Villa Villa Bougainville ***

Matig

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Villa Bougainville bij:

3 reviews over Villa Villa Bougainville in het Nederlands

J.de Vries, 25-6-2008

Heb in augustus 2006 zeven nachten overnacht in dit hotel en ik vond het zeer onder de maat!

Ik had een groepsreis geboekt voor mij alleen en kreeg een één persoonskamer. Hier moest ik een toeslag van 175 euro!! voor betalen. Er stond een één persoons bed een klein douchje met wc en wat rekken aan de muur voor mijn kleding. Eventuele kaarten die ik wilde schrijven bijv. moest ik beneden in "de Bar" doen wegens ruimte gebrek op de kamer. De bar was ook erg ongezellig en er zat ook nooit iemand.

Deze toeslag die ik moest betalen vond oneerlijk, helemaal geen ruimte om te ontspannen, echt alleen slapen en daar dan ook nog zo'n bedrag extra voor betalen?

De vakantie opzich was in één woord geweldig, maar dit hotel is ver onder de maat!

Gereisd met vrienden in juni 2008

timmer, 17-8-2007

het hotel is beslist niet goed toegankelijk voor mensen met een handicap. Lift slechts voor 2 personen.Kamers erg ongezellig met rekken aan de muur voor je kleding.

De buurt is niet prettig onze medegasten gingen niet alleen een straatje om maar met meerdere personen.Beetje onveilig gevoel.

Service beneden peil.Het geluid in het "restaurant"niet om aan tehoren.Plafond veel te laag.

Gereisd met vrienden in augustus 2007

B. van der Veen, 18-6-2007

Hotel ligt tegen Centraal Station van Nice aan. Het is een echte spoorbuurt met daklozen en ongure types. Hotel heeft een kleine oude lift en de kamers zijn klein. De schoonmaak van de kamers is goed. Hotel is niet brandveilig. Er is een trappenhuis, tevens nooduitgang. De bewegingsmelder voor het licht bevindt zich in het trappenhuis, als je uit je kamer komt de gang op, is het pikkedonker. De gang heeft halverwege een verhoging en in de gang zit een bocht, welke je op de tast moet vinden. Je moet er niet aan denken, dat er brand komt. Het eten in het hotel is slecht en heeft geen smaak. De service van het bedienend personeel is slecht en de opvolging van klachten is slecht.
    Gereisd anders in juni 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Villa Bougainville bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Villa Bougainville in Nice, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Villa Bougainville zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Villa Bougainville scoort een 4.67 uit 10 op basis van 3 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: