Camping De la Plage ***

7,8

85 reviews over Camping De la Plage in het Nederlands

super ligging

Ellen, 12-10-2017

kamperen is kamperen, ik verbaas mij over de negatieve reacties, je kunt je camper/caravan bijna op het strand plaatsen super mooi, is er geen plek meer dan kun je overal de zee tussendoor zien ,je kijkt op een mooie baai naar st Tropez, Grimaud loop je zo naar toe is net Venetie in het klein, douches zijn wat verouderd maar goed harde warme stralen, en dat ze buiten het

hoogseizoen niet heel goedkoop zijn is logisch de camping staat behoorlijk vol dus dat zegt genoeg ,dus commercieel gezien zijn ze goed bezig...zeker een aanrader en we komen zekers terug.

Gereisd met partner in oktober 2017

Matig

Ernest Flameling, 3-10-2017

Zeer hinderlijk geluid van de weg. Geen aandacht voor sanitair. Plaatsen zijn onverzorgd. Geen aandacht voor de unieke mooie ligging / locatie.

Het ziet eruit alsof het verval is begonnen, de prijs-kwaliteit verhouding is daardoor niet in balans.

Gereisd anders in oktober 2017

Joop, 1-10-2017

Prijsniveau niet zeezijde (bos) buiten hoogseizoen op niveau Les Mures brengen €20 per nacht.

Water afvoeren schoonhouden.

Polsbandjes lijken leuk, maar er is totaal geen controle.

Gereisd anders in oktober 2017

Klaasjan, 27-9-2017

Leuke locatie maar wel aan de dure kant buiten het hoogseizoen.

Geen vertrek in de nacht toelaten geeft veel overlast. Laat dan gasten op parkeerplaats achter de receptie gaan staan.

Receptie geeft een rommelige indruk, hier kun je meer uithalen.

Vriendelijke medewerker bij schoonmaak toiletgebouwen, compliment!

Roel Remkes, 25-9-2017

Prachtige locatie voor een camping. Heerlijk om aan de Middellandse Zee te kunnen kamperen. De omgeving is prachtig, de bereikbaarheid is goed. De plaatsen zijn groot genoeg. Er is voldoende sanitair aanwezig. Wij vonden het een gezellige camping.

Aandachtspunten:

De camping maakt een verouderde indruk. Het sanitair: toiletten, douches, wasgelegenheden en afwasplaatsen functioneren net aan. In verschillende toiletpotten zitten barsten, scheuren en missen stukken. De douches spuiten alle kanten op, ook richting andere douches waar droge kleren van andere gasten hangen. Kranen zitten los. Daarnaast is het sanitair niet altijd schoon. Dat heeft ook met de gasten te maken die de faciliteiten gebruiken. Het sanitair mag een upgrade hebben.

Een groot minpunt is dat de afvoerplekken van de septic tanks midden op de camping zitten. De lucht die daar vanaf komt is niet te harden. Is hier iets voor te bedenken?

Dank voor het verblijf en tot ziens

Petrus BURGMEIJER, 14-9-2017

Sfeervolle camping. Wat duur, soms toiletgebouw vies, maar wij komen wel.

Heel erg plezierig

Luuk, 13-9-2017

Oke, het sanitair is gedateerd en het wordt tijd dat het vervangen wordt, maar de douches waren heerlijk qua temperatuur en alles werd goed schoongehouden. Prima brood in de winkel op de supermarkt, waar van alles te krijgen was, en natuurlijk is het daar altijd wat duurder dan bij een supermarkt in een stad, maar waar is dat niet. Onze kinderen gaan al lang niet meer mee, dus daar hoeven we geen rekening mee te houden, maar animatie voor (kleine) kinderen is er niet. Wij hebben hier 5 dagen gestaan (bosgedeelte) en hebben het prima naar ons zin gehad. We waren wel blij dat we de fiets bij hadden, want de weg is heel druk, maar op de fiets via het fietspad ben je veel sneller in St Maxime dan met de auto.

Ik heb slechte ervaringen met campings aan de kust (druk, lawaai, kleine plaatsen) maar ik denk dat we hier nog wel eens terugkomen.

Gereisd met partner in augustus 2017

Monique VETTE, 8-9-2017

Sanitair mag schoner! Voor de rest fijne camping! Goede ligging en aardige mensen aan de receptie
Gereisd anders in september 2017

Een rommeltje van een camping

Mevr Verhoeven, 3-9-2017

Megacamping opgesplitst met een bosdeel en een deel aan de zee. Bosdeel is groot met ruime, schaduwrijke plaatsen. Deel aan zee is groot en daar staat het precies allemaal overvol. Het is een beetje een rommeltje. Veel mensen staan hier ook langere periodes en dat zie je aan de bijtenten, luifels, partytenten en zo meer.

Omgevingsgeluid van andere campings viel nog mee. Rond 23h was het meestal wel stil. Weinig animatie op camping zelf. Voor de kinderen is er eigenlijk niets te doen op camping. Speeltuin is basic, dierenpark was er niet (meer).

Wel directe toegang tot het strand en wat een prachtige natuur!!! Prachtige kustlijn. Uitstap met taxiboot naar Saint Tropez is aanrader. Port Grimaud zelf is ook tof.

Sanitair op camping was triestig. Hoewel de douches onder blote hemel wel ok waren, waren de 5 wc's (voor 150 man) onvoldoende. Veel stuk of niet kunnen doorspoelen vlak na iemand anders.

Je auto laat je ook best staan want vanaf je de camping buitenrijdt, sta je in de file.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Super!

Samantha van Zanten, 3-9-2017

Heerlijke camping, vriendelijk personeel en het sanitair wordt continue schoon gehouden. Wij gaan volgend jaar weer!
Gereisd anders in september 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De la Plage in Port Grimaud en Grimaud, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De la Plage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De la Plage scoort een 7.84 uit 10 op basis van 223 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: