Camping Parc Saint James Oasis Village ****

Parc Saint James Oasis Village
7,2

• Activiteiten8,6
  • Sfeer in stad8,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Parc Saint James Oasis Village bij:

54 reviews over Camping Parc Saint James Oasis Village in het Nederlands

Goed maar geen 5 sterren

Gerald, 29-8-2017

Het inchecken was een drama. Je komt op zaterdag aan, hebben zeker meer dan een half uur in de rij gestaan om in te checken, denk je dat je klaar bent, moet je de sleutels elders ophalen, hiervoor 3 kwartier in de rij gestaan. Dat is gewoon slecht.

Huisje was oud, niet smerig maar we hebben beter gehad.

Zwembad is wat ouder aan het worden maar op zich prima. Ligbedden in overvloed. Weinig schaduw, parasol meenemen mag niet, je mag ook niet op badslippers lopen.

Personeel is heel vriendelijk. De badmeesters zijn wat minder inderdaad.

Iedere ochtend stokbrood gehaald, 1 eur en het was pakken en meenemen, zeer rustig in het winkeltje.

Het is is prima daar, ook de take away.

Omgeving is geweldig, Monaco, Nic, Cannes, St. Tropez, alles bezocht.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Een echte Fransen camping

Kelly Janssen, 27-8-2017

Ligging huisje ver weg van alles. Met de auto stokbrood halen .

Hysterische congergie , geen vriendelijke man !

Te weinig schaduw zwembad .

Absoluut totaal gericht op Fransen .

Onvriendelijke badmeesters .

Pijnlijke stoep zwembaden en je mag geen slippers aan .

Sanitair om te janken daar

Speeltuintjes niet gezien behalve bij de receptie maar daar hoef je niet te zijn zo .

Huisje vol mieren , afbladerend plafond geen afwasmachine .

Gelukkig wel airco .

Eetgelegenheid geen idee wij hebben er niet gegeten

Voor ons noooit meer

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Slecht niet 5 sterren waardig

Ronnie Siewert, 19-8-2017

Niet vriendelijk personeel!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Goede camping met leuk zwembad

Roelens stien, 2-8-2017

Het zwembad was heel goed. Zowel voor groot en klein. Het sanitair aan het zwembad was niet zo heel proper.

Wij verbleven in een staanvaravan van een touroperator. En die was in orde.

Camping ligt op een goeie plaats. Rustig maar toch niet ver van alles.

Er is een winkeltje waar je elke ochtend vers stokbrood kan kopen.

Er is ook een restaurant en afhaalmogekijkheid. Dit is niet super maar goed in geval van tijdsnood.

Wij hebben hier genoten van onze vakantie met onze twee kleine kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Mooie, grote camping. Veel groen.

Jacqueline, 2-8-2017

Is idd grote camping. Caravans zitten bij elkaar. Veel Fransen, daar is camping wel op gericht. Verder dan nog Belgen en kwamen begin augustus meer nl's. Zee bij frejus ca half uurtje met de auto. Voor kleine kids wat speeltuinen. Leuk zwembad met toffe opblaas glijbaan. Temperatuur heerlijk! Airco in de caravan was echt nodig. Ruime plaatsen bij caravan.

NOOIT MEER

De Coster, 1-8-2017

vies, vuil en stinkend huisje (riool-en schimmelgeur om van omver te vallen), afbladerende plafonds, mieren binnen, zwerfkatten en een uitzicht op een parking (privacy op je terras 0). Ondanks verschillende klachten en vragen om een ander huisje wordt je voor een voldongen feit gesteld...

Zwembaden zijn ok, maar vrijwel geen parasols beschikbaar wanneer je schaduw wil, te weinig ligbedden voor het aantal gasten. Zeer groot domein en bijgevolg ook zeer veel volk.

Voor ons niet meer

Judith, 19-7-2017

Waren hier in juli. Opzich is alles goed geregeld op het park. Mooi zwembad. Stacaravan via de touroperator was netjes. Restaurant Ok, mensen vriendelijk.. Maar... het park is enorm groot, naast verhuur stacaravans zijn er veel eigen caravans en iedereen maakt gebruik van de faciliteiten. Druk dus. Iedere avond animatie tot 23.30. Wij stonden dicht bij het centrum, dus was erg lawaaiig. Wij waren de enige Nederlanders (iig geen andere gezien), wat niet erg is, maar voor de kinderen was het lastig aansluiting vinden. Ook is de weg in het park vrij druk, waardoor wij onze kinderen niet makkelijk zelf rond lieten fietsen. Volgend jaar gaat wij dus voor een kleinere camping.

Camping met mooi zwembad

BBO80, 10-6-2017

Een pluspunt zijn de drie zwembaden en waterspeeltuin. Er zijn meer dan voldoende ligbedden. Wij zaten in een mobile home van touroperator, goede ligging. Het zwembad, voetbalveld en speeltuin is dichtbij (straat oversteken). Aardig personeel van touroperator.

Ik miste wel wat gezelligheid op de camping. Wij zijn natuurlijk in het voorseizoen geweest, maar was leuk geweest als er toch voor kinderen iets meer georganiseerd zou worden, zoals bijvoorbeeld heel simpel een voetbalwedstrijdje. Overigens ging dit ook wel vanzelf. Onze zoon van zes heeft dagelijks gevoetbald met leeftijdsgenootjes.

Persoonlijk zou ik als camping iets doen aan het harde rijden op de hoofdwegen, bijvoorbeeld drempels.

In de buurt voldoende supermarkten, o.a. Lidl.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Maarten, 17-9-2016

Prima camping met geweldige zwembaden. Voor kinderen een genot. Een prachtig waterspeelplaats voor de kleine kinderen. Alles was goed onderhouden en schoon. Wij hadden een thema stacaravan geboekt. Dit betrof western style. Was zeer schoon en netjes. Ligging was top. Geen overlast gehad van de animatie. Weinig nederlanders, maar dit niet als onprettig ervaren. Medewerkers van de camping waren aardig en meewerkend. Ligging is super. Je bent met 15 minuten aan het strand in Frejus. Ook andere bekende plaatsen als st. tropez, cannes etc. is niet ver weg. Lidl, Carrefour, intermarche waren dichtbij.

Zeker een camping om nog een keer terug te komen.

Gereisd met jonge kinderen in september 2016

Mooi park!!

marieke, 17-8-2016

Eigenlijk geen camping: heel groot park met alleen huisjes (villa's) en stacaravans. Villa's liggen ver weg van het zwembad. 4 hele leuke zwembaden (allen verschillend en een hele leuke 'spetterplaats' voor kleinere kinderen). 99% franse camping, nauwelijks nederlanders. Voor ons geen probleem, zeer aardige mensen. Ligging bij snelweg totaal geen last van. Gewoon een mooi en net park, vooral ligging aan cote d'azur ideaal. Vele bezienswaardigheden goed te doen zoals frejus, monaco, nice, cannes, st tropez, port grimaud en gorges du verdon. Hele dag vers brood in de campingwinkel. Lidl en Dia dichtbij en ook groot shoppingcentre met carrefour/ decathlon enz.
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Parc Saint James Oasis Village in Puget-sur-Argens, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Parc Saint James Oasis Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Parc Saint James Oasis Village scoort een 7.21 uit 10 op basis van 231 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: