Camping Manon **

7,6

12 reviews over Camping Manon in het Nederlands

Acceptabele doorreiscamping

Patricia, 20-8-2017

Prima camping. Sanitair was echt om te huilen. Wij wilden er echt niet douchen. Camping is vrij prijzig voor wat je krijgt. Maar voor 1 nachtje prima. Broodjes service, pizza's om af te halen (waren verrassend lekker) en mooie ruime plekken
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Niet aan te bevelen als doorreiscamping

Eva, 19-8-2017

1 nacht op camping gestaan op doorreis naar Spanje. Pluspunten: vriendelijke eigenaar, gezellig terras. Minpunten: verouderd toiletgebouw, licht dat uitgaat terwijl je onder douche staat, kleine plaatsen in laantjes afgeschermd met heggen daardoor niet makkelijk caravan aan- en af te koppelen. Wij waren er op een vrijdag en hadden de pech dat na een overigens goed live optreden van een zanger het optreden vanaf 22.00 uur overging in karaoke dat pas na 23.30 uur stopte. Niet prettig als je de volgende dag weer vroeg verder wilt reizen.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Nooit meer!

Fam. van Nuenen, 17-8-2017

Mooie ruime plaatsen en een leuk speelveld, maar dat is het dan ook wel. Ook de bereikbaarheid is redelijk. Maar wat een smerige bedoening. Toiletten en douches zijn vies en worden 1x per dag schoon gemaakt. Het water loopt onder het toilet door en de roosters in de douche liggen scheef. Het licht gaat uit als je onder de douche staat, maar moet je buiten aan doen, als het al aan gaat.

Het zwembadje is op zich leuk, maar de houten planken rondom het zwembad liggen los, waardoor gevaarlijke situaties kunnen ontstaan.

De camping ligt aan de rand van een woonwijk, waardoor je zicht hebt op de achterzijde van de woningen.

Kortom, zelfs voor een overnachtingscamping zou ik deze camping niet aanbevelen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Prima doorgangs camping!!

B van Ast, 9-8-2017

Wij werden door een bergingsmaatschappij op deze camping "gedropt" en onze auto werd meegenomen naar garage. Blij verrast door de vriendelijke eigenaar!! Deze heeft ons top geholpen als tolk en ging zelfs mee maar de garage!! Heeft taxi's geregeld etc!! Op de terugweg weer op deze camping overnacht!! Lekker zwembadje voor de kids!! Klein restaurantje, sanitair verouderd maar voldoet prima!! Aanrader als je oramge Avignon etc wil bezoeken of zoals wij op doorreis naar Spanje!!!
Gereisd met partner in juli 2017

Aanrader

Harry Boom, 18-6-2017

Lekkere grote plekken, rustig, voldoende te zien in de omgeving.... en dan Patrick en zijn team.... Zo amicaal dat het een genot is er te mogen vertoeven !
Gereisd met partner in juni 2017

Heerlijk rustig.

Willy en Marina, 6-7-2016

Wij waren hier twee jaar geleden voor het eerst, toen was de uitbater pas gestart.Zeer vriendelijke gerant. Er zijn al veel verbeteringen aangebracht. Klein zwembad maar ruime staanplaatsen met voldoende afscheiding. Mooi geschoren heggen, beetje bloemen. De WiFi is zeker een pluspunt. Deze camping is zijn ene ster meer dan waard.
Gereisd met partner in juli 2016

alleen indien noodzakelijk

dnk, 7-6-2016

camping ligt in sfeerloze wijk zonder groen. camping was nog niet helemaal in bedrijf. kostte in voorseizoen wel 24 euro per nacht (caravan met stroom)

Let op staat wel in Acsi boek, maar zonder laagseizoentarief en geeft ook geen korting

Gereisd met partner in mei 2016

Verwaarloosde camping.

Rein, 6-5-2016

Wat een heel mooie camping had kunnen zijn vlakbij de binnestad van Orange is helaas een verwaarloosd geheel van een weliswaar vriendelijke campingbaas. Hij was bezig met het verbouwen van het restaurant terwijl de rest van de camping zowat op instorten staat. Het gras veel te hoog (grasmachine kapot, dat kan natuurlijk), bij de serviceplek voor de campers is geen drinkwater, de heggen zijn veel te hoog en te breed waardoor manoevreren met camper of caravan lastig is, brood kan je er niet bestellen en de receptie is vrijwel de hele dag dicht, etc. Het sanitair is weliswaar schoon maar heel beperkt, niet gescheiden voor heren en dames en niet verwarmd. Wifi is er niet. Naar de stad Orange is het ca 20 minuten lopen. Naar de bakker ca 10 minuten. Orange zelf valt ook al eniszins tegen. Het verkeert in dezelfde staat als de camping. Veel gesloten winkels en verwaarloosde panden. Gemiste kans.
Gereisd met partner in mei 2016

Rustig, aangenaam verblijf, dicht bij Orange.

Gerarda en Jean Marie / Vlamingen, 19-4-2016

Uiterst vriendelijke en gedienstige uitbater. Geen luxe maar alles wat we nodig hadden. Kleine winkel om uit de nood te helpen maar verschillende supermarkten op korte afstand. Brood verkrijgbaar op bestelling, Kleine snack en drankgelegenheid. Klein maar heerlijk zwembad met ligzetels rondom.. Beschikbare BBQ. Ontspanningsmogelijkheden, petanque, tennisveld.... Op 10/15 minuten fietsen van stad Orange, super tof om de stad te bezoeken. .Sanitair kon beter maar er waren plannen om deze winter aanpassingswerken te doen. Ook de netheid kon beter vooral als er veel volk geweest was, ook daaraan zou gewerkt worden. Goede uitvalsbasis om de streek te verkennen en uitgestippelde uitstappen te verkrijgen in de receptie.

Kortom wij hebben er een heerlijke vakantie doorgemaakt en hebben daar uiteindelijk met onze caravan 13 nachten verbleven.

De prijs vonden wij wel wat aan de hoge kant voor een 2-sterrencamping, 26€ pn.. Toch wensen wij Mr.Patrick en zijn ploeg nog veel succes toe met de camping.

Gereisd met partner in juli 2015

Heerlijk, typisch Franse gemoedelijke camping

Irma O., 14-9-2015

Deze camping wordt gebruikt als doorgangscamping langs de snelwegen naar het Zuiden. Veel gasten blijven maar 1 nachtje. Wij bleven 5 nachten omdat het gunstig ligt in de Provence en je van hieruit veel kunt bezoeken. Het is een voormalige municipal die vorig jaar na 3 jaar gesloten te zijn geweest, weer is geopend. De ligging is uitstekend, vlakbij de stad (20-30 minuten lopen), in een rustige buitenwijk van de stad. De staanplaatsen zijn royaal en afgebakend met heggetjes, maar niet claustrofobisch. En het is begroeid met gras. De huidige eigenaar is van plan de sanitairgebouwen te renoveren. Het sanitair is zo zo. Soms veel water, soms minder of een beetje fris. Door ouderdom ook niet echt goed schoon te houden. Er is een klein zwembadje, meer om af te koelen dan om echt te zwemmen. Elke ochtend is er vers stokbrood (op bestelling) te krijgen. Eigenaar erg vriendelijk. Lekker relaxte sfeer, niet veel Hollanders. Als we nog een keer op doorreis zijn komen we hier terug.
Gereisd met partner in september 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Manon in Orange, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Manon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Manon scoort een 7.55 uit 10 op basis van 25 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: