Appartement Hameau des Claudins ***

8,5

31 reviews over Appartement Hameau des Claudins in het Nederlands

Verkeerde keuze

Renout van Hove, 23-9-2017

Het hele domein is zalig, en de meest appartementen zijn echt wel top ingericht. Spijtig dat het onze - nr 7 - van een eigenaar is die weinig op heeft met zijn investering en het heeft laten verloederen. Borg wordt door de eigenaar ook niet terugbetaald en reageert niet meer op berichten om een afrekening te ontvangen. Nr 7 staat blijkbaar te koop, en is dan ook te mijden. De rest van Hameau Les Claudins is echt wel top!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

De plek die alles heeft voor een mens.

Albert & Toos, 10-4-2017

Als u hier bent dan vindt u alles om tot rust te komen, met een prettige en vriendelijke ontvangst door de beidebeheerders. Bij aankomst werden rondgeleid op Hameau les Claudis. Aan gekomen op ons appartement nummer 7 stonden me vrouw en ik me kaar aan te kijken hoe schoon en geweldig het was, 8 slaapkamers met 2 wc en bad ruimte`s en geweldige moderne keuken en prachtige woonkamer. Alles was mooi ingericht en voelde als thuis. Daarna een wandeling gemaakt en ik wist niet dat dit zo mooie omgeving was en uitzicht op de sneeuw van de Alpen. Het dorp was Plan de la tour is heerlijk rustig en met oude gebouwen en gezellige pleintjes. Op 30 minuten kom je na een prachtige rit aan in Sant Tropez. Daarna een rit langs de kust lijn kom je na 15 minuten aan in ST Maxim, ook helemaal het einde. Terug naar Hameau kom je langs verschillende supermarkten voor de dagelijks boodschappen. U kunt via de beheerders een heerlijke pizza bestellen en een uitgebreid ontbijt. Dit is wat een mens zoekt, top.
Gereisd met partner in maart 2017

Het was er geweldig,keurig en schoon

JH van Wijk, 21-2-2017

Het ligt wat afgelegen,maar het heeft een heerlijk verwarmd zwembad.Uitstekend onderhouden met een geweldige ligging in de natuur.Het is beslist iets voor liefhebbers van natuur en rust.Er is bovendien een zeer hulpvaardig en vriendelijk beheerders echtpaar aanwezig
        Gereisd met partner in oktober 2016

Geweldige plek!

Karin, 10-11-2016

Mooi en rustig gelegen complex met supervriendelijke en behulpzame beheerders. Wij zaten in huisje 1. Dat ligt heel mooi en heeft een groot terras.

Fijn verwarmd zwembad. Twintig minuutjes rijden van de zee en de levendigheid. Hier heerlijk rustig. Aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2016

Wij vonden het de beste vakantie ooit!

Mark Dinsbach, 29-8-2016

We zijn de afgelopen week in huisje nr. 12 geweest. En één ding is duidelijk, we hebben spijt dat we maar één week hadden geboekt. Prima verzorgde appartement en het complex ligt rustig tussen de bergen, maar je zit zo in St. Maxime als je een boulevard, winkels of strand wilt bezoeken. Onze kinderen in de leeftijd van 7 en 9 hebben ontzettend genoten van het mooie zwembad en spelen in de natuur in de directe omgeving. Broodjesservice van Ilonka en Wolter is super, daardoor start je de dag lekker vanuit je appartement ipv eerst naar de bakker te moeten gaan. Overigens is de gastvrijheid en service van Wolter en Ilonka super. Het appartement was sfeervol ingericht en van alle gemakken voorzien. Helemaal top! Een echte aanrader om eens te boeken!
          Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Super vakantie, volgend jaar weer!!!

Sanne, 16-8-2016

Onwijs leuke beheerders, woning leuk, gezellig, sfeervol, omgeving om geen genoeg van te krijgen!!
          Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

voor rustzoekers en natuurliefhebbers

Jarne, 14-8-2016

Wij verbleven in huisje nr 5 : Schitterend huisje, heel netjes, groot terras , het zicht vanop het terras en vanaf het zwembad gewoon magnifiek!

Het vakantiedomein is niet aan het dorp gelegen, je hebt dus de wagen nodig om boodschappen te doen. De Nederlandse beheerders zorgen voor een broodjesdienst zodat je s morgens niet naar de bakker hoeft te rijden en toch verse baguettes en croissants kan eten.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Veel privacy, rust en toch dicht bij de kust

Linda van Dijk, 10-7-2016

Mooi gebouw, modern ingericht. Fijn groot zwembad. Wilde zwijntjes in de achtertuin.
          Gereisd met partner in juni 2016

Fantastisch!

Fam. Goethals, 4-7-2016

Wij zijn net terug van onze vakantie in huisje nummer 12 op Hameau Des Claudins en kunnen niet wachten tot we er ooit weer eens terug naar toe zullen gaan! Wat hebben we ontzettend genoten...Het Hameau is werkelijk prachtig, goed onderhouden, stijlvol ingericht en lekker schoon. Tevens is het voorzien van alle gemakken. De locatie is ook prachtig, middenin een natuurgebied, op 15 minuutjes van St. Maxime vandaan. De route die je moet rijden is erg mooi, dwars door de wijnvelden heen waar je anders niet zo vlug zou komen als je enkel op de reguliere autowegen rijdt. In de omgeving is genoeg te doen en te bezoeken (met het bootje naar St. Tropez, (port) Grimaud, Plan de la Tour, Cannes en uiteraard St. Maxime) maar bovenal is het genieten op de prachtige stranden met helderblauwe zee! Wij komen zeker nog eens terug want we waren nog niet klaar met genieten... Ilonka en Wolter, bedankt!

PS: 1 tip nog: verduisterende gordijnen!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

Heerlijke vakantie gehad in huisje nr. 3

Eric en Eline Quartel, 26-6-2016

Toplocatie voor natuur en rust liefhebbers. Wij genoten van een heerlijke vakantie in Hameau de Claudins. Vriendelijk ontvangen. Schoon en aantrekkelijk huisje. Fantastisch terras met loungeset met zicht op de heuvels. Fijne wandelmogelijkheden direct vanuit het huisje, en heerlijk zwembad om te relaxen. Het dorp Plan de la Tour biedt een Franse dorpssfeer met prima horecagelegenheden. Op 25 minuten rijden langs de mooiste kronkelweggetjes met af en toe een vergezicht op de azuurblauwe zee bereik je de kust met alle mogelijkheden van vertier. Genoten van alle mooie plaatsen om te bezoeken zoals Grimaud, Port Grimaud en natuurlijk met de veerpont vanuit St. Maxime naar St Tropez, wat een belevenis!!
          Gereisd met partner in juni 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hameau des Claudins bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Hameau des Claudins in Plan de la Tour, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Hameau des Claudins zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Hameau des Claudins scoort een 8.51 uit 10 op basis van 37 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: