Appartement Praloup

• Ligging t.o.v. pistes7,0

2 reviews over Appartement Praloup in het Nederlands

Chanty, 12-9-2007
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wij zijn hier in januari 2005 geweest, zoals eerder genoemd werd er een appartement toegewezen. Wij zaten in het hotel recht tegenover de piste, wel nog ruim 10 min. klimmen maar helemaal niet verkeerd. Er reden ook gratis skibusjes. De ligging was verder prima, alles in de buurt; supermarktjes, winkeltjes, restaurantjes, barretjes en piste. De appatrementen schenen van particulieren te zijn en dus allemaal anders ingericht en in andere staat. Ons appartement helaas erg verwaarloosd, vies en klein. Enkele voorbeelden; douchekop met tape vastgemaakt, loslatend behang en doorgezakt bed. Al met al waren wij vaker op de piste dan in het appartement dus hebben ons prima gered.
Gereisd met partner in september 2007

pra loup ganger, 31-1-2005
  • Ligging t.o.v. pistes7

Bij Husk worden de appartementen je toegewezen. ski huur is prima service . We hadden een klein appartement met stapelbedjes en een uitvouwbank. De stapelbedjes voldoen alleen voor kleine mensen, dus vraag naar de bedlengte.

Husk vraagt 2,5 euro p.dag schoonmaakkosten die je moet betalen voor een zogenaamd schoonmaakpakket. Deze krijg je niet omdat er immers al schoonmaakmiddelen aanwezig zijn in je appartement. Ik vermoed dat het voor het opkrikken van de marge van Husk zelf is. Je mag zelf schoonmaken einde van de week dit is dan ook gelijk de schoonmaak voor de volgende gasten vermoeden we. de apres ski is zeer beperkt, de pistes zijn prima en worden goed geprep.de laatste dag moet je ca. 900 uur je appartement uit om vervolgens op de bus te wachten tot ca. 18.30. zorg dus dat je ook voor de laatste dag een ski pas vooraf geboekt hebt.

Gereisd anders in januari 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Praloup in Pra-Loup, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Praloup zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Praloup scoort een 5 uit 10 op basis van 2 reviews.