Hotel Albert 1er ***

Albert 1er

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Albert 1er bij:

3 reviews over Hotel Albert 1er in het Nederlands

es, 25-9-2007

In dit hotel waar je veel meer betaalt dan dat het waard is ( het hotel en de kamers ogen oud en stoffig, van enige luxe geen spoor) heb ik een eigendom laten liggen. Natuurlijk meteen dezelfde dag gebeld, en natuurlijk 'was er niets gevonden'....) Dit hotel heeft enige naam in Nice, maar ik adviseer er niet te overnachten; buiten de slechte kwaliteit van het hotel lijken ze ook totaal geen verantwoordelijkheidsgevoel of servicegevoel naar de gast te hebben. Het verveelde stemmetje van de receptionist toen ik voor de tweede keer belde over mijn eigendom zei al genoeg.........
Gereisd familie in september 2007

Yvonne, 16-8-2006

Prime ligging. Kamers zijn een beetje oud en stoffig. Airco was zeer aangenaam. Prima hotel alleen een beetje duur voor de drie sterren die ze hebben.
Gereisd familie in augustus 2005

Dirk De Huis, 24-9-2004

Drie-sterren hotel pal in het centrum, vlak bij de boulevard. Kleine receptie, buitengewoon behulpzaam personeel. Ontbijt is

vrij prijzig euro 11,-- p.p. Wel goed ontbijt in kleine rustige ruimte, ondanks dat de ontbijtruimte klein is, hoef je bijna nooit te wachten op een tafeltje (ook niet in het hoogseizoen). Kamers zijn schoon en netjes. Sommige kamers hebben een wat ouwelijke inrichting met veel hout en bruin. De kamers kennen geen luxe, al het hoognodige is aanwezig. De ligging van het hotel is het grootste pluspunt van het hotel. De receptie kan je met alles helpen. Het hotel is misschien iets minder waard dan de 3 sterren die het heeft. Het hotel is ook vrij prijzig gezien de kamers die het heeft. Maar de ligging maakt alles meer dan goed, als je een centrale ligging wilt, dan is Albert Premier Hotel een echte aanrader.

Gereisd anders in september 2004

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Albert 1er bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Albert 1er in Nice, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Albert 1er zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Albert 1er scoort een 6 uit 10 op basis van 3 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: