Hotel West-End ****

West-End
8,1

5 reviews over Hotel West-End in het Nederlands

Dorenda, 30-3-2008

De ligging van dit hotel is erg goed en aan de buitenkant is het een erg mooi pand. Binnen echter veel vergane glorie. Op de kamer kwam bv het hele stopcontact mee toen ik de stekker eruit trok. Smoezelige dekens op de bedden. Eén avond trof ik vlekken aan op mijn laken die er niet uit waren gegaan tijdens de was (wel schoon, maar voelt toch wat minder fris). Badkamer geen douchescherm, dus je moet je toiletspullen veilig stellen voordat je de kraan aanzet. Ontbijt met vreemd soort koud instant roerei (geen vlam onder de bain mairie). Koffie zelf halen op buffet maar 1 van de ochtenden ook koud. Kaas had duidelijk te lang op het buffet gelegen, keek wat donkergeel aan de randen. Vriendelijkheid personeel wisselend. Mijn kamer keek direct uit op de muur van een gebouw. Kamers met zeezicht alleen obv te betalen upgrade. Ik denk dat er wel iets beters te krijgen moet zijn in Nice.
Gereisd anders in maart 2008

mireille, 11-11-2007

zeer goede ligging, lekker ontbijt, kan ook buiten in de zon, heerlijk, je stapt buiten en je ziet de zee!!!!!, proper, vriendelijk personeel, beetje duur maar door promotievan onze touroperator 4+2 gratis, te doen. Zeer goed bed. Zeer duur restaurant, maar andere restaurants genoeg. We willen er wel terug!
Gereisd met partner in oktober 2007

sofie, 13-6-2006

zeer mooi hotel, uitstekend bed (springbox), fantastisch ontbijt,kan buiten op het terras gegeten worden, zeer vriendelijk en behulpzaam presoneel, echter 1 minpunt, nl de badkamer, zeer oud, geen handsproeier maar douchekop vlak tegen de muur bevestigd, op een normale manier douchen is onmogelijk + ganse badkamer staat compleet onder water, ook geen enkele verluchting,na 2 minuten vindt je jezelf niet meer terug.
Gereisd anders in juni 2006

Johan De Boitselier, 7-5-2006

Zeer mooi hotel, Belle-Epoque stijl.

Ligging: ideaal. Je kunt een wandelingetje maken over de Promenade des Anglais, een heerlijke wandelboulevard. Bloemen-, groenten- en fruitmarkt op 15' wandelafstand, oude stad op 20' en de Russisch-orthodoxe kathedraal op 25'.

Kamer: beperkte oppervlakte, bed met nogal harde matras, knappe badkamer ,gratis kluis.

Bereikbaarheid: vanaf de luchthaven met bus 98 (10 à 15' traject: 4 EUR/pp).

Service: zeer goed. Bij inchecken moeten vrij veel gegevens ingevuld worden. Ontbijt: koffiekannetje wordt aan tafel gebracht, goede koffiekoeken, ananas en aardbeien zijn een aanrader.

Prijs/kwaliteit: zeer goed. Wij verbleven er 3 nachten, hadden 1 nacht gratis. Het kwam neer op 60 EUR/pp/nacht. Uitstekende prijs voor zo'n kwaliteit. Eten in het hotel is vrij duur. Als je tegen democratischer prijzen wilt eten, doe je dit in de achterliggende straten.

Gereisd anders in mei 2006

van riet karine, 18-9-2005

prachtig gelegen aan de mooie promenade anglaise.

gemakkelijk om te wandelen ,de bus te nemen naar 't station ,vandaar gemakkelijk naar cannes ,menton ,monaco. Te voet naar de trein zo'n 10min.Dicht bij 't park en winkels,ook niet ver van de bloemenmarkt of oude stad.Wij gaan er nu voor de 6maal en zijn er nog steeds tevreden.Het personeel is vriendelijk en behulpzaam .Wel moeilijk voor rolstoel gebruikers! 'sMorgens uitgebreid verzorgd ontbijt.Dekamers zijn proper maar wel redelijk prijzig

Gereisd anders in september 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel West-End bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel West-End in Nice, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel West-End zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel West-End scoort een 8.14 uit 10 op basis van 7 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: