Vakantiepark Résidence Les Belles Heures ****

• Onderkomen9,2

165 reviews over Vakantiepark Résidence Les Belles Heures in het Nederlands

J. Baltussen, 24-8-2016
  • Onderkomen10

Voor het tweede jaar zijn wij hier geweest en Eric en Hellen hebben ons weer verrast met de nieuwe kunstobjecten in de tuin van dit mooie en gezellige park. Buiten dat er veel privé is zijn er ook gezellige samenkomsten met de andere bezoekers van dit kleinschalige park. Buiten het fijne zwembad is er ook wellness zoals een sauna, massage ,e.d. Normaal gesproken gaan wij niet gauw tweekeer naar hetzelfde vakantieadres maar hier hebben wij absolut geen spijt van en wellicht komen wij in de toekomst nog vaker terug.

Minpunten kan ik zogauw niet bedenken, voor de eetgelegenheid heb ik geen punten gegeven omdat dat niet aangeboden wordt o het party maar in de omgeving zijn voldoende goede restaurants te vinden

Gereisd met partner in augustus 2016
Heleen en Eric Benink, eigenaar, 19-9-2016

Beste Jan en Bep, hartelijk dank voor je mooie recensie, dit wordt zeer gewaardeerd!

We vonden het erg leuk om jullie voor de tweede keer te mogen ontvangen. De sfeer die jij met de gitaar mee brengt was geweldig en ook dank voor jullie bijdrage aan de table du jardin.

Geweldig !

vandercappellen tiny, 21-8-2016
  • Onderkomen10

Mooie, verzorgde huisjes. Vriendelijke beheerders .mooie omgeving. Rustig gelegen

Geweldig

theo bleux, 19-8-2016
  • Onderkomen10

Wij zijn helemaal uitgerust terug gekomen van ons verblijf bij Heleen en Eric. Wij voelden ons de koning te rijk met het zwembad, de wellness , de "happy hour " ,... Leuke mensen ontmoet
Gereisd met vrienden in juni 2016

Super!!

Claudia, 17-8-2016
  • Onderkomen10

Heel veel leuke dingen te doen in de natuur zoals bergwandeling, rivierentocht en kajakken. Ook een hoop typische Franse dorpjes in de buurt waar je heerlijk kunt eten.

De accommodatie zelf is ook super. Mooie luxe huisjes met alles erop en eraan en het park is heel erg goed onderhouden. Fijne beheerders die zelf ook dingen organiseren zoals happy hour en wijnproeverij.

Zeker een aanrader!!

Gereisd met partner in juli 2016

Prachtige plek in een rustige omgeving

Sander, 17-8-2016
  • Onderkomen10

Heerlijk adres om geheel tot rust te komen.

Vanuit het park kun je alle kanten op voor verschillende activiteiten.

Wij komen er al jaren en zullen dit in de toekomst ook zeker blijven doen.

Gereisd met partner in juli 2016

Heerlijk rustige plek om lekker bij te komen!

Sjraar Billekens, 17-8-2016
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Ik heb een heerlijk verblijf gehad in Les Belles Heures. Even helemaal tot mezelf kunnen komen. Genoten van de aangeboden massage service. Ook de wijnproeverij was erg lekker verzorgd door Laurens Deblaere. Het happy hour is een leuk concept om de andere vakantiegangers op het park te leren kennen. Wat mij met name aansprak in het hele verhaal is de ongedwongenheid die aanwezig is. Als je actief vakantie wil vieren dan kan en mag dat. En als je gewoon even wil bijkomen en je wil afzonderen dan is dat ook zeker mogelijk.

Als ik dan toch iets moet noemen dat verbeterd kan worden? De ligging van het park is niet perfect en het parkje zelf is lastig te vinden. De bewegwijzering zou dan ook wat beter kunnen. Anderzijds zorgt de ligging ook voor de gewenste rust in mijn geval.

Gereisd met vrienden in mei 2016

Teleurgesteld over parkje

Lotte, 15-8-2016
  • Activiteiten7
  • Onderkomen6

We zijn bijzonder aardig ontvangen, alleen waren we bij aankomst teleurgesteld over de staat van het parkje. Op de website is niet duidelijk dat er een groot luxe verschil is tussen de boerderijkant (gerenoveerde huisjes in een mooie omgeving) en de rivierkant. De boerderijkant is voor volwassenen en de rivierkant is voor kinderen. De prijs van de boerderijkant is ietsjes duurder, wat echter niet in verhouding staat met de rivierkant. Het zwembad en de huisjes aan de rivierkant zijn gedateerd.

In de omgeving is veel te doen en een prima uitvalsbasis om dagjes weg te gaan!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016
Heleen en Eric Benink, eigenaar, 5-9-2016

Hartelijk dank voor de review. Graag geven wij een reactie op uw opmerking in de review.

In het park vinden de laatste jaren vele renovatie plaats.

Aan de boerderijkant is de renovatie gereed om daardoor een vakantie aan te bieden aan gasten die voor ontspanning en rust komen. Vele gasten hebben deze verandering als positief ervaren.

Vanaf 2017 start de renovatie aan de rivierkant met als doel dat groepen en families met (kleine) kinderen een fijne vakantieverblijf zullen ervaren.

Omdat de doelgroepen erg verschillend zijn en om vergissen te voorkomen zal de rivierkant vanaf 2017 onder de naam Rendez-Vous verder gaan.

De boerderijkant blijft de naam Résidence Les Belles Heures behouden.

Mario, 13-8-2016
  • Onderkomen10

De rustige omgeving, de eigenaren zijn zeer vriendelijk. Ik kan niets verzinnen voor verbetering.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Te fijn, te gezellig, te graag weer terug!

joyce, 13-8-2016
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

We zeggen ieder jaar tegen ons zelf 'dit wordt het laatste jaar' ... Als we er dan weer zijn denken we er niet aan om ergens anders naar op zoek te gaan. Les belles heures heeft alles dat wij zoeken: rust, privacy, een prachtige tuin, een lekker zwembad, mooie omgeving, hele aardige eigenaren, een prima restaurantje in het nabij gelegen dorpje, gezellige mede gasten en op 5km. afstand een cave waar heerlijke cote du Rhône rosé 'getankt' kan worden. Kortom we hebben voor komend jaar weer een optie genomen!

Beste vakantie ooit !

Janne Ieven, 11-8-2016
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Gezellig ingerichte huisjes. Super toffe gastheer en gastvrouw.

Sfeer in het park was zeer goed. Leuke uitstapjes te doen in de omgeving

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Résidence Les Belles Heures in Roaix, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Résidence Les Belles Heures zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Résidence Les Belles Heures scoort een 9.26 uit 10 op basis van 166 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: