green Village***
10 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiehuis Green Village***
Roquebrune sur Argens

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Green Village*** in Roquebrune sur Argens, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Green Village*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiehuis Green Village scoort een 9,5 uit 10, op basis van 10 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Green Village*** in Roquebrune sur Argens, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Green Village***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiehuis Green Village*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 18 vakantiefoto's van Vakantiehuis Green Village*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Provence - Alpes - Cote d'Azur. Vergelijk Vakantiehuis Green Village*** met andere accommodaties in Roquebrune sur Argens.
Even geduld a.u.b.

9,1
8,7
9,6
9,3
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met jonge kinderen, Aug. 2013
"Wij gaan terug!!!"vertalen
De Vriendt
10,0

19-08-2013 We hebben gelogeerd in huisje nr 80 en alles is perfect meegevallen. We waren er met ons kindje van 2,5 en die heeft zicht te pletter geamuseerd!
Het huisje is perfect. Mooi ingericht met een leuk tuintje met 4 ligstoelen, een BBQ, en buitendouche...Het domein zelf is héél proper en goed onderhouden!
Je hebt idd geen ligbedden aan het zwembad maar dit stoorde ons helemaal niet! Je kan er je handdoek leggen en dit voldoet voor een tijdje!
's Morgens komt de bakker rond 9u15 langs met vers stokbrood en lekkere croissants :-) De gardien is héél vriendelijk!
Wij houden aan deze vakantie een héél goede herinnering en denken er over na om volgend jaar terug te gaan!!

met jonge kinderen, 2011
"Leuk huisje maar zeker niet top."vertalen
Esther
7,0
7,0
4,0
8,0

18-08-2011 Met de beoordeling van het huisje hebben we ook rekening gehouden met gezinnen met kleine kinderen. Er is 1 toilet en die is boven (in de nacht handig maar overdag niet). Het overgrote gedeelte van de tuin bestaat uit scherpe kiezels, kun je kleine kinderen niet op laten kruipen en op blote voeten is het ook een uitdaging.
Het zwembad heeft geen ligbedjes en parasols, dus als j v an plan bent om de hele dag aan het zwembad te liggen is het waardeloos. Als je een zelf gebracht stoeltje meebrengt word je hierop aangesproken want het kan de tegels beschadigen. Kinderen mogen niet met opblaasmaterialen in het zwembad. Sterker als je al aan komt lopen met een luchtbed word je hier al op een onvriendelijke manier op aangesproken. Jammer hoor!

met jonge kinderen, Juli 2010
"Nr 80 is prachtig, rust en geen huishoudwerk!"vertalen
Nadine
10,0

19-01-2011 We genoten volop van alle comfort in dit hedendaags ingerichte huisje, internet, dvd, enz...Door de prima bedden (1,80m) voelden we ons echt thuis en toch op reis.

'Thuis' wisselden we tijdens het zonnen het zwembad regelmatig af met onze 'ouwe' buitendouche in de ruime tuin rondom.
Dan vaak lekker gaan genieten van uitstapjes naar tal van badsteden met stranden, shops & restaurants. Kortom leven als God in Frankrijk...

En niet te vergeten waren er rond 's morgens verse coissants te krijgen van een warme bakker aan de toeganspoort! De gardien verwittigt iedereen ervan op tijd!
We keren er zeker terug want er rest ons daar nog veel te bezoeken.

met jonge kinderen, 2010
"Een topper"vertalen
stef deg
9,0

05-01-2010 Mooi domein met individuele villas.
Oase van rust op een schitterende ligging, tegen een heuvel, met zicht op de baai van st tropez langs de ene zijde, en zicht op het hinterland langs de andere zijde van het domein.
Groot zwembad, en kinderbad, met gardien.
zeer mooi, aangenaam en compleet ingericht huis, up to date en voorzien van airco boven en beneden.
overdekt terras en zonnetrras i/d tuin.
We zijn er geweest i/h najaar 2009, en hebben reeds geboekt voor 2010.
na 5 jaar cote d'azur hebben we het voor ons beste adresje gevonden.
Het was ook de eerste keer dat we zo goedkoop konden huren als je de verhouding prijs/kwaliteit bekijkt.

kortom: een topper

met vrienden
"Aanrader !!"vertalen
Authier
10,0

20-09-2009 Mooie villa dicht bij alles en met alle comfort.
Het is reeds de 2 de maal dat we er naartoe gaan en we gaan zeker terug.
De eigenaar had ons gevraagd om een recensie te schrijevn, en bij deze doen wij dit.
Hij mag er trots op zijn om ons op deze manier te verwennen

met oudere kinderen
"Alles wat voor ons vakantie betekend"vertalen
mark verpoucke
10,0

20-09-2009 Het mooi domein is voor ons de naam 'paradijs' waardig.
Mooi huis met alle nodige comfort,
koeling boven en beneden, en heel gezellig ingericht.
Keuken met alles erop en eraan( niet makkelijk te vinden in frankrijk)
kwaliteitsvolle inrichting buiten en beneden (buiten alles in teak)
Groot zwembad en plonsbad
Dicht bij de stranden van les issambres en st aygulf. Prachtig zicht op de golf van St tropez.
Kortom, volgend jaar ligt voor ons terug vast in dit huis.

met jonge kinderen
"IDEALE LIGGING TOT DE ZEE? EN WAT EEN RUST!"vertalen
stef deg
10,0

20-09-2009 Prachtig domein, alle mogelijkheden voor de kinderen, en veilig (afgesloten domein)
We verbleven in huis nr 19 en hadden alles wat ons hartje verlangde.
Het huis was prachtig ingericht, met alle luxe en airco boven en beneden.
De keuken was voorzien van alle elektrische apparatuur.
Het terras is overdaekt met buiten een koelkast, grote teaktafel en zes teakstoelen, de tuin is voorzien van teak loungers
Naast het huis is de carport (handig bij thuiskomst met de boodschappen)
Er is nog een extra parkeerplaats voorzien voor het huis.

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarmee schiet jij de meeste vakantiefoto’s?

Bent u de eigenaar?