Camping Capfun Le Beauregard ****

Camping Capfun Le Beauregard
Capfun Le Beauregard
7,6

275 reviews over Camping Capfun Le Beauregard in het Nederlands

Prachtige omgeving, uitgeleefde caravan.

Hanny, 17-9-2017

Wij hadden een uitgeleefde caravan, no. 204. Van de 5 binnendeuren sloten er maar 4. 1 viel er bijna helemaal uit. Als je pech had en je was toevallig alleen, kon het voorkomen dat de wc deur niet meer openging.

Slechte wifi en hele slecht internet.

Lokatie van de camping is prima. Er is heel veel te doen in de omgeving. Je mag niet op schoeisel rondom het zwembad.

Heel pijnlijk met die grove betonnen vloer.

Gereisd met partner in september 2017

Zeer mooie camping maar zwerfvuil sanitair

T descheemaeker, 6-9-2017

Mooi gelegen camping we waren er drie jaar geleden ook.

Nu was het sanitair zo smerig dat we met verschillende camping gasten zelf gepoetst hebben

Ze hadden geen aandacht voor de klachten

We gaan niet meer terug

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Leuke vakantie gehad

Jack, 29-8-2017

Fijne camping, mooi onder de bomen ook. We hadden een stacaravan 247, harstikke mooie lokatie, kinderen konden alleen naar speeltuinen/voetbalveld. Fijne leuke zwembaden, glijbanen en turbotol, en ach die vloer...dat went na een paar dagen. Je bent zo in andere leuke stadjes met de auto. Heerlijk genoten met zijn vieren! De kinderen hadden geen last van de franse animatie (lees discoliedjes) gewoon meedoen met alle kinderen ! Over het sanitair weet ik niets, maar ga je in een stacaravan dan kun je met een gerust hart deze camping boeken !
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Nooit meer

Jan, 27-8-2017

Ruime staanplaats. Staat van het sanitair was echt zwaar beneden peil. Het stonk naar het riool en was zeer slecht schoongemaakt. Lauw afwaswater. Het zwembad was voor de kinderen leuk maar ook daar zag je vooral bij het binnenbad de groene alg aan de binnenkant van het zwembad zitten. Hygiene was zeer slecht op deze camping.
    Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

Nooit meer, mooi zwembad maar dat is ook alles

Ria Willems, 22-8-2017

Met eigen caravan of tent niet aan beginnen, sanitair is echt hopeloos. Heel vies en oud. Geen toiletbrillen. Toiletten, wasbakken en douches door elkaar, niet erg fris. Er zijn toiletten waar de vloer van open ligt. Afwassen deden we bij de tent door een gebrek aan warm water. Wij kookten zelf water om af te wassen, anders alleen lauw water. Vloer om het zwembad zeer pijnlijk aan de voeten, oplossing slippers aan houden, ook al mag dit niet.

Niet snel weer

Petra, 21-8-2017

Voor onze kinderen (9 en 11 jaar) was het een prima camping; zwemmen, spelen, voetballen, veel vriendjes.

De omgeving is mooi; er is veel te doen.

Wij hadden een matige campingplek voor onze tent; weinig schaduw en niet al te groot. Het sanitair was echt beneden peil; hoe komt een camping aan 4 sterren met zulke gebrekkige en slecht onderhouden toiletgebouwen?

Daar moeten ze echt iets aan doen, want het haalt heel de kwaliteit van de camping naar beneden.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

was een grote vooruitgang te zien na vorig jaar

Cor, 14-8-2017

Na vorig jaar 3 dagen hier te zijn geweest weer terug gegaan, mede door de keuze voor de afstand kleine 1100 km.

animatie prima, organisatie prima, sanitair het blijft een franse camping,

zwembad veel beter als vorig jaar stenen waren gelijk , glijbanen top , tweede pana veldje erbij zou leuk zijn,

staanplaatsen top, in het algemeen prima! heerlijk weer gehad die 3 weken , komen hier zeker terug maar volgend jaar een keer naar de zee.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Heerlijk! Prima camping in prachtige omgeving

Moniek, 14-8-2017

Wij hebben een fantastische vakantie gehad op deze lekkere camping. Prachtige, nieuwe stacaravan op een plekje met privacy, zon en schaduw. Airco was heel fijn omdat het 39 graden was en de afwasmachine was pure luxe. De camping is mooi, aardige medewerkers en een heerlijk zwembad. In de omgeving zijn ontzettend leuke uitstapjes te maken zoals Mont Ventoux, Pont du Gard, een dagje naar het strand, leuke marktjes etc etc. Onze kinderen hebben zich ontzettend vermaakt en we wilden allemaal niet naar huis.

Minpuntjes: wij hadden een stacaravan en ik was blij dat ik niet van het sanitair gebruik hoefde te maken. Verder hoorde ik mensen klagen over de wifi maar dat is volgens mijn op alle campings slecht. Plus: prima om eens af te kicken van je telefoon en naar je kinderen te kijken ipv naar je scherm.

Kortom: een absolute aanrader!

Leuke camping

Jan, 11-8-2017

Pluspunten

- ruime staanplaats voor de caravan

- mooi en schoon zwembad

- veel te doen in de omgeving

- mini disco

- speeltuin

- voetbalveld en tennisbanen

- behulpzame medewerkers

- winkel met iedere dag vers brood.

Minpunten

- sanitair verouderd, zeker aan vervanging toe

- wifi.

Wij hebben een erg leuke vakantie gehad, onze kinderen (6 en 8 jaar) en wij zelf hebben ons super vermaakt.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Prettige camping met ruime plekken (stacaravan)

Shirley, 9-8-2017

Deze camping is aan te raden vanwege de ligging: je bent zo de weg op naar allerlei bezienswaardigheden:

Avignon, Orange, Grigdan, Nyons, Chateneauneuf-de Pape, Vaison-de-la-Romaine, Suze-la-Rousse enz. (15 minuten tot uurtje)

De camping biedt veel schaduw (bomen) behalve bij het zwembad....Dat is voor ons een minpunt. Er had meer parasols geplaatst mogen worden. Het was tijdens ons verblijf dagelijks 38 graden!

Naast de camping zit een goede pizzeria: gezellige sfeer en heerlijk rustig.

Onze stacaravan (nr 111) had een zeer ruime plek en was prima qua inventaris.

Wij hadden zelf ligstoelen mee. Kan handig zijn, anders zit je continu op die plastic stoelen. Ja, de WIFI is beroerd, maar ach, wij hadden het geluk dat we op onze 4G nog internet hadden.

Onze meiden (9 en 12 jr) hadden vnl lol met de vele glijbanen. Wat een pret!

Winkeltje biedt voldoende assortiment. Heb je meer nodig, dan is er 5 minuten vandaan een grotere supermarkt. Maar in Bolene (klimbos) zit een XL LeClerq, dat is helemaal fijn!

Al met al een fijne camping en zeker aan te raden!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Capfun Le Beauregard bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Capfun Le Beauregard in Mornas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Capfun Le Beauregard zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Capfun Le Beauregard scoort een 7.63 uit 10 op basis van 347 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: