Vakantiepark Résidence Les Belles Heures ****

gewoon goed

Britt Van Kerschaver, 17-9-2016
  • Activiteiten6
  • Onderkomen9

ruime, nette huisjes, prachtige omgeving.

Wij zaten aan de rivierkant die sinds dit jaar niet meer uitgebaat wordt door de oorspronkelijke eigenaars, we voelden ons wat 2de rangs, alle aandacht ging naar de boerderijkant, het domein aan de rivierkant is wat slordig, niet onderhouden, overal vergeten hoekjes die niet opgeknapt zijn, de geranten aan die kant moeten nog véél leren! zwembad wel piekfijn in orde.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016
Heleen en Eric Benink, eigenaar, 19-9-2016

Britt, hartelijk dank voor je review. Graag geven wij een reactie.

In het park hebben de laatste jaren vele renovaties plaats aan de boerderijkant plaats gevonden.

Vanaf 2017 start de renovatie aan de rivierkant met als doel dat groepen en families met (kleine) kinderen een heerlijk vakantieverblijf zullen ervaren.

Omdat de doelgroepen erg verschillend zijn en om vergissen te voorkomen zal de rivierkant vanaf 2017 onder de naam Rendez-Vous verder gaan.

De boerderijkant blijft de naam Résidence Les Belles Heures behouden.

Super vakantie

Laurens, 4-9-2016
  • Onderkomen10

Super activiteiten, leuk zwembad, met massage zaal. Goed ontvangst, en leuke tips gekregen tijdens het verblijf.
Gereisd met partner in juni 2016

Fantastisch park in een schitterende omgeving.

Margreet Heijne, 4-9-2016
  • Onderkomen10

Het park ligt in een mooie omgeving, met veel pittoreske dorpjes. Het park heeft luxe huisjes, een prachtige tuin met een verwarmd zwembad.
Heleen en Eric Benink, eigenaar, 19-9-2016

Beste Margreet, hartelijk dank voor je mooie recensie, dit wordt zeer gewaardeerd!

We streven er naar om het verblijf zo fijn mogelijk te maken en af te stemmen op wensen van onze gasten. We kijken uit naar jullie bezoek volgend jaar.

Zeer aangenaam verblijf

Ingrid, 2-9-2016
  • Onderkomen10

Mooi verzorgd en rustig vakantieverblijf

Heerlijk ontspannen!

Cor & Nelis, 1-9-2016
  • Onderkomen10

Geweldige week weg en van alle gemakken voorzien! Prachtige omgeving, nog lang niet alles gezien, volgend jaar weer!
Heleen en Eric Benink, eigenaar, 19-9-2016

Beste Cor en Nelis, hartelijk dank voor je mooie recensie, dit wordt zeer gewaardeerd!

We streven er naar om het verblijf zo fijn mogelijk te maken.

We kijken er naar uit om jullie volgend jaar weer te ontvangen.

Supervakantiegevoel

Ornelis Martine, 31-8-2016
  • Onderkomen9

Hartelijke ontvangst - het is een beetje als thuiskomen! Schitterende locatie met mooie tuin, verwarmd zwembad, gezaligd huisjes met alle luxe...
Heleen en Eric Benink, eigenaar, 19-9-2016

Beste Martine, hartelijk dank voor je mooie recensie, dit wordt zeer gewaardeerd!

Fijn om te lezen dat je tijdens het verblijf thuis voelt.

We kijken er naar uit om binnenkort weer te ontvangen

Leven als God in Frankrijk

Marc Sanders, 31-8-2016
  • Onderkomen9

Fantastisch verblijf en dit voor het tweede jaar op rij.
Heleen en Eric Benink, eigenaar, 19-9-2016

Beste Marc, hartelijk dank voor je mooie recensie, dit wordt zeer gewaardeerd!

we hopen je binnenkort voor de derde keer te mogen ontvangen. Veel sterkte en tot gauw.

P&P Goddé, 29-8-2016
  • Onderkomen9

Het park en de omgeving stralen iets uit waardoor je tot rust komt.

Heleen & Eric, de eigenaars, geven je een "thuis-gevoel". Er hangt steeds een gemoedelijke en spontane sfeer. Elk jaar weer een gezellig samenzijn met zowel bekende als nieuwe vakantiegangers. Super locatie als je houdt van de pittoreske dorpjes rond de Mont Ventoux en als je eens weg wilt van de drukte.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016
Heleen en Eric Benink, eigenaar, 19-9-2016

Beste P&P, hartelijk dank voor je mooie recensie, dit wordt zeer gewaardeerd!

We vinden het fijn dat al jaren bij ons komen en dat het elke keer goed voelt. Jullie ook bedankt voor jullie bijdrage aan de table de Jardin, de wijnproeverij en de leuke gesprekken die we hadden. Tot volgend jaar!

Viel tegen

Ann, 29-8-2016
  • Activiteiten8
  • Onderkomen5

Park in 2 delen, rivierkant gedateerd(zowel de huisjes als de 'speeltuin') moet eea aan gebeuren om het mooi te krijgen! Prima welkom door beheerders die je absoluut proberen je snel thuis te laten voelen en allerlei activieiten organiseren voor ouders maar ook voor kinderen! Volgend jaar zal er eea moeten gebeuren aan de opzet van het rivierengedeelte om het beter te maken!

In de omgeving is genoeg te doen o.a. Mont Ventoux, Vaison la Romain, rivierentocht.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016
Heleen en Eric Benink, eigenaar, 5-9-2016

Hartelijk dank voor de review. Graag geven wij een reactie op uw opmerking in de review.

In het park vinden de laatste jaren vele renovatie plaats.

Aan de boerderijkant is de renovatie gereed om daardoor een vakantie aan te bieden aan gasten die voor ontspanning en rust komen. Vele gasten hebben deze verandering als positief ervaren.

Vanaf 2017 start de renovatie aan de rivierkant met als doel dat groepen en families met (kleine) kinderen een fijne vakantieverblijf zullen ervaren.

De boerderijkant blijft de naam Résidence Les Belles Heures behouden.

fantastisch,om na elke vakantie terug te verlangen

Wim en Mieke, 24-8-2016
  • Onderkomen10

De Vaucluse is beslist de mooiste streek van Frankrijk.We komen er elk jaar weer: bij Les belles heures.Je kunt er leven als een Fransman,

het is alsof je er een eigen huis hebt.Sfeervol,de plaatjes kloppen.

Heerlijk zwembad,goede huizen,kompleet ingericht,ook om te koken.

Er is een fantastische markt in de buut voor heerlijke groeten ,kaas fruit etc.Je kunt dichtbij huis overal wijndomaines en caves bezoeken

en er wordt vaak in de tuin een wijnproeverij of gezamenlijk 5uurtje gehouden voor wie dat wil.

De Boerderijkant is het mooist

Gereisd met partner in mei 2016
Heleen en Eric Benink, eigenaar, 19-9-2016

Hallo Wim en Mieke, hartelijk dank voor je mooie recensie, dit wordt zeer gewaardeerd!

Dank voor jullie uitgebreide informatie in de review.

We danken jullie voor de culinaire suggesties en ervaringen die jullie hebben met de Franse keuken.

Tot gauw

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Résidence Les Belles Heures in Roaix, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Résidence Les Belles Heures zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Résidence Les Belles Heures scoort een 9.26 uit 10 op basis van 166 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: