8,2

• Ligging t.o.v. pistes8,7

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement le Parc aux Etoiles*** bij :

5 reviews over Appartement le Parc aux Etoiles in het Nederlands

Heel aangename vakantie

melissa, 7-8-2012

Ligging op 1800m, duurde even voor we boven waren met de auto, maar de ligging is fenomenaal. Ideaal voor de zomer ook. Zwembad is klein, maar is geen probleem. Lange wandelingen, skilift en bobslee mogelijk, pingpong aanwezig, jeu de boule banen,... Winkels zijn wel afgelegen , hoewel je er in het skicentrum hebt (maar duur).
    Gereisd familie in juli 2012

anita, 9-2-2006
    • Ligging t.o.v. pistes8

Toffe residentie , prima gelegen met mooie uitzichten op de omliggende bergen.Onmiddellijk vele mogelijkheden om wandelingen te maken.(goed aangeduid)

Auto noodzakeljk om naar de winkels te gaan.

Appartementen zijn gezellig ingericht met een groot terras.We hadden een app. voor 6 personen.(waren met2)

Vriendelijk personeel.

Zwembad is eerder klein, maar voor ons géén probleem.Wij waren erg tevreden.

Gereisd anders in februari 2006

Martine Mees, 6-1-2006
      • Ligging t.o.v. pistes9

Wij waren in de zomer van 2005 in Le Parc aux Etoiles. Schitterende vakantie beleefd, prachtige bergtochten gemaakt in een schitterende streek. Heel mooie residentie, comfortabele woningen. Deze zomer was de residentie wel nog niet volledig afgewerkt, dit was een klein beetje vervelend. Voor de rest prima!!!
        Gereisd anders in januari 2006

Kim, 1-10-2005
          • Ligging t.o.v. pistes9

Wij zijn er in augustus 2005 geweest.

Niet zoals omschreven in de reisbrochure gelegen in "Haute Provence" maar in de "Hautes Alpes". Was wel een prachtige omgeving; zowel om doorheen te cabrio-rijden als te wandelen.

Accomodatie was inderdaad nog niet helemaal af, maar dat mocht de pret niet drukken.

Zwembad was klein en geen ligbedden o.i.d.

's Ochtends vers stokbrood e.d. op bestelling bij receptie.

Appartement was schoon & netjes. Goeie bedden (ook voor lange mensen). 4-pits elektrisch kooktoestel, voldoende pannen, koffiezetapparaat, vaatwasser... prima in orde.

Maar of je nou echt met 8 personen in zo'n 8 persoons-appartement past betwijfel ik... zeker in de winter.

Gereisd anders in oktober 2005

Sofie De Mulder, 24-7-2005

Heel mooi gelegen(helemaal boven Puy Saint Vincent), uitzicht op de vallei, het is nog niet helemaal afgewerkt,maar dat bederft de sfeer niet. Ons appartement was ruim, apparte keuken,apparte badkamer, appart wc,... ' t was in orde! Een beetje verder is er ook een stoeltjeslift, ideaal voor de wintersport. In Argentiere la besee is er een supermarkt, dus het is niet nodig dat je van thuis megaveel eten meeneemt. Ik vind het voor herhaling vatbaar:-)
                Gereisd anders in juli 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement le Parc aux Etoiles in Puy Saint Vincent, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement le Parc aux Etoiles zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement le Parc aux Etoiles scoort een 8.17 uit 10 op basis van 5 reviews.