Camping La Vallée Heureuse ***

8,6

Uitstekend

179 reviews over Camping La Vallée Heureuse in het Nederlands

Mike WISSING, 23-8-2017

we hebben genoten van ons verblijf. ik had geen hoogteverschil op de camping verwacht , maar achteraf fantastische plek met een leuke aanvulling van de picknick tafel.

A.G. Ton HOOGLAND, 22-8-2017

Hele mooie familie camping, maar zwembad net ff te klein in het hoogseizoen en de stenen rond het zwembad voelen niet prettig aan je voeten.

Wel heerlijk zwemmen in het mooie meertje voor de camping .

Wij hadden een prachtige grote plek met veel zon en een volle grote schaduw boom.

Ook prettig dat we door de omringende bergjes schaduw hadden tot 10 uur, heerlijk koel uitslapen.

een plek om terug te komen.

Fam janse, 20-8-2017

Heerlijke vakantie gehad met geweldig personeel en beheerders.

Op een.mooie rustige camping waar alles heel.gemoedelijk is .

Goeie broodjes service en een gezellig taras en restaurant. Top vakantie gehad

Omgeving

Karin, 18-8-2017

Nachtje gestaan op weg naar de cote d'azur,zeer vriendelijk ontvangen, wat een mooie uitzichten, wakeboarden,zwembad.....lekker restaurantje ned tv zenders
Gereisd met partner in januari 2017

Prachtige camping die zijn naam eer aan doet.

Baukje, 17-8-2017

Wij hadden een plek gereserveerd en toegewezen gekregen, maar hadden bij aankomst de keuze uit vier verschillende plekken. Camping heeft mooie staanplaatsen, van wisselende grootte. Wij waren met een tent en hadden een prachtig plekje bovenin. Het voelde bijna als wildkamperen. De eigenaars zijn enthousiast en geen moeite lijkt teveel. Ze proberen het de gasten naar de zin te maken. Sanitair voldoende en goed schoon gehouden. Camping ligt in en mooie omgeving met veel mogelijkheden voor wandelingen, fietstochten en uitstapjes met de auto. Toen wij er waren was het steeds Code Noir wat betekent dat we het natuurgebied rond de camping niet in mochten ivm brandgevaar. Leuk meertje bij de camping, maar wel jammer dat er niet zoveel plaatsen zijn waar je makkelijk het water in kunt. Gelukkig ook nog een fijn zwembad op de camping, wat op warme dagen behoorlijk vol was.

Op donderdagavond live muziek op de camping. Erg gezellig.

Gereisd met partner in juli 2017

bijzonder fijne camping!

fam hamelink, 16-8-2017

Dit jaar,geheel tegen onze gewoonte in,voor de tweede keer deze mooie camping geboekt. Wederom prima bevallen.

Wij hadden een grote plek in het midden van de camping, rustig, prachtig uitzicht, voldoende schaduw.

het sanitair wordt goed schoongehouden. De eigenaren en het overige personeel zijn vriendelijk en behulpzaam.

De ligging van de camping is erg centraal en toch gelegen in een prachtige vallei. Rotsformaties die ook nog eens schaduw geven in de warme zomermaanden. (na 18.00 is de zon vaak achter de rotsen en koelt het lekker af)

De omgeving is erg divers en er is genoeg te doen. Steden, schilderachtige dorpjes, dorpsfeesten, prachtige natuur, strand (wel iets verder rijden), leuke markten, klimpark etc. Supermarkt in de buurt.

Gereisd familie in juli 2017

Vick ACKE, 15-8-2017

Mooie camping, misschien een idee om meer groepsactiveiten te gaan regelen zoals klimmen, wakeboarden of kayake

Monique MEIJERS-GORISSEN, 14-8-2017

Prima camping, goede sfeer. Prachtige ligging, grote plekken. Vriendelijk personeel. Zwembad groot genoeg. Mooi meertje erbij.

Sanitair is, zeer goed in orde, douches waren goed en geen enkele keer een bevuild toilet aangetroffen.

Animatie zou iets meer mogen zijn, naar mijn idee, met name sportactiviteiten en dan voor alle leeftijden.

Ook wel Jammer dat er geen Ned kranten verkocht werden.

Mooie camping!

Ernie Maas, 14-8-2017

Mooie camping in een prachtige omgeving. Gelegen in een vallei, zoals de naam al doet vermoeden. Alle basis-zaken zijn aanwezig, waar je geen luxe van moet verwachten (hier en daar verouderd). Zwembad, klein restaurant en een broodjesservice. Ook kleinschalige animatie, wat onze kinderen heel leuk vonden. Meertje voor aan de camping vonden we minder vanwege het glas wat er ligt. Wellicht ook te maken met de vakantie van de Franse bevolking die hier veel gebruik van maakt.

Fanatieke uitbaters die heel hard werken om het allemaal goed te doen.

Gereisd familie in juli 2017

Mooie camping

B-M, 14-8-2017

Mooie camping. Je merkt dat de eigenaren onder grote druk functioneren, wat ten koste gaat van plezier van hunzelf en indirect ook uitstralen op de bezoekers. Ze werken ontzettend hard en met veel passie, maar ik miste het echte enthousiasme. Dat zag je terug in de animatie, waarbij ik overigens wel de opmerking wil maken dat de dames heel welwillend waren en met veel toewijding hun job uitoefenden. De jongeman van de animatie was geen verlengstuk van het management: geen inzet, geen passie, geen betrokkenheid; die zou ik een andere job adviseren.

Voor een 3 sterren camping verder prima. Prachtige ligging en voldoende faciliteiten. Ook perfect om uitstapjes te maken naar de mooie omgeving.

Gereisd anders in augustus 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Vallée Heureuse in Orgon (Bouches du Rhone), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Vallée Heureuse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Vallée Heureuse scoort een 8.55 uit 10 op basis van 263 reviews.