Camping De la Plage ***

Camping De la Plage ***
7,8

73 reviews over Camping De la Plage in het Nederlands

Marie- Cecile KEMME, 15-8-2017

Douches en toiletten minder schoon dan andere jaren, lange wachtrij douches. Tip douche op het strand.

Prachtige Camping , die op een héle mooie plek lig

Ilse BEKKEMA, 7-8-2017

Er is héél véél jeugd op Camping de La Plage, het zou leuk zijn als er weer een volleybalnet en tafeltennistafels en misschien nog andere leuke dingen voor de jeugd, zodat ze ook een beetje te doen hebben s avonds!

Martijn POEL-KRUITHOF, 6-8-2017

Wij komen al jaren op de camping. Wij hebben het altijd super naar ons zin.

Het enige wat we echt missen is een speeltuin voor de kinderen.

De speeltuin die er nu is is echt gedateerd en zeker met de warmte niet te gebruiken

Gereisd anders in augustus 2017

Super camping vanwege strand en gemoedelijkheid

Rob SCHELL, 6-8-2017

Al jaren komen we toch telkens naar deze camping en konden deze keer helaas niet aan de "zeezijde van de weg staan". Camping heeft voor ons iets als thuiskomen.

De ligging, de plaatsen en de sfeer om er te zijn, is heerlijk.

Door de jaren heen is er helaas weinig aan de toiletgebouwen gedaan en dienen die van binnen echt grondig te worden aangepakt. Het is dusdanig oud dat t vies begint te worden en met alle respect de schoonmaakster er nog weinig aan kunnen doen. Ook zou ik de schoonmaak eerder laten aanvangen voordat de gasten wakker worden. Door alle goede dingen van de camping accepteer je de slechte toiletvoorzieningen nog maar mag nu echt wel eens vernieuwd worden.

De service van het personeel is heel positief en mooi om de gastvrijheid zo te beleven. Restaurant was dit jaar goed en idem prettig personeel. Ook de aankleding richting strand mooi om te zien.

Groet

Rob Schell

la plage

Visitor K, 5-7-2017

jammer dat er geen zwembad is, en de stroomvoorziening is wat ouderwets
      Gereisd anders in juli 2017

Een schitterende camping,onderhoud aan paden en we

Ludovicus SCHRIER, 4-7-2017

We komen al vele jaren op deze camping en zijn zeer tevreden. De wegen en paden en de water afvoer bij regen laat te wensen over. Het schoonmaken van het strand kan beter.( Zie prairie de la mer).Het toezicht op loslopene honden kan veel beter.

A.g. DEBONT-VERHOEVEN, 4-7-2017

Zachte ondergrond aan Boulevard de la mer.

Moeilijk om met caravan op te komen.

Fantastische plek

Herman Stijf, 15-6-2017

Absoluut geen luxe camping. Maar de ligging is perfect.

Je leest een hoop geklaag. Ga gerust vergelijken met de naastliggende campings. Verwacht voor de prijs ook geen 5*

Komen er nu al 3 jaar achter elkaar met veel plezier.

Staan aan de strandkant. Op een redelijk grote plek.

Personeel is aardig en behulpzaam.

Neem je fiets mee en je kan alle kanten op.

Camping is s avonds rustig. Restaurant is super en betaalbaar. Campingwinkel is redelijk uitgebreid.

Nog een maandje en we gaan weer. Kijken er naar uit.

Gereisd met partner in juli 2016

Natuurlijke camping aan strand

Jonneke, 28-9-2016

De basisbehoeften van sanitair,supermarktje,restaurantje, zijn aanwezig en voldoende. Geen hoogstaande luxe. WiFi helaas duur en slecht.
      Gereisd met partner in september 2016

Fijne strand/bos camping,

Jolanda Filippini, 23-8-2016

Fijne camping, heerlijke plek in het bosgedeelte achteraan, heerlijk ruim, schaduw en zon. zuiver sanitair, ( zeker 3 x daags verschoond ). Heerlijk toeven, nadeel is wel de superdrukke weg, niet te doen met de auto voor uitstapjes, maar met een fiets maakt het veel goed. Men rekent wel een prijs voor alles, bv extra tent het is maar 1,10 per nacht, maar er zijn mensen bij die wel 3 party tenten hebben staan, ( ook dit is een tent ) , en let op wanneer je de extra tent weg haalt, breng direct je bordje retour aan de receptie anders worden de nachten dat je tent niet heeft gestaan, in rekening gebracht. Minder prettig vind ik het bandje om mijn pols wat je verplicht moet dragen, maar hier zal wel een reden voor zijn, kortom wil je een fijne strandvakantie en super weer dan is Camping de la Plage zeker een camping om heerlijk te vertoeven. Ook met bijna volwassen kinderen.
      Gereisd familie in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De la Plage in Port Grimaud en Grimaud, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De la Plage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De la Plage scoort een 7.79 uit 10 op basis van 148 reviews.