Vakantiepark La Vallée de la Sainte Baume *****

9,4

WebsiteLink naar website

• Activiteiten8,7
  • Onderkomen9,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark La Vallée de la Sainte Baume bij:

63 reviews over Vakantiepark La Vallée de la Sainte Baume in het Nederlands

Geweldig!

Familie Anning, 10-9-2017
  • Onderkomen10

Ik was zeer gecharmeerd over de netheid van de Villa en de omgeving. Ook het weer was fantastisch.
Gereisd met partner in augustus 2017

Wat een fantastische vakantie

Fantastisch, 23-7-2017
  • Activiteiten10

We hebben een fantastische vakantie gehad op dit park. Het huis, de tuin, het zwembad; alles was top. We hadden als voorkeur villa 25 opgegeven en hierin was alles perfect verzorgd. We voelden ons ontzettend welkom, mede door alle tips en beschrijvingen van de eigenaren.

Er was eigenlijk maar 1 nadeel: we hebben vrij weinig ondernomen: het was gewoon te leuk om weg te gaan!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Zeer luxe en prachtig park

Hans en Marianne Bakker, 7-11-2016
  • Onderkomen10

We waren voor de 4e keer op dit prachtige park en net als de vorige keren waren we zeer tevreden over onze villa.

Eind september is het weer nog altijd zeer goed in de Provence en het is er dan heerlijk toeven.

Gereisd met vrienden in september 2016

Geen Luxe verblijf

Fam. L.D., 23-9-2016
  • Onderkomen3

De villa's in Residence la Vallee de la Sainte Baume zijn privé verblijven en zijn dus allemaal verschillend ingericht. Het is dus afwachten hoe je villa er gaat uitzien. Wij kregen villa nr 29. De villa's worden omschreven als "luxe villa", maar onze villa was een donkere villa. De douches waren voorzien met een vuil/vies douchegordijn. In de ensuite badkamer waren de spiegels grauw en beschadigd, hier stond ook de wasmachine en droogkast, wat niet echt handig is als je 's avonds nog iets wil wassen omwille van het lawaai. Kleine living, keuken was voorzien van voldoende materiaal, maar heel veel spullen waren vuil en moest je eerst afwassen vooraleer te gebruiken. Het privé-zwembad had groene aanslag aan de wanden en wordt maar 1x per week schoongemaakt. Toen wij aankwamen was het water troebel. De conciërge is dan wel tabletten komen brengen, maar we hebben moeten wachten tot zaterdag (aankomst dag was maandag) tot de firma langskwam vooraleer we helder water hadden, verlichting van het zwembad werkte niet, geen tuinverlichting alleen verlichting op het terras. Aan het zwembad steken de schroeven van het winterzeil uit waaraan je je voeten enorm kunt bezeren, zeker niet aan te raden met kinderen. Onze algemene indruk van deze villa was een verkommerde villa zeker niet deze prijs waard. Terwijl er andere villa's op het park zijn die echt wel klasse en luxe uitstralen.
Gereisd met partner in augustus 2016

super vakantie gehad

Familie Meus, 19-9-2016
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

We hebben alleen maar positieve punten: geweldige villa met alles erop en eraan. Twee badkamers, drie wc's, drie slaapkamers, een perfect uitgeruste keuken met zelfs twee koelkasten. De villa beschikte zelfs over een alarm. Zelf hebben we dat niet ingesteld, maar we hebben zowel 's nachts als overdag bij afwezigheid de klapluiken dicht gedaan. Wij hadden villa nr 12 en daar lag alle mogelijke info over de streek. Het water van het zwembad had wel een beetje warmer mogen zijn, maar sommige mensen kunnen daar tegen. Op tv had men een hele hoop Vlaamse en Nederlandse zenders. Voor het onthaal was er vooral Claudia en ook nog Frederik. Van Claudia hebben we heel veel goede info gekregen voor onze uitstappen naar Cassis, St Tropez en Marseille. Heel fijn en handig als je in je eigen moedertaal de uitleg krijgt. Wij hadden van zondag tot zondag geboekt en dat kon. Claudia heeft ons ruim van tevoren alle nodige info verstuurd, zodat we niet nodeloos voor de poort moesten wachten.
Gereisd met oudere kinderen in september 2016

Puur genieten

Fam. P, 4-9-2016
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Eind augustus verbleven wij voor de tweede keer in de “Villa Versleijen” (nr. 25) in La Vallée de la Sainte Baume. Als echte buitenmensen hebben wij bijzonder genoten van de mooie grote tuin met zeer veel privacy. Verrassend genoeg konden we verse vijgen plukken in de tuin!

De villa is compleet, zeer mooi ingericht en super netjes. De avonden waar we buiten op het terras aan de grote tafel onder de overkappig aten met uitzicht op het prive-zwembad zullen nog lang in onze herinnering blijven. Wederom een geweldige ervaring!

Gereisd met partner in augustus 2016

Heerlijk verblijf, wat wil je nog meer?

Hugo, 25-6-2016
  • Onderkomen10

De ligging is prima en Nans is een leuk plaatsje met een plein met een markt en wat eet gelegenheden. Het villa park is geweldig! Je komt tot rust in je 'eigen zwembad' in een prachtige tuin, we komen graag en zeker terug.
Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

Schitterend topverblijf

Luc en Ingrid, 20-6-2016
  • Onderkomen10

Perfecte combinatie van luxe, comfort, rust en service. Een topervaring.
Gereisd met vrienden in mei 2016

Uitmuntend !!!

John en Marian, 30-8-2015
  • Onderkomen10

We hebben vaker een huis gehuurd in de Provence maar dit park staat bij ons met stip op nummer 1. Een fantastisch kleinschalig villaparkje waar erg veel aandacht is besteed aan de uitstraling en de kwaliteit. Heel erg mooi aangelegd met prachtige zeer ruime tuinen (minimaal 1000m2) en super mooie villa's met erg veel privacy en rust. Verwacht hier geen uitgebreide animatie of iets dergelijks; wij vonden de rust geweldig. Gezien de positieve reacties op Zoover over villa 25 hebben wij deze als essentie aangevraagd bij boeking; gelukkig ook gehonoreerd. Wat een prachtige ruime villa, modern interieur, super mooi kleurgebruik, grappige en vrolijke schilderijen en last but not least de grote tuin met veel privacy en een heel groot zwembad waar onze kinderen erg veel plezier aan hebben beleefd. Je moet wel overal de auto voor gebruiken maar dit vonden wij helemaal geen probleem. La Vallee de la Sainte Baume: een pareltje in de Provence.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Fantastisch park!!!!

J. Van Gerven, 26-7-2015
  • Onderkomen10

Al 3 jaar komen we hier. Elke keer weer is het bijzonder genieten, vooral door de luxe en met name fijne gemoedelijke sfeer. Claudia en Frederik, Tomas en Lia zijn geweldige mensen die het park een extra geven. Zeker een aanrader!!!
Gereisd met jonge kinderen in juni 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark La Vallée de la Sainte Baume in Nans-les-Pins, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark La Vallée de la Sainte Baume zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark La Vallée de la Sainte Baume scoort een 9.37 uit 10 op basis van 71 reviews.