Bed and Breakfast La Cigale en Provence

Bed and Breakfast La Cigale en Provence
La Cigale en Provence

1 review over Bed and Breakfast La Cigale en Provence in het Nederlands

leuke b&b met vriendelijke mensen

Isabelle, 18-8-2010

Leuk en artistiek ingericht. mooie kamer met badkamer. koelkast en ventilator op de kamer, geen airco. lekker en uitgebreid ontbijt in de mooie binnentuin. vriendelijke mensen. geen parking. ietwat moeilijk te vinden ter plaatse (we zijn er 2x voorbijgereden omdat de gevel vol klimop hangt en we het bord niet konden lezen). ligging in een rustig dorp in de provence op een boogscheut van sault. lekkere restaurants aan democratische prijzen in de nabije dorpen (vraag de eigenaar naar de lijst)
Gereisd met partner in juli 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast La Cigale en Provence in Mormoiron, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast La Cigale en Provence zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast La Cigale en Provence scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: