Camping Le Pilon d'Agel ***

Le Pilon d'Agel
8,1

7 reviews over Camping Le Pilon d'Agel in het Nederlands

Mooi camping maar het was het niet niet

Net niet, 21-8-2016

Mooie camping, prettige grote staplaatsen met genoeg schaduw en lekker uit de wind. geen overheersend lawaai, geen langdurige animatie. Op zich prima, maar toch net niet fijn.

Er zijn 2 sanitair gebouwen, de een wat ouder. Die stinkt, WC's werken niet goed meer, het water is koud. Ook het water bij de afwasplekken bij hetzelfde gebouw wordt niet warm. Het tweede gebouw is netter en werkt beter. Daar is ook warm water. Het wordt helaas maar eens per dag schoongemaakt.

Er wonen ongeveer 10 zwerfkatten op de camping, heel schattig. Alleen kunnen ze niet graven in de droge grond en doen ze hun behoefte tussen de bladeren. De hele vakantie roken we kattenpoep. Het zwembad is prima, alleen zijn er maar 4 stoelen waarbij de rugleuning nog rechtop kan worden gezet, de rest is stuk. Je kan geen koelelementen bevriezen maar wel een bevroren fles water kopen. Soms kost dat 50 cent, soms 1 euro en soms 60 cent. De overall gedachte is dat niemand zich echt verantwoordelijk voelt voor de camping.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Tot 25 juni gesloten

Theo En Elise, 16-6-2015

Camping is ivm verbouwing tot 25 juni gesloten desondanks mochten we met 2 Nederlandse stellen er gratis op staan. Vanaf 25 juni weer open met leuk zwembad en schaduwplaatsen. Ligt lekker makkelijk en vlakbij de snelweg.
      Gereisd met partner in juni 2015

Prettige camping

missgielen, 23-8-2014

We waren hier tegen het einde van de vakantie. Veel Fransen op de camping , en nog 1 middag en avond animatie voor de kinderen. Sanitair was voor de helft gloednieuw, maar helaas met maar 1 keer schoonmaken per dag is het dan toch niet zo fris meer. Prachtig zwembad.
      Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Ik voel me er helemaal thuis

werner körver, 2-7-2014

Ik kom al jaren op deze camping, of op doortocht, of om er een paar weken te blijven. Een camping naar mijn zin. Je wordt altijd geholpen, is er geen oplossing dan wordt die gemaakt. Ik ken de eigenaar goed, ik kan dit familiebedrijf alleen maar aanbevelen
      Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Fijne rustige camping met prettige sfeer

etten-leur, 13-8-2013

2,5 week op deze typisch Franse camping verbleven. Ruime plaatsen, goed en net sanitair, zeer vriendelijke eigenaars-koppel en geweldige animatie van Lisa. Miniclub van 9-11 en daarna nog trefbal in het water. Zwembad heerlijk van temperatuur maar een keertje extra vegen zou wel mogen. De avondjes zijn zwoel en gezellig met Bingo, Karaoke, mini disco en de heerlijke Mosselavond bij de bar. De animatie is absoluut niet overheersend maar gewoon gezellig. Rond 80 plaatsen met veel ruimte en schaduw en dit jaar meer fransen dan NL, Speeltuin is aardig en er werd opgetreden tegen mensen die geluidsoverlast konden veroorzaken. Een kopje heerlijke cappuccino kost 2 euro, en een biertje/wijn 1,50-2,00. Leuke prijzen dus. Brood elke dag te bestellen, supermarkt op 5-10 minuten (grote Auchan) en Avignon centrum op een kwartier. Het krekelgeluid is fantastisch. Eerst een dag wennen, om half 10 beginnen ze tot 21.30, daarna stil en ben je er al aan gewend. We komen hier zeker nog eens terug.
      Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Prima camping

DCM, 10-3-2013

Wij hebben een prima vakantie gehad op deze kleine rustige camping met ruime tot zeer ruime beschutte plaatsen. Vriendelijke beheerders/personeel. Ondanks de grootte van de camping werd er genoeg georganiseerd. Sport/spel rond het prettige zwembad, live muziek, cabaret en voor kinderen was er animatie. Romy (NL) deed ontzettend haar best iedere week aan een thema te werken waarmee de kinderen vrijdags een optreden lieten zien. Het sanitair was gedateerd maar niet storend. De douches zijn zeer ruim, fijn om met kinderen of met z'n tweeën te douchen en werden iedere morgen schoon gemaakt. Ook kon je Iedere ochtend vers brood kopen (op bestelling).

Bij aankomst moet je even wennen aan de soberheid van de camping en het soms oorverdovende krekel geluid. Maar als eenmaal je tentje staat en je jezelf nestelt in je stoel met drankje en lekkers in een temperatuur van 30+ . Ach dan ben je die luxe en kou van ons kikkerlandje zo vergeten.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Prijs-kwaliteit dik in orde

CV, 28-8-2008

We hebben hier tien dagen gestaan en dit is goed meegevallen. Sanitair is wat verouderd en blinkt niet echt, maar ja, what you pay is what you get ... 25€ met 3 kids (14-9-5)+ hond is ook geen geld. Het weer was super en het zwembad was heerlijk fris.

De eigenares is heel vriendelijk en de meeste plaatsen (zoals de onze) héél ruim. Als de caravan met voortent kan staan, de 4x4 en fietsen er nog naast kunnen en we dan met veel gemak onze tafel nog voor de tent kunnen zetten, ... dan zijn de plaatsen echt wel ruim, maar dat zijn ze niet allemaal. Dit is afhankelijk van waar je staat.

Ligging van de camping is héél goed, lekker rustig en toch op tien minuten van Avignon en voldoende bezienswaardigheden in de buurt half uur tot uur rijden)

Gereisd familie in augustus 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Pilon d'Agel in Noves (Bouches du Rhone), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Pilon d'Agel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Pilon d'Agel scoort een 8.11 uit 10 op basis van 22 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: