Vakantiepark Lodges en Provence (Glamping) *****

Vakantiepark Lodges en Provence (Glamping)
Lodges en Provence (Glamping)
9,3

• Activiteiten8,4
  • Onderkomen9,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Lodges en Provence (Glamping) bij:

7 reviews over Vakantiepark Lodges en Provence (Glamping) in het Nederlands

Uitstekende camping

H van der Zee, 15-8-2016
  • Onderkomen9

ruime plekken en mooie accommodaties!

zwembad is niet heel groot maar altijd voldoende plek.

restaurant serveert goed eten tegen schappelijke prijzen

Allergrootste pluspunt is het personeel, die alle Franse vooroordelen teniet doen.

onze lodge had daadwerkelijk van alles maar 6, dus je ontkomt niet aan regelmatig afwassen. iets meer glazen had wel handig geweest

er is geen mogelijkheid tot "doortochten" aangezien er geen ramen oid in de lodge zitten. Dus alleen de voordeur kun je openritsen. Wel staat er een grote ventilator tot je beschikking

er is geen speeltuin, alleen een sportveld.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Goed! Fijn! Rustig!

Leo, 10-8-2016
  • Onderkomen8

Erg verzorgde 'camping'. Ruime plekken. Lekker rustig. Zwembad niet groot maar toch was het nooit te druk. Altijd wel een ligbedje beschikbaar. Heerlijk klimaat (je verwacht het niet maar bijna iedere dag een heerlijk verkoelend windje) Werkelijk prachtige omgeving! 's avond heerlijk rustig! Geen pompende kermis animatie maar rust. Goed restaurant. Dikke prima dus al met al!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Mooie locatie met mooie luxe huisjes

Nicole, 22-8-2015
  • Onderkomen10

Leuk park, we kregen een gratis upgrade, gezellig ingerichte lodge, prima bedden, gratis bbq te lezen, hangmat.

Zwembad en ontbijt prima!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Een aanrader!!

W. Rietman, 15-8-2015
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Heerlijke week gehad tijdens ons verblijf bij Lodges en Provence. Met toeval hier terecht gekomen. Van aankomst tot vertrek een super service mogen ontvangen! Alles ziet er nog nieuw en schoon uit! Voor iedereen die van luxe kamperen houdt in een heerlijke omgeving, een aanrader!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Geweldige plek voor wie luxe wil kamperen

Mieke jansen, 14-8-2015
  • Onderkomen10

De lodges zijn prachtig en ruim. Woorden lodges voor grotere gezinnen en gewone lodges perfect voor 4 personen. Erg goede service: heel vriendelijke Franse medewerkers, goed restaurant, elektrische bbq te leen, gratis wassen, goede WiFi. Hippe plek, mooi zwembad met fijne ligstoelen en fatboys, loungemuziek. Kleinschalig en kwalitatief hoogwaardig. Zeer ruime plaatsen. Verrassend afwisselende omgeving: drome, Vaucluse, op de rand van de ardeche. Mooie steden zoals Orange en Avignon. Ook dorpjes die de moeite waard zijn: vaison la romaine, Grignan, st Paul trois chateaux. Mooie kastelen. Genoeg te ontdekken in de omgeving en goede wijnen te verkrijgen. Mont Ventoux in de buurt.

Echt genoten en twee weken gebleven. Ook te boeken op andere dagen dan aankomst op zaterdag. Wat ons betreft wel het meest geschikt voor gezinnen met jonge kinderen (tot 9).

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Geweldig, klasse apart

Erik, 10-8-2015
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Wij zijn net terug van 1 week in Lodges en Provence. Bij aankomst kregen wij een up grade omdat de geboekte lodge iets kleiner was dan de wooden lodge. Zonder bij betaling en idd is de wood lodge beter voor een gezin met grote kinderen. (16, 20 en 22) wat een luxe en oase van rust in deze prachtige omgeving. De Drome herontdekt! Met plaatsen als Orange, Grignan, Vaison la Romaine en de Mont Ventoux op goed te bereizen afstanden. Vailron voor de boodschappen op 7 km. Op het park kun je heerlijk lounchen en tot rust komen en met de 2 zwembaden genoeg afkoeling. De service en bediening zijn uitmuntend en er zijn genoeg activiteiten te boeken. Heerlijke week gehad en wij komen zeker nog een keer terug, maar dan langer!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Fantastisch! Uitmuntende service

Marjolein, 12-5-2014
  • Activiteiten7
  • Onderkomen10

Wij hebben hier 1 nacht overnacht in de meivakantie. Park is vorig jaar geopend en alles is nog nieuw.

Park is prachtig onderhouden. Wij hebben overnacht in een prachtige (eco) lodge.. Op het terras hadden we zelfs een jacuzzi! Echt top! Bij aankomst waren de bedden opgemaakt en de jacuzzi was verwarmd. En de lodge heeft een prive-tuin en uitzicht op een wijngaard. Fantastisch!

In het restaurant hebben we heerlijk gegeten. Er wordt gekookt met dagverse producten en daarom is er ook geen menukaart.

Het park beschikt over een wellness center met sauna,hammam, jacuzzi en er worden ook massages verzorgd.

Tip: Op 5 min. van de camping ligt Cave des Templiers, waar je wijn kunt kopen en proeven! Richerenches is een klein dorpje, dat vooral bekend staat om de zwarte truffel.

Echt een aanrader voor diegene die rust zoekt! De vriendelijkheid van de eigenaren is echt fantastisch. Er wordt alles gedaan om je het als gasten naar de zin te maken! Wij komen hier zeker terug!

Gereisd met jonge kinderen in april 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Lodges en Provence (Glamping) in Richerenches, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Lodges en Provence (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Lodges en Provence (Glamping) scoort een 9.25 uit 10 op basis van 7 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: