Appartement La grande Autane ****

La grande Autane

• Ligging t.o.v. pistes5,5

2 reviews over Appartement La grande Autane in het Nederlands

Helaas te ver van de piste

Trui, 22-8-2008
  • Ligging t.o.v. pistes3

Wij hebben het niet getroffen eigenlijk met een aantal dingen. We hadden voor 5 volwassenen een 8 persoonsappartement geboekt bij hotelplan. Daar zeiden ze dat ze die niet hadden, in t frans, engels ging niet. Hotelplan gaf aan maandags te bellen in plaats van zaterdag. Gelukkig was reisbureau nog net open. Zij hebben een 8 persoons geregeld die er ineens wel was en het meisje sprak ook ineens vloeiend engels. Mooi appartement en goed zwembad. Naar de piste gingen wij zoals de meesten in de tijd dat we er waren, met de gratis skibus tot aan roltrappen beneden die dan weer uitkomen bij de stoeltjeslift.
Gereisd familie in februari 2008

T.F. Radecke, 28-1-2008
  • Ligging t.o.v. pistes8

Een prachtig nieuw complex tegenover de Piou-Piou Garden (skiweidje voor 3-6-jarigen) en de crèche. ongeveer 5 min. lopen naar de skiliften (via een hellende weg) Het centrum (met o.a. een sportpaleis) is ongeveer 10-15 minuten lopen. Er zijn ook een paar winkeltjes bij de skilift. Het complex heeft een leuk zwembad in een glazen serre, waardoor het er lekker warm is.

Het gebied ligt hoog (1850 m), dus vrij sneeuwzeker. Vanwege de ligging schijnt de zon ook vaak. Er waren veel blauwe en rode pistes die goed te doen zijn. Vooral voor skiers met stokken, omdat je af en toe moest prikken. Ook zijn er aardig wat groene pistes voor de beginners.

Let wel op: ze zijn daar niet gewend buitenlanders te ontvangen. Alles (in het complex en in het dorp) is in het Frans. Wat z'n charme heeft, maar ook soms lastig kan zijn. Vanaf Grenoble is het nog een flinke rit, maar wel de moeite waard. Wij komen volgend jaar zeker terug!!!

Gereisd familie in januari 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement La grande Autane in Orcières-Merlette, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement La grande Autane zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement La grande Autane scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: