7,3

19 reviews over Camping La Pinède en Provence in het Nederlands

Mooi gelegen camping met goed zwembad

Jeroen, 5-8-2017

Momenteel is de eigenaar bezig met het verbeteren van het sanitair. Nu is het nog wat mager. Aan de rest van de camping is weinig aan te merken. Lekker zwembad, mooie omgeving, speeltuintje met springkussen....
Gereisd familie in augustus 2017

nooit meer!

Rien van Engelen, 16-10-2014

Deze camping bezochten wij op weg naar onze overwinteringscamping in Spanje. De campingplaats ging nog wel maar dat sanitair!!!!!!!!!!!!!!!!! Nog nooit zo'n bende meegemaakt op een camping. In de overige opmerkingen zie je dat er sinds februari 2006 helemaal niets is veranderd!!!!
Gereisd met partner in februari 2006

nooit meer overnachten

Harry Wijnbergen, 20-9-2014

Onderweg richting St Maxime hier overnacht staat in het onderweg overnachtings camping boekje van de Anwb, dus je denk prima voor elkaar daar staan ze toch voor daar bij de anwb. Niets van dat alles veel lawaai van de bar op de camping,de plaatsen gingen nog maar het sanitair laat je nog geen hond plassen te vies om te komen.

ongeschit

Gereisd met partner in september 2014

Prima voor maximaal 2 nachtjes

mtien, 11-9-2013

Mooie standplaats, prima zwembad met glijbaan en genoeg te spelen voor kleintjes, simpel restaurant (maar erg lekker gegeten), heerlijk brood te bestellen bij het "winkeltje", vriendelijk volk, leuke omgeving.

Helaas was het sanitair vreselijk. Vies, oud, vervallen... Platgooien en nieuw bouwen! De grond was kurkdroog en lag vol lange naalden van de bomen, maar dat stoorde ons weinig. Evenals het leger krekels dat er gevestigd was.

Jammer van dat sanitair, want we hadden ons hier best langer kunnen vermaken.

Gereisd familie in juli 2013

Een mooi gelegen camping

W.Dijkstal, 23-8-2012

Wij waren op door reis naar Spanje. Wij zijn zelfs langer gebleven want de omgeving is heel mooi.

De eigenaar was heel vriendelijk. Wij kregen zelfs de toegangscode voor internet gratis.

Omdat hij er niet was waren wij zelf al op een plaats gaan staan.

De toiletten werden met een slang schoon gespoten zodat alles heel erg nat was.

Gereisd met partner in november 2011

Voor ons is 1 nacht genoeg

rna89, 28-8-2011

Goed genoeg om 1 nacht te slapen en neem je het niet echt mooie sanitair op de koop toe. Ik zou er niet gaan douchen, maar toiletbezoek en wastafel is goed te doen. Wij hebben er lekkere pizza gegeten. De eigenaar was erg vriendelijk. Koop geen water in het restaurant, dat is erg duur als je vergeten bent dit bij de recptie te kopen. Je kunt er brood bestellen. De mensen die er staan zijn vriendelijk. De camping is echt goedkoop, dus kun je niet luxe verwachten.

voor 1 nacht

jolandaverdonk, 25-8-2011

Echt op z'n Frans.Toen we aankwamen was de receptie gesloten!!Via andere gasten te horen gekregen dat we maar ergens moesten gaan staan.Het zwembad is wel lekker voor een frisse duik en netjes.Het sanitair is niet wat wij gewend zijn.Klein en oud en vies.Wel vrij makkelijk vanaf de snelweg te bereiken, alleen op de camping zelf valt t niet mee om met caravan op je plek te komen.Goed voor 1 nacht, alleen niet meer voor ons.
Gereisd familie in augustus 2011

Overnachting naar Spanje te doen.

Bos, 24-8-2011

Leuke camping in mediteraine klimaat in de nabijheid van Orange A9-A7

Voor een doorreis naar Spanje is deze camping OKE.

Personeel vond ik heel slecht het duurde heel erg lang voordat we een plek kregen. Op die plek was ook nog geen stroom. Het eten was waardeloos . Zonde dat je er zo veel voor betaald. Sanitair slechte staat. Verder een prachtige omgeving!

Gereisd familie in augustus 2011

de knausjes voor de zoveelste keer la douce frans

de knausjes, 12-8-2011

waar wordt een camping op beoordeeld? door de nederlanders op het sanitair. nu is frankrijk een land waar bijna alles met de franse slag gedaan wordt. dus ook sanitair, dat is overal. ga dan naar je eigen porta potti in je caravan of ga niet kamperen. slippers aan met douchen doet wonderen, en een vieze toiletbril heb ik nog niet gezien bij de pinedes! (wist u dat de gast ervoor zorgt hoe het sanitair er bij ligt en niet de camping?) kortom een geweldige camping, flora, fauna, plaatsen, stroom, vriendelijkheid en behulpzaamheid. het restaurantje is niet erg je van het. de kookkunst laat zeker te wensen over. jammer! de grill platen mogen wel eens goed worden schoongemaakt en het frite vet vervangen worden. verder prima afkoel zwembad. geen friet van piet camping, geen discotheek, geen omroepinstallatie voor animatie. ook beslist niet gemist! mooie en ruime plaatsen. ook voor de tent!
Gereisd familie in juli 2011

de knausjes op vakantie, blijft frans !

de knausjes, 12-8-2011

de plusjes: geweldige ligging, goed verzorgde flora en fauna, zeer goed zwembad, lekker om af te koelen en voor de kids: die hebben zich prima vermaakt, lekker veel ampere aan stroom aan je caravan, zeer vriendelijke eigenaar en medewerkers! prachtige plaatsen voor tenten, groot of klein, prima petanque banen, vriendelijke fransen, die net als wij ook graag samen petanquen en lachen! ruim aanbod aan kinderanimatie, redelijk santitair. voor franse begrippen is dit best wel aardig! de gasten zelf bepalen wel de staat van het sanitair! kortom: een hele fijne vrij rustige camping. de echte rustzoeker moet het tussen de wijnvelden gaan zoeken, dus een andere camping. ook is dit beslist geen kop-kont camping en geen friet van piet camping. dan mag u naar de playas del lol. kortom een nette gezinscamping voor kids tot 14 jaar... de minpuntjes: de kwaliteit van het restaurant vraagt best wel wat begeleiding. niet echt lekker, sanitair mag verbeterd worden. aanrader? ja, zeker!
Gereisd familie in juli 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Pinède en Provence in Mondragon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Pinède en Provence zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Pinède en Provence scoort een 7.26 uit 10 op basis van 20 reviews.