Hotel Hipark Nice ***

Hipark Nice
6,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hipark Nice bij:

2 reviews over Hotel Hipark Nice in het Nederlands

GEEN aanrader!

Pascal, 1-9-2012

Op de kamer ontbrak een gedeelte van het gordijn, waardoor slechts de helft van de raampartij verduisterd kon worden. Gevraagd of ze dit wilden repareren. Dit kon niet dezelfde dag meer??? Maar ook de volgende dag niet geregeld. Die ochtend wachtte ons een nog veel onaangenamere verrassing: de kap van onze cabriolet was op 2 plaatsen open gesneden in de "beveiligde" parkeergarage van het hotel. Personeel had er geen boodschap aan en de 30 euro reeds betaalde parkeerkosten kregen we ook niet terug. Wij zijn nog nooit zo slecht behandeld! Hier komen wij nooit meer terug.
Gereisd met partner in augustus 2012

Rustig hotel aan de rand van de oude stad

Monique, 12-2-2012

Heerlijk kleine studio waar je zelf je ontbijt kan verzorgen en als je wilt ook kunt koken. Alles dus op de tijden dat jij dat wilt. Alleen jammer van het krakende bed, heeft toch wat nachtrust gekost.
Gereisd met partner in februari 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hipark Nice in Nice, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hipark Nice zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hipark Nice scoort een 6.5 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: