Vakantiepark Résidence Les Belles Heures ****

165 reviews over Vakantiepark Résidence Les Belles Heures in het Nederlands

Top!

Thijs Decoene, 9-11-2012
  • Onderkomen9

Rust en genieten staan voorop.

Gezellig domein

Erg verzorgde en comfortabele woningen.

Gezellige mensen.

Prachtige streek.

Kindvriendelijk.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

Rust en geniet van stilte met mooie kleuren.

m.toet, 6-11-2012
  • Onderkomen7

Dit is een locatie om altijd terug te keren, waarom?? Het verveelt nooit!

In de omgeving is voldoende te zien, elk jaar ontdek je weer iets nieuws,

Je hoeft hier niets. Lezen aan het zwembad geeft ook voldoening. Wil je een activiteit, dan kan dat, wandelen, fietsen, of een flinke rit met de auto en een stad bezoeken. Kortom, voor elk wat wils en zeker voor jong en oud.

Gereisd met partner in augustus 2012

Fijne plek in een rustige omgeving!

Annet Gouka, 26-10-2012
  • Onderkomen8

De gerenoveerde huisjes zijn fijn vertoeven. Het park is er een om tot rust te komen. De omgeving is echt de Provence, in september waren de boeren met de wijnoogst bezig, overal karren met druiven! Wij zijn (race)fietsliefhebbers, en het park is een goede uitvalbasis voor de omgeving en naar de Mt. Ventoux.

Aan de eigenaren Eric en Heleen kan je alles vragen.

Wij waren voor het 3de jaar, en het was (hopelijk) niet de laatste!!

Gereisd met vrienden in september 2012

Pareltje

Fam Prins, 22-10-2012
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Dit parkje doet zijn naam eer aan! Met onze kinderen van 12 en 14 jaar bezochten wij voor de tweede keer Les Belles Heures. Voor ons vrij uitzonderlijk. Zodra de poort opengaat is het genieten. Aan de boerderijkant treft ons de mix tussen rust, privacy en gezelligheid. Ook voor de kinderen die veel lol hadden met hun Belgische buren. De tv met Nederlandse zenders is niet aan geweest. Heerlijk zwembad op een paar meter afstand. Prachtige omgeving. Heerlijk comfortabel huisje met ligstoelen en uitzicht op een vijgenboom. De tuin voor de boerderij is sfeervol aan gelegd. We hebben genoten, ook van het bezoek aan de wijnboerin en het diner daarna!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Mooie plek om tot rust te komen!

Jules Knippenbergh, 17-10-2012
  • Onderkomen8

Vakantiepark Résidence Les Belles Heures is een fijne plek om je vakantie door te brengen en helemaal tot rust te komen. De omgeving geeft je daarnaast vele mogelijkheden om te ontspannen: wandelen, lekker eten en drinken, mooie natuur en historische steden bezoeken. (Orange, Avignon, Nimes etc.) Heleen, Ans, Eric en Kees zijn vriendelijk en behulpzaam. Voor ons ons was het de tweede keer, dat we dit vakantiepark bezochten en verbleven in de boerderij. Dit deel is vooral ingericht voor volwassenen en " oudere" kinderen, hetgeen zorgt voor de heerlijke rust. Heerlijk!
Gereisd met oudere kinderen in januari 2012

Fijne plek voor supervakantie

Jet Vetter Guarascio, 13-10-2012
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Rustig plekje met volop gelegenheid tot activiteit, wandelen, fietsen, bezoek aan de vele mooie dorpen en interssante steden rondom. Wij waren er de laatste week van september en hebben genoten van het Franse plattelands leven. Het is ons net zo goed bevallen als veertien jaar geleden, toen we ook al eens te gast waren bij Les belles heures. Dus wie weet.... 3 x scheepsrecht?

Helemaal Zuid-Frankrijk

I. de Bruijn, 13-10-2012
  • Onderkomen8

De inrichting van de huisjes is prima. De "buurt" is een gewone wijk in een Frans dorp. Dichtbij ligt een leuk riviertje.

Pluspunt is de persoonlijke benadering door het management. De gezamenlijke maaltijd is een hoogtepunt.

Heerlijke vakanties

Frans kokkelmans, 5-10-2012
  • Onderkomen9

Les belles heures in Roaix.

We komen al jaren op deze fantastische plek.....herfst ,zomer en lente en elke keer genieten we weer !!!

Mooi centraal gelegen plek ,zeer goede accomodaties,vriendelijke en behulpzame eigenaars.

Het voelt elke keer weer als "thuiskomen"

ZEER ZEKER EEN AANRADER Frans/Tonny en kids en hond

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

Thuiskomen in den vreemde

Amel, 4-10-2012
  • Onderkomen9

Prima plek om niets te doen of iets (veel) te doen. Een mooie en inspirerende omgeving, zowel voor cultuurliefhebbers als voor liefhebbers van activiteiten. Denk bij dat eerste aan Vaison, Avignon, Pont-du-Gard, Aix-en-Provence, Arles, etc. Voor wat het tweede betreft : er is alle gelegenheid om te wandelen, (race)fietsen (Mont Ventoux), parapenten, golfen, noem maar op.

Les Belles Heures is een fijne locatie, met in de directe omgeving een supermarktje, bakker en slager. Grote supers zijn in Vaison.

Het park is kleinschalig en wordt voortreffelijk bestierd door 2 enthousiaste en zeer vriendelijke mensen : Eric en Heleen. Het ademt aan de boerderijkant een authentieke sfeer uit. Happy hour en gezamenlijke etentjes vallen zeer in de smaak. Niets voor niets komen wij al vele jaren.

Nog noemenswaardig : aan de rivierkant bevinden zich een aantal gecombineerde huisjes, die heel geschikt zijn om groepen (sporters) te herbergen.

Gereisd met partner in september 2012

Heerliike vakantiebestemming.

Anita en Riny Arnouts, 3-10-2012
  • Onderkomen9

Bij aankomst word je getroffen door de rustige en lieflijke uitstraling van het park. De ontvangst is prettig en bij het binnengaan van de vakantiewoning zie je dat het er allemaal heel knus en verzorgd uitziet. Meteen blijkt ook dat het huisje van alle gemakken is voorzien en dat de inrichting wat betreft bestek, servies, pannen enz. niets te wensen overlaat. In het goed onderhouden zwembad kun je heerlijk afkoelen. Prettig is ook dat er op loopafstand een kleine supermarkt, een bakkerij en een slagerij zijn waardoor je alle normale dagelijkse dingen zo gekocht hebt.In de directe omgeving zijn tal van eetgelegenheden in verschillende prijsklassen. Leuk is zeker de in het huisje aanwezige map waarin heel wat dagtochten beschreven staan. Wij hebben hier kunnen genieten van twee heerlijke weken en zullen er in de toekomst ongetwijfeld nog eens te gast zijn.
Gereisd met partner in januari 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Résidence Les Belles Heures in Roaix, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Résidence Les Belles Heures zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Résidence Les Belles Heures scoort een 9.26 uit 10 op basis van 166 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: