Bed and Breakfast Les Glycines

8,8

20 reviews over Bed and Breakfast Les Glycines in het Nederlands

Top!

Linda de Jong, 8-7-2017

Begin juli 2017 hebben wij een heerlijke week gehad in chambre d'hotes Les Glycines. Wij kunnen deze accomodatie echt aanbevelen. Waarom? Het huis staat aan de rand van het dorpje Mison waar vanuit je de prachtige streek kunt gaan ontdekken. Dit mede dankzij de goede tips van eigenaren Remko en Sheila. Zij zorgen ervoor dat je je welkom voelt en je er snel thuis voelt. Bij aankomst waren we onder de indruk van het geweldige terras onder de blauwe regen en het huis zelf. Zoooo sfeervol en smaakvol verbouwd en ingericht....echt geweldig. En, heel belangrijk, ontzettend schoon. Ook de ruime tuin met mooie beplanting, oude bomen en verschillende zitjes, die je gerust kunt verplaatsen naar een zon- of schaduwplek, is echt heerlijk, zowel overdag als 's avonds. En tot slot het zalige zwembad met ligstoelen en parasols er omheen. Wij hebben er heel wat uurtjes van genoten! En dan het eten...wat een verwennerij. Bij de chambre d'hote hoort een ontbijt. Dit staat, als je beneden komt 's ochtends, vers voor je klaar op het terras. Dat voelt luxe. Verder hebben wij één keer mee gedaan met de table d'hote en twee keer van het Plat du jour genoten. Remko kan heerlijk koken, veel met verse producten, zo mogelijk uit eigen tuin. De overige avonden hebben wij gebruik gemaakt van de buitenkeuken en zelf een eenvoudige maaltje gemaakt. Het is ideaal dat je deze keuze hebt en niet gedwongen bent alle avonden uit eten te hoeven gaan. Kortom: ik kan niks negatiefs bedenken over Les Glycines, het is een echte aanrader!!
Gereisd met partner in juli 2017
Sheila, Propriétaire / gérant, 11-7-2017
Hoi Linda, hartstikke bedankt voor deze mooie beoordeling. Goed te horen dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad. Wellicht tot ziens!

Fantastische plek voor een heerlijke vakantie!

AJ&J, 22-11-2016

Heerlijke oase in een prachtig stukje Frankrijk.

Sheila en Remko hebben er alles aan gedaan om ons een heerlijke vakantie te bezorgen.

We hebben ook een paar keer genoten van de table d'hotes; in éen woord verrukkelijk!

Gereisd met partner in september 2016
Sheila en Remko, Propriétaire / gérant, 27-11-2016
Dank voor jullie mooie review, we hopen jullie in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen.

Wow, wat hebben wij een super verblijf gehad!

C&C, 13-9-2016

Het was thuis enorm omschakelen doordat Remko en Sheila het je helemaal naar je zin maken.

Uitgebreid ontbijt, aan te bevelen table d'hote en super schone kamer.

De perfecte gastheer en gastvrouw.

Gereisd met vrienden in augustus 2016
Sheila en Remko, Propriétaire / gérant, 27-11-2016
Dank jullie wel voor deze veer! Goed te horen dat jullie je zo vermaakt hebben bij ons in Les Glycines.

Fantastisch verblijf

Tukkertje, 3-8-2016

Les Glycines is een hele fijne locatie en ons verblijf in de gites is enorm goed bevallen. Sheila en Remko zijn heel gastvrij en hebben heerlijk voor ons gekookt.
Gereisd met partner in juli 2016

Teleurstelling!

Karel Wilders, 1-8-2016

Mooie locatie,maar slechte gastvrouw en gastheer. Niet geschikt voor kinderen! Zeer streng! Ook zeer gierig!
Gereisd met partner in juli 2016
Sheila en Remko, Propriétaire / gérant, 2-8-2016
Ha Stefanie en Kurt, dat moeten jullie wel geweest zijn ipv Karel Wilders (grappig gevonden trouwens). Dankzij jullie en vooral jullie kinderen hebben we besloten de minimum leeftijd op te schroeven naar 18 jaar. Natuurlijk zijn jongens van 12 en 15 jaar af en toe wat wild, maar het gaat wel ver als zij de vloer als glijbaan gebruiken en daarbij de passpiegel "inkoppen". Dankzij het veiligheidsglas is er gelukkig niemand gewond geraakt. Blijkbaar mochten we niet boos worden en hebben jullie ons daarom op deze laffe wijze "terecht gewezen". Tja, via dit medium kun je altijd wel je gelijk halen, maar anoniem is beneden alle peil. Jullie hebben ons op punten onderuit gehaald, die met het incident niets van doen hebben. We hebben jullie goed ontvangen, jullie vonden ons plateau HP smakelijk en voldoende, we hebben kano's en een restaurant voor jullie gereserveerd, waarschijnlijk vinden jullie ons gierig omdat we de spiegel op de factuur hebben gezet. Gefeliciteerd met deze overwinning!

fantastische plek ,met vele mogelijkheden.

Dorine Koopman, 5-7-2016

Heel aardige mensen, zeer betrokken bij hun bb, goede tips voor uitjes en zeer schone en keurig ingerichte gite.
Gereisd met partner in juni 2016
Sheila en Remko, Propriétaire / gérant, 27-11-2016
Dankjewel voor je mooie commentaar en waardering Dorine.

Prima uitvalsbasis om de omgeving te verkennen

Sabrina, 19-6-2016

Leuke relaxte plek om te verblijven, nette en schone kamer met badkamer en een prima ontbijt! Hele vriendelijke mensen met tips over de bezienswaardigheden in de omgeving. Schitterende omgeving om met de motor te toeren!

En het af en toe mee kunnen eten is lekker en erg gezellig. Het ontbreken van een douchegordijn vergt wat dweilen, maar daar is wel mee te leven. Zeker een bezoekje waard wat ons betreft.

Gereisd met partner in juni 2016
Sheila, Propriétaire / gérant, 20-6-2016
Dankjewel voor je waardering Sabrina! Goed om te horen dat jullie het hier zo naar je zin hebben gehad. We hebben de douches in onze kamers juist zo gebouwd (inloopdouche), dat een douchegordijn niet nodig is. Er is geen dweil aanwezig, maar een trekker om na het douchen de douchevloer even na te trekken. De badkamervloer is daarna in een kwartier droog.

heerlijk !

hafried, 26-10-2015

De aankomst alleen al is een feest ! Je komt aan op een terras met een geweldige buiten keuken onder een afdak van blauwe regen. De tuin heeft prachtig mooie oude bomen met meerdere zitjes in de schaduw en een zout zwembad met ligstoelen. De kamers zijn allen heerlijk fris, schoon en met super fijne badkamers, heerlijke douche en alles zo schoon !!

De gastheer Remko en gastvrouw Sheila zijn aller hartelijkst en zijn echt van plan je het enorm naar de zin te maken. Dat begrijp ik ook wel want ze zijn ook heel erg trots op hun B&B dat ze al jaren geleden schitterend hebben verbouwd en het nu nog steeds aan het optimaliseren zijn. Mee-eten is ook geen probleem en overheerlijk. Ze hebben echt verstand van de culinaire hoogtepunten uit de buurt en hebben ook heerlijke wijnen die je zelf mag pakken, alles natuurlijk wel tegen betaling maar tegen een meer dan schappelijke prijs.

Gereisd met vrienden in september 2015

Vliegen in het paradijs

Jan, 23-10-2015

......en dan heerlijk thuiskomen bij Remco en Sheila. Dat is ongeveer de essentie van onze beoordeling. Meer precies:

Locatie: sfeervol plekje, precies goed voor ons. Zweefvliegvelden St Auban, Sisteron en La Motte du Caire liggen elk op ongeveer een 20-30 minuten rijden. Goede restaurants vind je in dat zelfde tijdsbestek.

Eten: Daarvoor hoef je eigenlijk niet weg. Remco is een uitstekende kok en heeft ons deze week diverse malen aangenaam verrast met smaakvolle gerechten. De ingredienten komen allemaal uit eigen tuin en/of de directe omgeving. Topper bij aankomst : het Plateau Haute Provence. Lekkere schotel met een goede wijn.

Kamers: alle complimenten aan Sheila; zeer schoon, comfortabel en de service is picobello in orde. Onze kamer op de noordkant had een mooi uitzicht op de bergen. Leuk weetje: alle kamers hebben namen van bergen in de omgeving (Remco is namelijk Delta-piloot :-))

En last but not least Sfeer: reuze gezellig, relaxed en flexibel

Gereisd met vrienden in oktober 2015
Remko en Sheila, Propriétaire / gérant, 20-6-2016

Onze accommodatie wordt door de meesten gewaardeerd, omdat hier geen gillende kinderen om de tafels en het zwembad heen rennen. We bekeken laatst onze beoordelingen nog eens, en kwamen erachter dat je waarschijnlijk ongewild ons beoordelingscijfer naar beneden gebracht hebt. Dit komt omdat je het item “kindvriendelijkheid” gewaardeerd hebt met een laag cijfer. In plaats van een 5 of een 6 zou je ook niets in kunnen vullen, waardoor je gemiddelde cijfer hoger uitkomt.

Wellicht kun je dit nog voor ons aanpassen. Bij voorbaat dank!

Schitterend verblijf

Wim Van den Broeck, 8-8-2013

Les glycines is een pareltje om te verblijven tussen Provence en de Alpen. Zeer vriendelijke mensen en uiterst behulpzaam.

Heel lekker eten en goede sfeer.

Gereisd met partner in januari 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Les Glycines in Mison, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Les Glycines zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Les Glycines scoort een 8.75 uit 10 op basis van 21 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: