9,2

Zoover award

• Activiteiten9,0
  • Onderkomen9,2

156 reviews over Vakantiepark Résidence Les Belles Heures in het Nederlands

Heerlijke plek met rust, sfeer en gezelligheid.

familie Van Geloven, 17-8-2017
  • Onderkomen9

Op dit kleinschalige landgoed vind je mooie woningen met prima comfort. Bij de woning heb je voldoende privacy. Het zwembad is een fijne plaats voor verkoeling, te druk is het er nooit. Ook is er een ruime tuin met bedden in de schaduw van olijfbomen. Gastvrouw en gastheer Heleen en Eric staan altijd paraat om zo nodig zaken te verhelpen of advies te geven. In de omgeving zijn volop leuke uitstapjes te maken. Alle info ligt in de woning. De balans tussen privacy en rust is prima. De welkomsborrel en het fete du jardin zijn erg gezellig (ik bbq volgende keer graag weer mee hoor Eric).

Heerlijk tot rust gekomen

Fam. Peters, 6-8-2017
  • Onderkomen10

Zeer gastvrij en vriendelijk ontvangen. We hebben een heerlijke week gehad. Hoogtepunt was natuurlijk het avondzwemmen.

We komen graag nog een keer terug.

Pepijn en Martine,

Dank voor de review.

Het was ons een genoegen om jullie met de kids hier te ontvangen.

Het avondzwemmen is vaak een groot succes en we vinden leuk om dat te lezen.

We zien jullie graag volgend jaar weer terug.

Comfort, privacy en prima gastheer/gastvrouw.

Jan en Mieke van der Heeden, 4-8-2017
  • Onderkomen9

Een prachtig park gelegen in een ruim opgezette woonwijk.

Wij hadden een appartement in de voormalige wijngaard waar ook een hond is toegestaan die zich daar ook prima heeft vermaakt.

Het appartement is van alle gemakken voorzien terwijl je ook heel goed buiten kunt verblijven op het terras en in het gras. Overal betegelde vloeren (koelte, schoonmaakgemak) en alles gelijkvloers is ook heel comfortabel.

Heleen en Eric zijn voor ons de ideale gastvrouw en gastheer: ze zijn vriendelijk, voorkomend, attent zonder opdringerigheid en behulpzaam. En ze organiseren, uiteraard vrijblijvend, plezierige activiteiten in stijl die passen bij het karakter van het park en die persoonlijke ontmoetingen op het park bevorderen.

Het park met mooie voorzieningen zoals het zwembad en de overdekte ruimten voor de happy hour, wijnproefavonden en het "fête du jardin" is met grote zorg ontwikkeld, inclusief de beplanting en de kunstwerken.

Onze enige wens is nog overkapping van de parkeerplaatsen.

Gereisd met partner in juli 2017

Jan en Mieke

Hartelijk dan voor jullie uitgebreide review.

Jan, je opgedragen sonnet tijdens de Happy Hour) over de strijd met je Mont Ventoux werd zeer gewaardeerd.

locatie geweldig

joke v hensbergen, 30-7-2017
  • Onderkomen9

Al jaren een heerlijk vakantieadres
Gereisd met vrienden in juni 2017

Hallo Joke

Dank voor de review.

Als een van ons meest trouwe gast die van gezelligheid houdt, is het altijd een feestje om jou hier te hebben.

Tot volgend jaar.

Heerlijk thuiskomen in oase van rust! Super!

Vakantiegasten uit Gors-Opleeuw, Limburg België, 29-7-2017
  • Onderkomen9

Het was weer een vakantie om U tegen te zeggen.

Eric en Heleen hebben een passie om gasten hartelijk te ontvangen en zich onmiddellijk weer thuis te laten voelen.

Voor ons persoonlijk een steun die we bijzonder appreciëren!

Het domein wordt elk jaar mooier en met veel liefde en overgave zorg voor gedragen. De huisjes zijn op alle confort voorzien.

De uitzichten zijn prachtig en stralen rust uit.

De tijd die er wordt genomen ten dienste van de gasten is subliem.

Ook weer de Happy Hour waar we naar uitkijken en steeds weer gezellig is, de wijnproeverij van Laurens die ook jaar na jaar weer verrast.

Nieuw, de fête de jardin waar we verwend werden door de culinaire verrassingen van Ann-Sophie. Ze heeft dit super gedaan!

Ook voor onze kinderen van 19j, 17j en13 was het even verdwijnen van het drukke leven in België. Met de vele activiteiten die ook in de buurt van het domein mogelijk zijn, de vele eetgelegenheden en het marktbezoek in Vaison La Romaine maakte van onze vakantie en combinatie van wat we verlangden.

Wij keren zeker wer terug.

eric Benink,

Hallo onze geweldige vakantie gasten uit Belgisch Limburg (of wel Ingrid en Mark)

Het was weer een geweldige leuke periode met jullie. De lunch samen in Séguret was zeer gezellig.

Dank voor jullie mooie review.

We zien elkaar gauw weer!

Een aanrader voor wie van rust en genieten houdt

Betty en Modest, 27-7-2017
  • Onderkomen10

Hebben enkel positieve punten te vermelden.

Hartelijk onthaal door Heleen en Eric(gastvrouw en gastheer).

Prachtig domein met zeer verzorgde gites.

Leuke initiatieven tijdens de week, waaraan je vrijblijvend deelneemt, zoals happy hour, wijnproeverij en hun fête du jardin.

De massage is een topper.

In de omgeving zijn tal van mogelijkheden om de innerlijke mens ook te plezieren.

Een aanrader op alle vlakken voor wie van rust en genieten houdt!

PS: Heleen en Eric doen er alles aan om hun gasten een geslaagde vakantie te bezorgen

Dit was één van onze beste vakanties; bedankt hiervoor.

Gereisd met vrienden in juli 2017

Hallo Betty en Modest,

Het was ons een groot genoegen om jullie met jullie vrienden hier te ontvangen!

Dank voor de mooie review en tot..

Prima accommodatie op een mooie locatie.

Familie Steegmans, 26-7-2017
  • Onderkomen10

Huis nr 5 heel mooi, gezellig terras en heel ruim. Goede ontvangst. Gezellige activiteiten. Voor herhaling vatbaar.

Johan,

hartelijk dank voor je review.

We kijken er graag naar uit om jullie in de toekomst weer eens bij ons te ontvangen.

Hemel op aarde

Fam Matthijssens-Hermans, 22-7-2017
  • Onderkomen10

Voor het tweede jaar op rij hebben wij van een onvergetelijke vakantie mogen genieten, dit dankzij de warme ontvangst door Heleen en Eric én de mooie avonden zoals het Happy Hour, de wijnproeverij met Laurens en de culinaire verwennerij ons voorgeschoteld door Anne Sophie. Wij genoten ook van de fijne ontmoetingen met de andere gasten en hun boeiende verhalen. De tuin leek ons nòg mooier dan vorig jaar en de hangmat zat sommige gezinsleden als gegoten ;-).

Heerlijk genoten van het zomerweer en de verkoeling in het zwembad. Ons terras met zicht op de tuin leende zich perfect voor het stapeltje leesvoer dat een jaar heeft liggen wachten om verslonden te worden.

De prachtige omgeving waar zoveel te beleven valt, ingekaderd in de geuren en kleuren van de Provence staan synoniem voor een onvergetelijke vakantie!

Peter en Ann,

Het was erg gezellig met jullie.

Dank voor jullie mooie review!

Jullie waren duidelijk aan vakantie toe en we hopen dat je de rust en het familie samenzijn die je hier weer hebt ervaren, kan vasthouden in België.

Heerlijke plek

Claudia Koks, 17-7-2017
  • Onderkomen10

Les Belles Heures is een erg goed onderhouden en prachtig mooi vakantiepark. Het is super gelegen met veel restaurants en leuke activiteiten in de buurt (niet op loopafstand maar met de auto). Je kan hier veel natuuractiviteiten doen zoals bergwandelingen of naar mooie rivieren of meren. Ook actieve activiteiten zijn in de buurt zoals Splashworld (echte aanrader, wel prijzig) en klimparken.

Elke ochtend heerlijk ontbijten met verse croissants van de bakker (3 minuten loopafstand). Dit dan op je ruime terras met uitzicht op een mooie tuin en bergen op de achtergrond.

Eigenaren zijn ook erg vriendelijk en organiseren leuke bijeenkomsten voor het hele park, zoals samen eten en een wijnproeverij. Al met al een top vakantie!

Gereisd met partner in juli 2017

Hallo Claudia en Sander

We vonden het leuk dat jullie bij ons waren.

Voor Claudia moet dit de 23ste keer zijn geweest en we weten hoe je nog altijd geniet van de zon, de croissants, het verwarmde zwembad en de activiteiten.

Tot volgend jaar!

het heeft alles

Joke & Edu, 13-7-2017
  • Onderkomen9

Rust, ruimte, privacy en een voorbeeldige gastvrouw en gastheer zijn op Les Belles Heures te vinden! De woningen zijn van alle gemakken voorzien; zowel binnen als buiten. Er is een prachtig ingerichte grote centrale tuin met zwembad en diverse zit-plekken. Aanbod om gezamenlijk te tafelen, aan een wijnproeverij deel te nemen, een massage te ondergaan en ... Heel veel kan, niets hoeft. Vanuit deze locatie is er in de omgeving heel veel te zien en te doen: natuur om in te wandelen en te fietsen, kunst (musea, tentoonstellingen, Van Gogh-sporen), mooi gelegen dorpen en steden en je kunt natuurlijk overal heerlijk eten!

Wij hebben nog nooit een 2de maal een zelfde vakantiebestemming bezocht. Dit jaar toch teruggekomen naar Les Belles Heures; een lot uit de loterij!

Gereisd met partner in mei 2017

Joke en Edu

Het was ons een genoegen om jullie weer te ontvangen zeker om dat jullie normaal (tot nu toe) nooit ergens terug komen.

Dank voor jullie suggestie voor het huis en de bezoekjes in de omgeving en jullie review!

We zien elkaar zeker nog eens terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Résidence Les Belles Heures in Roaix, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Résidence Les Belles Heures zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Résidence Les Belles Heures scoort een 9.24 uit 10 op basis van 157 reviews.