Vakantiepark Résidence Les Belles Heures ****

Zoover award

• Activiteiten9,0
  • Onderkomen9,2

165 reviews over Vakantiepark Résidence Les Belles Heures in het Nederlands

Schitterende locatie.Alles heel compleet.

Bé en Dinah, 11-6-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Woning is zeer compleet. Rust,ruimte .Privacy. Geweldige gastvrouw en gastheer.
Heleen en Eric Benink, eigenaar, 25-6-2017

Bé en Dinah, dank voor je recensie.

We hebben genoten van jullie enthousiasme en de leuke gesprekken die we hadden.

Onvergetelijk

John en Ada Goetjaer, 1-6-2017

Oost West - thuis best.

Zo voelden wij ons ook bij onze aankomst op 6 mei 2017 in woning 7 van Les Belles Heures.

Wij genoten van de schitterende en kunstzinnige ambiance van Erik en Heleen, hun hartelijkheid , betrokkenheid en zorgzaamheid gedurende 2 weken. Tel daarbij de zon en de wijn van de Vaucluse en een verblijf in Les Belles Heures kan niet meer stuk.

Tot ziens

Heleen en Eric Benink, eigenaar, 4-6-2017

Ada en John, dank voor jullie recensie.

Het was een genoegen voor ons om zo'n enthousiast koppel hier te ontvangen.

Dat je snel hier thuis voelde is fijn om te horen en komt vooral omdat jullie persoonlijkheid volledig past in de sfeer die het park aanbiedt.

Tot gauw..

Hét vakantiepareltje in de Vaucluse.

Cees en Els van der Jagt, 26-5-2017
  • Onderkomen10

Na de reis ( van 2 dgn voor de ontspanning, tot St.Verand ), aankomst op het prachtige en stijlvol gerenoveerde complex, hartelijke ontvangst door Heleen en Erik. Rust, prachtige tuin en verwarmd zwembad. Leuke , niet opdringerige aktiviteiten ter kennismaking etc.Mogelijkheden tot "Wellnes". Prachtige omgeving, degustation vente te over, of gewoon luieren. Het was voor ons een zeer blije en verrrassende herontdekking die naar meer smaakt.Ga zo door!!
Heleen en Eric Benink, eigenaar, 4-6-2017

Els en Cees, hartelijk dank voor jullie recensie.

We hebben zeer genoten van jullie verhalen over hoe het heel vroeger hier toe ging.

Jullie positieve houding en humor om de problemen die we hadden op te lossen was bijzonder.

We hebben genoten van de sfeervolle avonden die we aan de grote tafel hebben doorgebracht.

Een oase van rust!

Annelies Schneider, 23-5-2017
  • Activiteiten8

Gastvrije eigenaars!

Heerlijke rustgevende omgeving!

Heleen en Eric Benink, eigenaar, 4-6-2017
Annelies en Paul dank voor de recensie. We vonden het gezellig om jullie te ontvangen. De paella avond aan de grote tafel was een succes.

Bijzondere plek

Danielle Wijbrandi, 6-5-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Authentiek, smaakvol, gastvrij .... een heerlijke plek om tot rust te komen! Het verblijf in les Belles Heures is zeker de moeite waard en de omgeving is prachtig.
Gereisd met oudere kinderen in januari 2017
Heleen en Eric Benink, eigenaar, 4-6-2017

Danielle, hartelijk dank voor je recensie.

Het was voor ons een plezier om jullie hier te ontvangen en om het sfeervolle huwelijksfeest van je ouders met de gehele familie hier mee te maken.

Een fantastische plek, ieder jaar weer genieten!

Jules, 7-11-2016
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

Onze woning, de tuin, het zwembad, de omgeving, de beheerders: Heleen en Eric! Allemaal top.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016
Heleen en Eric Benink, eigenaar, 28-11-2016

Jules hartelijk dank voor je review!

Jullie aanwezigheid over de afgelopen jaren was altijd gezellig en wordt zeer gewaardeerd. We hebben er fijne herinneringen aan.

We hopen jullie in de toekomst weer te mogen ontvangen.

voor herhaling vatbaar!

Brigitte Klijn, 1-11-2016
  • Onderkomen10

Een plek die je meteen het gevoel geeft dat je welkom bent en je thuis mag voelen. Het is een plek van overvloed en Heleen en Eric stralen dit uit door bijv. de 5uurs borrel op maandag! Het huis is stijlvol ingericht, super schoon en van alle gemakken voorzien. Ook hebben we heerlijk geslapen! Niet onbelangrijk tijdens de vakantie :-) We hadden heerlijk weer voor eind oktober en hebben gezwommen in het verwarmde zwembad, ons lekker laten masseren in de stoel (aanrader) en genoten van lekker buiten zijn (in een prachtige tuin). Ook de omgeving is prachtig in de herfst. Al met al een heerlijke bourgondische vakantie. Dank je wel Eric en Heleen. We komen zeker nog eens terug!
Gereisd met partner in oktober 2016
Heleen en Eric Benink, eigenaar, 28-11-2016

Hallo Brigitte,

Dank voor je mooie review!

We zijn altijd blij als er nieuwe mensen komen die hun ervaringen met anderen willen delen.

We vonden het heel gezellig om jullie te ontmoeten en met jullie om over de mogelijkheden van het park in de toekomst te praten.

We hopen elkaar snel weer te ontmoeten.

Ons verblijf overtrof alle verwachtingen

Rob Hamilton, 25-9-2016
  • Onderkomen10

Men moet er volkomen blanco naar toe gaan en de verrassing van het verblijf zal er alleen maar des te groter door worden.
Gereisd met partner in september 2016
Heleen en Eric Benink, eigenaar, 1-10-2016

Hallo Rob en Annie, hartelijk dank voor jullie review.

We vonden het erg leuk om iemand op bezoek te hebben die 9 jaar geleden hier voor het laatst is geweest.

We hebben genoten van jullie enthousiasme over het park, de wellness faciliteiten en de woningen!

Voelt als een Welness retraite!

Ineke, 25-9-2016
  • Onderkomen9

Wij komen al jaren op dit park aan de boerderijkant en bewaren goede herinneringen aan de tijd toen de kinderen klein waren. Goed moment om samen met ons volwassen gezin ons huwelijksjubileum te vieren. We boekten huis nr. 5 vanwege de twee badkamers. Een prima keus! Een heerlijk ruim huis, grote luxe keuken en een tuin met veel privacy. Vanuit de tuin loop je zo naar het zwembad, welke goed verwarmd is. De laatste jaren hebben de eigenaren er alles aan gedaan om te renoveren. Daardoor heeft het park een luxe uitstraling gekregen. Het is vooral de rust die we daar ervaren waardoor het voelt als een welness retraite. Door de eigenaren worden activiteiten georganiseerd; wijnproeverij, happy hour, maaltijd, maar het staat je vrij of je daaraan wilt deelnemen. De centrale ligging en omgeving leent zich uitstekend voor fietsers en prachtige wandelingen in de natuur, bezoeken van marktjes en leuke stadjes. We ontdekken steeds weer iets nieuws. Kortom; wij gaan zeker weer terug komen!
Gereisd met vrienden in september 2016
Heleen en Eric Benink, eigenaar, 1-10-2016

Hallo Ineke, hartelijk dank voor je uitgebreide review.

Fijn om te horen dat jullie, na zoveel jaren, met het gehele gezin hier jullie huwelijksjubileum hebben gevierd en dat jullie zo'n mooie week hebben meegemaakt.

Je beschrijft zeer mooi hoe jullie de woning, het park, de activiteiten en de sfeer hebben ervaren. Wij kunnen het niet beter verwoorden wat wij graag de gasten willen laten ervaren.

Tot de volgende keer!

Fantastisch, huisje en park keurig in orde

WIl en marij Liebens, 24-9-2016
  • Onderkomen10

We hebben een heerlijke vakantie gehad, Eric en Heleen hebben ervoor gezorgd dat het ons aan niets ontbreekt.

Er was een heerlijk tuin met verwarmd zwembad.

Het huisje zag erg verzorgd uit, ruim en van alle gemakken voorzien, met een heerlijk terras.

Daarbij was het erg gezellig bij de happy hour.

Gereisd met partner in september 2016

Hallo Wil en Marij

Dank voor jullie fijne recensie.

Ook bedankt voor jullie bijdrage aan het beheer van het park en het geven van schilder technieken aan Heleen.

We hebben genoten van jullie aanwezigheid!

Tot volgend jaar.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Résidence Les Belles Heures in Roaix, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Résidence Les Belles Heures zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Résidence Les Belles Heures scoort een 9.26 uit 10 op basis van 166 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: