Beoordelingen Hotel Hipark Nice***

7,0
Het weer

19  °C

22 april 2014

Er is nog geen foto beschikbaar Voeg foto's toe
2 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Hipark Nice***
22, Boulevard Du Général Louis Delfino, 06300, Nice

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hipark Nice*** in Nice, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hipark Nice*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Hipark Nice scoort een 6,5 uit 10, op basis van 2 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hipark Nice*** in Nice, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hipark Nice***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Hipark Nice*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Provence - Alpes - Cote d'Azur. Vergelijk Hotel Hipark Nice*** met andere accommodaties in Nice.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

2 beoordelingen over Hipark Nice***

2 beoordelingen
8,5
7,0
6,5
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met partner, Aug. 2012
"GEEN aanrader!"vertalen
Pascal
8,0
4,0

1-9-2012 Op de kamer ontbrak een gedeelte van het gordijn, waardoor slechts de helft van de raampartij verduisterd kon worden. Gevraagd of ze dit wilden repareren. Dit kon niet dezelfde dag meer??? Maar ook de volgende dag niet geregeld. Die ochtend wachtte ons een nog veel onaangenamere verrassing: de kap van onze cabriolet was op 2 plaatsen open gesneden in de "beveiligde" parkeergarage van het hotel. Personeel had er geen boodschap aan en de 30 euro reeds betaalde parkeerkosten kregen we ook niet terug. Wij zijn nog nooit zo slecht behandeld! Hier komen wij nooit meer terug.

met partner, Feb. 2012
"Rustig hotel aan de rand van de oude stad"vertalen
Monique
10,0
9,0

12-2-2012 Heerlijk kleine studio waar je zelf je ontbijt kan verzorgen en als je wilt ook kunt koken. Alles dus op de tijden dat jij dat wilt. Alleen jammer van het krakende bed, heeft toch wat nachtrust gekost.

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?