Chalet AlpeLune ****

Zoover award

• Ligging t.o.v. pistes8,5

10 tips over Chalet AlpeLune

Ineke, 13-9-2014

1. Wandeling naar Dormiillouse en daarna bordje volgen naar Lac de Fangeas, 1,5 uur. Prachtige wandeling langs cascades en het meer.

2. Wandeling naar le Glacier Blanc.

3. Leuke plaatsen: Briancon, Guillestre, Embrun

4. Leuk en rustig strandje bij Lac de Serre Poncon ( bij de brug)

c_nagtegaal, 31-8-2014
Laat je informeren over de diverse mogelijkheden voor prachtige wandelingen en diverse andere sportieve activiteiten.
Mieke Hollebrand, 12-11-2013
Route: Wij adviseren je om vanaf Lyon via Chambéry en de Fréjus tunnel te rijden, bij Oulx in Italië de péage te verlaten, om dan vervolgens via Briançon en l’Argentière-la-Bessée naar Puy Saint Vincent te rijden. Het kost wat meer, maar is een prettige en prachtige weg met mooie vergezichten.

anne-mieke huisman, 1-2-2013

Het personeel denkt mee over sportieve mogelijkheden,is bereid om evenementen buiten mogelijk te maken ( barbecue op locatie verderop in het bos, avondwandelingen, iglo bouwen in eigen tuin ,regelen van berggidsen en skileraren en hulp bij leverantie van off-piste veiligheidsmateriaal

Wij kregen op de dagen dat wij gingen tour skiën een ruime lunch mee

wendy, 5-10-2012
Bij mooi weer leuk zwemmen in het het meertje bij la roche= 15 km rijden
Peter Mienes, 1-6-2012
Het dorp ligt direct aan de rand van het nationaal park Ecrins. Je kunt er geweldig wandelen (ook beginners), fietsen en op andere manieren de toerist uithangen. Je kunt ook lekker een boek lezen of je krantje op je tablet (want WiFi beschikbaar). 's Winters is de skilift op loop-/glijafstand en voor klimmers is het graniet van Ailefroide 10 minuten met de auto.

Bouwe, 12-5-2012
Mocht je toch liever kamperen, men beheert ook de camping waar men tevens een Yurt (mongoolse tent) kan huren.
Arris, 17-3-2012
We hebben een skipas met uitbreiding gekocht. De uitbreiding is dan een dagje Italië (MonteGenerve) en Serre Chevalier.
Rosa, 17-3-2012
In de winter is het heerlijk skiën, maar ook de rackettochten zijn een aanrader!
mc_vanstraten, 9-3-2012

Doe eens wat anders als skien en laat je voorlichten door Vincent en Ilonka.

William en Lia van Leeuwen, Arie en Anneke Verhagen