Appartement Odalys Le Mas des Alpilles

Appartement Odalys Le Mas des Alpilles
Odalys Le Mas des Alpilles
8,2

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Odalys Le Mas des Alpilles bij:

3 tips over Odalys Le Mas des Alpilles

Cootje, 22-6-2015
In de buurt is er genoeg te doen: het naastgelegen dorpje Beaux de Provence is zeker een bezoek waard, als je de weg volgt is in de grotten Carriere des Lummieres (bekende schilderijen op de wanden geprojecteerd met muziek), Avignon is een mooie plaats met de bekende brug (sur la pont d'Avignon), Pont du Gare is een mooi aquaduct (zwemspullen mee, want de kunt pootje baden in de rivier), in Salon de Provence is een zeepfabriek/museum (niet echt groot), het Haribo museum is leuk voor de kinderen
Ilse, 24-8-2014
Het appartement zelf is ruim, al is de woonkamer echt te klein! Slaapkamer en badkamer zijn ruim te noemen. Mijn advies is om als je met vier personen gaat, een zes-persoons appartement te boeken. Wij waren met twee personen in een vier-persoons appartement en dat was nog te doen. Vier personen in een vier persoonshuisje is echt gekkenwerk! Je moet dan je zitbank elke avond uitklappen om te kunnen slapen in de al veel te kleine (en warme) woonkamer!
Ilse, 24-8-2014

Geen airco aanwezig, neem eventueel een ventilator mee van huis.

Ga lekker uit eten, koken is niet praktisch in deze accommodatie!

Neem een extra kussen van thuis mee, kussens in het appartement zijn zeer slap en dun!

Neem schoonmaakspullen mee als je voor een eigen schoonmaak kiest. Je krijgt alleen een dweil (niet schoon bij ons), stofzuiger en bezem (niet schoon bij ons) om schoon te maken, verder geen producten op (hand)doeken!

Onze bezoekers bekeken ook: