Vakantiepark Résidence Les Belles Heures ****

165 reviews over Vakantiepark Résidence Les Belles Heures in het Nederlands

Doen!

Lex Laumen & Noortje van Glabbeek, 6-7-2017
  • Onderkomen10

Prima locatie om tot rust te komen én van gezellige drukte te genieten zoals bij de happy hour. Normaalgesproken gaan we elk jaar ergens anders naartoe, maar op onze zoektocht naar een logeeradres stuitten we weer op Les Belles Heures én op huisje 7. Ruim, schoon, gezellig, goed geoutilleerd (er was zelfs extra leesvoer!), prima bedden (voor mensen met slechte ruggen heel belangrijk), enorme tuin helemaal voor jezelf, keuze te over uit zitjes, stoelen, ligbedden en - nieuw - een hangmat. Meer dan genoeg te doen en te zien in de nabije en verdere omgeving. Jammer dat de dagen op vakantie altijd veel sneller gaan dan op doordeweekse werkdagen. Wij zijn zeer tevreden mensen. Volgend jaar gaan we naar Italië, maar daarna komt Les Belles Heures zeker weer in the picture. Trouwens: waarschijnlijk is 'ons' huisje komend jaar sowieso bezet, want we hebben menig vriend enthousiast weten te maken. ;)
Gereisd met partner in april 2017

Hallo Lex en Noortje,

Het was ons weer een genoegen om jullie te ontvangen. Dank voor de review maar ook voor de heerlijke jams die maakt en waar je ons elk jaar mee verrast.

Tot...

fantastisch en echt thuiskomen

Adriannel, 4-7-2017
  • Onderkomen10

uitstekend en heerlijk verblijf waarop je je kunt voorbereiden. kan niets negatiefs bedenken

Hallo Adrian en Nel,

Als een van onze meest trouwe gasten, dank voor jullie review en de geweldige zorg die jullie voor het domein hebben!

We zien jullie graag weer volgend jaar terug.

Geweldig verblijf

Annette van der meer, 3-7-2017
  • Onderkomen9

Les Belles Heures is een schitterend kleinschalig rustgevend vakantie adres in een mooie omgeving met fantastische eigenaars
Gereisd met vrienden in januari 2017

Hallo Annette,

Hartelijk dank voor je review en zeker de bijdragen die je had tijdens de start van het seizoen.

Het is voor ons altijd een geweldige periode om je hier te hebben.

Tot volgend jaar!

grandioos

Tonny Jilesen, 2-7-2017
  • Onderkomen10

Na 15 jaar trouwe bezoekers van Les Belles Heures te zijn valt er weinig te vertellen wat nog niet gezegd is over het park. In al die jaren is er allen maar verbetering, vernieuwing, verfraaiing, en vriendschappelijker geworden met de nodige luxe. Ook de verstandhouding van de gasten onderling en met de eigenaar is uitzonderlijk. Het straalt een familiare band uit en wij zien nu al uit naar het volgend jaar.

Tonny en Ans,

Wederom hartelijk dank voor jullie geweldige bijdragen aan de klusweek en het enthousiasme die jullie uitstralen.

De vakantie was weer gezellig en we zien jullie graag weer in 2018 terug.

Schitterend

Resi van den Bercken, 2-7-2017
  • Onderkomen10

Een omgeving waar je alles vindt om je vakantie tot een pareltje te maken. Van alle gemakken voorzien. Van rust tot en gezellig samen zijn.

Resi en Wim,

Dank voor jullie recensie en gezellige uren die we met elkaar hadden.

We zien elkaar volgend jaar graag, weer op dezelfde plek onder de boom, terug.

Geweldige plek om te vertoeven

Maria en Rudy, 29-6-2017
  • Onderkomen10

Mijn vrouw en ik hadden niet de gewoonte om steeds dezelfde vakantiebestemming te kiezen. Tot wij Les Belles Heures ontdekten. Ondertussen hebben wij er reeds 4 maal verbleven en zal het ook niet de laatste keer zijn. Wij voelen er ons gewoon thuis. De Vaucluse in Frankrijk spreekt ons enorm aan. Eric en Heleen zijn het perfecte koppel om een zorgeloze vakantie waar te maken. Hun streven naar bieden van kwaliteit, gezelligheid en toffe vakantiesfeer is voor hen een passie geworden. Het is dan ook niet te verwonderen dat zij veel 'vaste klanten' hebben.

Maria en Rudy,

Hartelijk dank voor al jullie aandacht en zorg voor ons park tijdens de klusweek.

Het was zeer gezellig tijdens jullie vakantie bij ons en we zien jullie graag weer terug.

PS Rudy, geniet maar lekker van je pensioen.

Carlos Staelens, 29-6-2017
  • Onderkomen9

Het voelt als thuiskomen, maar dan in de provence.

Wij waren met 12 familieleden in 3 huizen. Alles perfect verzorgt, wij vierden ons 50 jarig huwelijk. Onze kinderen en kleinkinderen verrasten ons met een hernieuwde bruiloft op het park waartoe wij alle medewerking verkregen van de eigenaren.

Om nooit meer te vergeten! In een woord fantastisch.

Met het mooie park en de kunst om ons heen in zomerse temperaturen als in een sprookje.

Gereisd met vrienden in mei 2017
Heleen en Eric, eigenaar, 13-8-2017
Carlos en Gonny, we vonden het een feest en groot genoegen om jullie 50 jarig huwelijk hier mee te maken. Bedankt voor jullie fijne recensie!

Fantastische week gehad

Adrienne en Rene van der Pluijm, 23-6-2017
  • Onderkomen10

Wij hebben alleen maar een zeer positief gevoel over alles, zowel het huis nr 5 waar wij in verbleven en ook de tuin met prachtige kunstwerken,zwembad en massage mogelijkheden(geen gebruik van gemaakt maar hele positieve berichten van andere gasten).De gastheer en gastvrouw zijn zeer attent en doen er alles aan om je vakantie te doen slagen. Het is voor rustzoekers maar er is ook contact met de andere gasten dmv een Happy houre gezellig met elkaar wat drinken en ervaringen uitwisselen. Ook worden er kaas en wijnavonden georganiseerd welke wij als zeer gezellig hebben ervaren. Wijnproeverij behoort tot de mogelijkheid hoewel wij die net gemist hebben dus moeten wij nog een keer terug wat voor ons helemaal geen straf zal zijn. Prachtige omgeving met alles zeer nabij.

Eric en Heleen bedankt voor de gezelligheid het was top.

Heleen en Eric Benink, eigenaar, 25-6-2017

Adrienne en Rene, dank voor jullie uitgebreide recensie.

Het was leuk om te zien hoe jullie de vakantie hebben beleefd en dat het zo goed is bevallen.

De wijnproeverij heb je nog te goed en we vinden het natuurlijk fijn als je deze de volgende keer wel kunt meemaken.

het waren weer super vakantie weken.

Marcelle Otjens, 22-6-2017
  • Onderkomen9

Als je voor je rust komt ben je hier goed op zijn plaats, maar als je gezelschap zoekt kan dat ook door deel te nemen aan de gezamenlijke activiteiten.
Gereisd met partner in mei 2017
Heleen en Eric Benink, eigenaar, 25-6-2017

Marcella en Harry, dank voor de recensie.

Het is ons altijd genoegen om jullie hier te ontvangen en de gezellige gesprekken die we dan hebben. Tot volgend jaar!

zo zalig rustig en ontspannend

guy en rachel Verhemeldonck, 19-6-2017
  • Onderkomen9

Rustig mooi huis met koelte.Alles werd gedaan om de gezelligheid te bevorderen.

Sublieme tuin met mooie kunstwerken.Geen lawaai en zeer lieve en behulpzame uitbaters.

Heleen en Eric Benink, eigenaar, 25-6-2017

Guy en Rachel, dank voor jullie recensie.

We vonden leuk om te horen hoe jullie de aanwezige kunstwerken in de tuin konden waarderen. We vinden het leuk dat we jullie volgend jaar weer terug zien.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Résidence Les Belles Heures in Roaix, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Résidence Les Belles Heures zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Résidence Les Belles Heures scoort een 9.26 uit 10 op basis van 166 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: