Camping Club Holiday Marina *****

Club Holiday Marina
7,4

46 reviews over Camping Club Holiday Marina in het Nederlands

Oke, maar meer niet, en ook nooit meer

DutchJude, 10-9-2017

Niet schoon en stacaravans waren heel dicht op elkaar en wij kregen schade aan de auto van de bosjes bij de parkeerplaats voor de caravan. Veel onzin regels in het zwembad, bijv. geen zwemshorts, allen ballenknijpers, en ik mocht de baby ook niet voeden. Ze zeggen wegens vlieg overlast maar het restaurant staat ernaast! Ik was mijn 2 euro kwijt in de was droger maar kreeg dit niet terug van de zeer onvriendelijk vrouw in receptie. In plaats van excuses aan te beiden en mij mijn geld terug te geven riep ze dat ik leugenaar ben en dat iedereen deze trucjes probeerde. Ja, tuurlijk verspil ik anderhalf uur ipv lekker vakantie vieren met familie. Niet voor herhaling vatbaar.
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Oud, geen schaduw, ..

Goossens, 31-8-2017

Lekker gegeten in het restaurant! Groot verschil in bungalows op camping kijk uit welke je boekt!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Heerlijke vakantie gehad!

Tim, 9-8-2017

Super vakantie! Wij hadden een stacaravan gehuurd die er perfect uitzag inclusief airco. Zeer vriendelijk personeel bij de receptie die ons overal mee wilden helpen. De ligging van de camping is ideaal op 20 min lopen van het strand en 10/15 min lopen naar het centrum van Port-Grimaud. Enige minpuntje wat ons betreft was het feit dat er betaald moest worden voor het gebruik van ligbedjes aan het zwembad (a €1 per uur).
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Geen 5 sterren camping waard

Desiree, 7-8-2017

Ligging van de camping is prima. Plaatsen caravan te dicht op elkaar. Je moet 7 euro per persoon per dag betalen voor de bedjes bij het zwembad belachelijk
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

prima verblijf

dick goedhart, 10-10-2016

Camping ligt op loopafstand van strand, supermarkt en Port Grimaud. Parkeerruimte is door begroeiing bijna niet zonder beschadiging aan je auto te bereiken. Verder een uitstekende camping met een prima verzorgt zwembad.
Gereisd met partner in september 2016

Super camping

Filip en familie, 6-9-2016

Zeer nette en propere camping. Gezellige bar en lekker eten. Zeer vriendelijk personeel. Van de Engelsen hadden we totaal geen last, integendeel. Het waren ze vriendelijke mensen. Proper zwembad met 2 redders die alles goed in het oog hielden. We waren er met onze camper en hadden een toffe grote plaats met een bijhorende zeer propere bungalow met badkamer, wc, keuken en extra slaapkamer. We hebben voor volgend jaar al terug geboekt .
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Niet voor herhaling vatbaar!!

AW, 18-8-2016

Camping is té vol gezet, weinig privacy, weinig ruimte. Niets onderhouden wat groenvoorziening betreft, planten waren op vele plaatsen dor en vergaan. Gras enkel voorzien dmv kunstgras.

Stacaravans/bungalows onderaan zijn niet omboord zodat de onderkant heel slordig overkomt, je ziet alle leidingen onder de caravans lopen, vuil waait eronder, ...

Nergens op de camping vuilbakjes voorzien.

Zwembad is te klein voor de capaciteit vd camping.

Er werd 1 blad meegegeven met 'zwembad-regels', maar 'camping-regels' niet gezien, zou nuttig zijn voor sommige mensen...

Geen 5 sterren waardig, eerder 3 of max. 4

Ligging aan Port Grimaud is de max!! Op 10 minuten wandelen, en als je een boot bij hebt, op 10 min. in de baai van St. Tropez.

Stacaravan op zich is prachtig, gloednieuw, proper onderhouden, maar dat mag ook wel voor > 4000€ / 2 weken

Slechte bedden!! Matras was nog een oude 'veren'matras wat maakte dat je elke veer voelde aan je heupen, knieën, enz.

De 'master bedroom' is gesitueerd aan de kant waar iedereen passeert, wat s nachts voor héél veel lawaai zorgt als ze op 1 m van je bed passeren.

Er werd ons beloofd dat we onze boot vlak voor ons huisje konden leggen zoals op de foto's getoond, maar dit was niet mogelijk, dit was een 'privé-plaats' dus moesten wij een eind verder lopen over het trouwens heel ongemakkelijke pad langs het water.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

top accomodatie!!

Danny rijken, 18-8-2016

Camping is 5 sterren andere negatieve recensies onterecht!! Het is ondere Engelse leiding maar zeer proffesioneel!! Bediening ook! Ze praten Frans én Engels! We zijn met 2 volwassenen en 2 kids zoontje 5 jr dochtertje 2,5. Zwembad is kleinschalig maar erg overzichtelijk! Ligstoelen vanuit Eurochamp zelf betalen à 7€ bij hunzelf gratis..Camping ligt centraal gelegen te voet te doen naar centrum Port Grimaud alleen het ligt aan een zeer drukke weg moet geen obstakel zijn! Via port Grimsaud kun je met de Bateaux vert( groen bootje) naar Saint Tropez! Saint Maxime ook n aanrader en eigenlijk veel leuker!! Kortom genoeg te beleven! Vive La France🇫🇷☀️
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

kort en bondig, nooit meer !!

fam. decoene inghelbrecht, 15-8-2015

over de staanplaatsen, vuil, stof, aarde, dorre bladeren en twee mieren nesten !!!! en veel te kleine plaatsen !!! anders camping redelijk. kom je buiten de camping dan word je vergast van de uitlaten van auto's ! en word je bijna omver gereden !!!! mensen neem dit comentaar mee ! warm ja 40 gr. wat heb je daar aan als je snachts niet kan slapen van de hitte want het koelt amper af !
Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Engelse camping

Sandra s., 10-8-2015

Tijdens het boeken hadden we gewaarschuwd moeten zijn door de melding 'Engelse eigenaar' ;in het verleden waren Engelse campings met hun op maximale consumptie in de centrale bar gerichte inrichting ons niet erg bevallen. Hier was hetzelfde principe, speeltuin alleen via de bar te bereiken, gokhal erbij, karaoki en nep-Elvis Presley avonden. Alles aanwezig om de 5 sterren te scoren, maar zwembad was te klein, ligstoelen duur, WiFi heelduur en traag, bar heel weinig personeel, ze lopen letterlijk de hele avondje te rennen, mobilhome ok (airco) uitzicht de kontenvan van andere mobilhomes ende eigen auto. Lokatie ok.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Club Holiday Marina bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Club Holiday Marina in Port Grimaud en Grimaud, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Club Holiday Marina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Club Holiday Marina scoort een 7.36 uit 10 op basis van 87 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: