Camping Municipal Les Lavandes **

Municipal Les Lavandes

1 review over Camping Municipal Les Lavandes in het Nederlands

Eenvoudig maar prima verblijf

Martin, 22-9-2012

Een "klassieke" 2-sterren camping municipal. Prachtig uitzicht. Zeer eenvoudig, zo niet naar huidige maatstaven primitief, sanitair, maar goed schoongehouden. Vriendelijke gardien die achter zijn nonchalante attitude alles goed in de gaten hield. (Toen we gingen barbecuen kwam hij toch even checken of we de brandslang bij de hand hadden, en de vuilniszakken werden twee keer per dag vervangen.) Rustig publiek. Gorges du Verdon op ca. 20 km afstand. In het dorp is een klein supermarktje en een restaurant dat prima pizza's serveert. Voor het gros van de kampeerders zal deze camping wat te simpel zijn, maar het is precies het type wat wij (empty nesters) zoeken.
Gereisd met partner in augustus 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal Les Lavandes in Puimoisson, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal Les Lavandes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Municipal Les Lavandes scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: