Camping Capfun Les Pinèdes du Lubéron ****

Camping Capfun Les Pinèdes du Lubéron
Capfun Les Pinèdes du Lubéron
6,6

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Capfun Les Pinèdes du Lubéron bij:

29 reviews over Camping Capfun Les Pinèdes du Lubéron in het Nederlands

Fantastische camping! Met geweldig personeel!

Christa van Vlaanderen, 4-8-2017

Mooi gelegen camping net buiten het centrum van Pertuis. Je hebt mooi uitzicht vanaf de camping! De accomodatie was uitstekend met airco en vaatwasser. Airco heel aangenaam met de hoge temperaturen die er waren. Zwembad was niet super groot maar voor onze kinderen in de leeftijd van 9 tot 14 jaar meer dan genoeg. Elke avond wat te doen op de camping
Gereisd met vrienden in juli 2017

Ronduit smerig

Daniël, 28-7-2017

Troebel water van het zwembad, geen wc brillen, wc papier buiten de wc's, schimmel in de douches... Echt ver onder de maat en nog geen 2 sterren waard. Geen "capfun" waardig.

Zijn na 1 dag vertrokken!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Nooit meer !!

Angel, 19-6-2017

Vreselijke camping! Alles is oud en rommelig. de staat van het sanitair is ronduit slecht . Wij wilden douchen om 22.30 uur maar het was aardedonker en geen lichtknopje te vinden. Afwaswater is koud. Pertuis en directe omgeving is ook niet bijzonder . Prijs staat niet in verhouding tot wat je krijgt. Kortom......... na 1 nacht met gierende banden naar een fatsoenlijke camping
Gereisd met partner in januari 2017

Mooie streek, scherpe prijs

Bjorn, 1-9-2016

Met veel argwaan vertrokken na het lezen van alle negatieve commentaar hier. Maar ter plekke blij verrast: kraaknette mobilhome,vriendelijk personeel, directrice van de camping staat van 's morgens tot 's avonds klaar om het iedereen naar zijn zin te maken. Klein zwembad inderdaad, maar de camping zelf is ook klein, dus dat valt nog wel mee. Zwembad zag er ook proper uit. Wel jammer dat er geen bar naast het zwembad ligt. Een winkeltje is er niet echt, maar aan de receptie worden enkele basisprodukten verkocht (water, frisdrank, melk, wijn, confituur, tandpasta,..) en brood/croissant is -op bestelling- ook dagelijks verkrijgbaar.
    Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Nooit meer

Fam. Delhaye, 6-8-2016

Hele slechte ervaring. Habana ++ heel erg klein en vies. Toen wij vertrokken stonden 10min later al nieuwe mensen klaar , dus nooit grondig gepoetst. Zwembad niet alleen klein, maar heel erg vies. Bijna alle kinderen liepen rond met rode kringen rond de mondstreek dit werd veroorzaakt door een bacterie in het zwembad. Echt vies! Bijna geen vuilbakken op de camping. Zelfs het personeel liet ons zelf weten dat ze er nooit zouden willen verblijven omdat alles zo vies is
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Hoge verwachtingen maar zware tegenvaller.

Familie Meershoek, 4-8-2016

De accommodatie 4-6 personen,wij met 4 was al erg krap,zou niet weten waar de andere 2 te laten.Zwembad werd met de dag viezer,op 29-07 bekeken we de informatie over het water, dit was van 08-07,3 weken geleden,kinderen kregen ook een bacteriële infectie rond de mond.Er staat ook op de bordjes dat er 10 km p.u. gereden moet worden,Max Verstappen had nog moeite gehad om de snelste ronde neer te zetten,was echt bizar.Ook zijn er springkussens,deze zijn speciaal voor groepen kinderen die deze sport beoefenen en dus niet voor de campingkids,dit is natuurlijk raar omdat elk kind dit leuk vind om te doen.Wel stonden er 2 springkussens waarvan er meestal maar 1 overeind stond,hier waren teveel kinderen voor op de camping.Ook Snachts erg luidruchtig op de camping en van enige security hebben wij niets gezien.Ook de WIFI spot is de helft van de tijd buiten werking.We zijn overigens 4 dagen eerder vertrokken om het feit dat er te weinig te doen was en zelfs onze kinderen naar huis wilde.
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

., 25-7-2016

Rustig gelegen camping, zeer mooie kinderspeeltuinen. Weinig ligstoelen aan het zwembad, groter zonnescherm aan caravan
          Gereisd anders in januari 2016

Nooit meer !

Yves, 18-7-2016

Reeds verschillende keren naar een Franceloc camping geweest maar dit is wel de minste van allemaal. Er is geen toezicht 's nachts, dus is er veel en lang lawaai, er is geen onderhoud van de camping : de hoopjes dennennaalden die er lagen bij onze aankomst, lagen er nog steeds bij ons vertrek. De douche deur was na 14 dagen nog steeds kapot. Een verstopt toilet is 3 dagen gesloten geweest, er wordt gereinigd met de tuinslang dus is alles nat. Het zwembad is klein en één van de baden is gesloten geweest door de slechte kwaliteit van het water. Het winkeltje stelt niets voor. Het restaurant en de bar zijn niet van de camping, dus kan je er ook geen tv zien. Er is een zeer beperkte kaart, maar het is wel lekker. WIFI werkt zeer beperkt en enkel aan de receptie. Dus zeker niet voor herhaling vatbaar en zeker geen 4 sterren waard zoals overal vermeld.
          Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

., 5-7-2016

wij waren nog in het voorseizoen, het was er heerlijk rustig en hadden prachtig weer, en een mooie stacaravan.

Gereisd anders in januari 2016

goede camping

gvg, 27-3-2016

zeer centraal gelegen voor uitstappen vele kleine gezellige dorpen in de Provence op 30 minuten bent u aan zee
                Gereisd met partner in mei 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Capfun Les Pinèdes du Lubéron in Pertuis , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Capfun Les Pinèdes du Lubéron zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Capfun Les Pinèdes du Lubéron scoort een 6.58 uit 10 op basis van 41 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: