Camping La Vallée Heureuse ***

8,5

194 reviews over Camping La Vallée Heureuse in het Nederlands

prachtig wandelgebied centraal gelegen

fam. de jong, 8-10-2017

De grote camping ligt tussen de rotspartijen prachtig. Door de vele hoogteverschillen, heb je een ruime keuze met prachtige uitzichtspunten. De camping ligt centraal voor de omgeving nader te verkennen.Vanuit de camping is het goed te wandelen, mits je bergschoenen aandoet. De grillige rotspartijen en de paden er omheen zijn voor de ervaren wandelaar goed te lopen. De nederlandse beheerders doen hun uiterste best om het iedereen naar de zin te maken. Restaurant, is beperkt in openingstijden en menu, maar het gebodene is van goede kwaliteit. Minpunten vonden wij de gebrekkige warmwatervoorziening. Storing tijdens ons verblijf in de grote sanitairruimte. Ook de wifi, wat is uitbesteedt aan een bedrijf vonden wij ongehoord qua prijs. 20 Euro per week(!) Is fors. Hebben wij geen gebruik van gemaakt. Sanitair werd keurig bijgehouden.
Gereisd met partner in oktober 2017

voors en tegens

Ger, 8-10-2017

+mooie campingplekken, heggetjes er omheen

+in principe rustig

+zwembad voor kleine kinderen die nog niet in het meertje kunnen

+mooie omgeving, veel uitstapjes mogelijk

+restaurantje op de camping

-pizza's zijn niet zo goed als in NL

-er liggen een aantal vliegvelden in de buurt. Men moet dan ook niet verbaasd zijn dat er dagelijks één of meer (maar ook op zondag ochtend om 07:00 uur) vliegtuigen of helikopters (laag) over de camping vliegen. Daarbij komt dat de camping echt in een kleine/smalle vallei ligt waardoor het geluid tegen de bergwanden wordt weerkaatst en het extra hard klinkt en lang hoorbaar is.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Mooi gelegen rustige camping

Frits Schenk, 8-10-2017

In juni 3 weken gestaan op deze mooi gelegen rustige camping.

Idiaal om daar vandaan de omgeving te verkennen zoals Avingon, Arles , Luberon ed.

Mooi zwembad en vriendelijke ned. beheerders.Schoon sanitiar !

Het restaurant is wat minder, niet elke dag open en weinig keus.

Van af de camping mooie wandelingen te maken. Fietsen is wat minder maar kan wel.

Gereisd met partner in juni 2017

Jammer...prachtige camping maar niets voor honden

Hannie Lacourt, 4-10-2017

Het was een heerlijk verblijf..prachtige plaats, leuke voorzieningen voor mensen, heerlijk eten, gastvrije ontvangst en echt heerlijk schoon sanitair. Maar....echte leuke wandelingen voor onze hond was er niet in de omgeving....zij is nou eenmaal geen klimgeit. Het zwemmen in het meer vondt plaats op de plek, waar ook kinderen zwommen. Wij willen niet dat kindjes bang worden van onze grote herder....dus ze moest echt aan de lijn. Onze grote frustatie had met onszelf te maken...we houden niet van bergen om ons heen...we voelden ons opgesloten. Dus ja mooie camping..maar niet voor ons.
Gereisd met partner in juli 2017

Een fijn plekkie

Henk Bouwers, 29-9-2017

met ons campertje waren we vier dagen op camping Vallée Heureuse. We hadden een prachtig plekje in de luwte, midden tussen de rotsen. De camping is prima bevallen, uitstekende voorzieningen en niet te vergeten de prachtige omgeving. We komen zeker nog een keer terug. Groet, Henk Bouwers
Gereisd met partner in september 2017

Buitengewoon goede camping

Joop Jonkman, 7-9-2017

We waren voor de tweede keer op deze camping en we komen zeker terug. Heel vriendelijke medewerkers, buitengewoon schoon sanitair en prachtige, heel grote kampeerplekken
Gereisd met partner in augustus 2017

fantastisch; we komen zeker terug

Joop Jonkman, 7-9-2017

Buitengewoon vriendelijke ontvangst en die vriendelijkheid bleef gedurende onze hele vakantie. We hebben genoten van de camping en wat er allemaal geboden wordt. Sanitair heel erg schoon. Kampeerplekken mooi en groot. Kortom een plaats om nog vaker naar terug te keren. Patty, Tjade en Erika, bedankt !!
Gereisd anders in september 2017

teleurstellend

marcel, 5-9-2017

op de dag van aankomst konden we niet eten in het restaurant. het was alleen voor een vooraf gereserveerde maaltijd. zelfs een frietje afhalen was er niet bij. Restaurant is ook niet alle dagen open.De receptie is tussen de middag gesloten, als je dan aankomt moet je maar wachten. niet van deze tijd!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

1 nachtje geweest en leuke camping

NB, 4-9-2017

We hebben hier 1 nachtje overnacht dus over de omgeving kan ik niks zeggen.

Het is een rustige en gemoedelijke camping met vriendelijk personeel.

De plekken zijn groot en je hebt ook wel privacy.

Jammer dat er geen winkeltje is op de camping waar je even snel wat kunt halen als je laat aankomt.

Het zwembad is mooi maar wel klein en geen glijbaan ofzo.

Het sanitair vond ik minder, de douche moest je oppassen dat je je niet niet verbrandde een heel schoon was het ook niet.

Het meertje erbij zag er leuk uit!

Ik zou er niet weer komen omdat voor een overnachting het te ver van en route af is en voor langere tijd vinden wij het wat saai.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Het thuiskomgevoel

Loes van der Feen, 30-8-2017

Een familie camping met een super enthousiast team. Voor de 3e keer op de camping geweest. Beheerders doen meer dan 100% hun best om het iedereen naar de zin te maken. De maaltijd op dinsdag , gekookt door Patty, is elke keer weer een feestje. Ideale omgeving om wandelingen te maken. De middellandse zee is binnen een uurtje te bereiken. Bij de camping een meer, van de gemeente dus niet van de camping, waar je heerlijk op kan dobberen. Dit jaar meer activiteiten dan andere jaren en die vielen goed in de smaak. Wij hadden een riante plek achterop, veel schaduw, wat ook wel nodig was. Ook dit jaar was het weer genieten op deze mooie plek! Te veel om op te noemen waarom deze camping geweldig is. Ik zou zeggen: Probeer het uit. Boek een plekje voor volgend jaar!
Gereisd met partner in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Vallée Heureuse in Orgon (Bouches du Rhone), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Vallée Heureuse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Vallée Heureuse scoort een 8.48 uit 10 op basis van 294 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: