Appartement Résidence Castor et Pollux

3 reviews over Appartement Résidence Castor et Pollux in het Nederlands

Leuk was iets anders !!

Nathalie Brands, 23-4-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10

De appartementen liggen super qua ligging tov de pistes !! Maar daarmee

is ook alles gezegd . Bij aankomst was ons appartement niet echt proper, wij hadden gekozen voor een duplex appartement en daar kan je normaal met 8 logeren ( wij waren met 5 ) nog hadden wij maar een minimale leefruimte ,

de slaapkamers hebben geen dubbelbedden, wel zetels die je kan uitrekken en stapelbedden , het was daar 'snachts enorm lawaaierig dus als je met heel kleine kinderen bent is dat geen aanrader . Er is daar wel een nachtwaker en eerlijk daar hebben we 1 keer naar gebeld omdat het toen werkelijk te grof was .

Gereisd met oudere kinderen in april 2013

kleine ruimtes

de meester gianni, 7-4-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10

toffe vakantie gehad we waren met 5 .Kamers redelijk klein ,zwembad mooi onderhouden ,....
Gereisd met oudere kinderen in maart 2013

Goeie plek

karl verelst, 3-5-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

een beetje gedateerd, andere residenties zijn fraaier
Gereisd met vrienden in maart 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Résidence Castor et Pollux bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Résidence Castor et Pollux in Risoul, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Résidence Castor et Pollux zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Résidence Castor et Pollux scoort een 6.61 uit 10 op basis van 36 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: