Bed and Breakfast Silence Des Grillons

Silence Des Grillons
9,9

6 reviews over Bed and Breakfast Silence Des Grillons in het Nederlands

Rogier Gysemans, 14-9-2015

Samen met zoon en twee schoonzonen hebben wij hier het meest relaxe en aangenaamste kort verblijf van ons leven gehad.

Ik wil hierbij de charme en vriendelijkheid van het gastgezin met iets meer dan een 10 honoreren

Gereisd met vrienden in september 2015

Een topper van een Bed and Breakfast !

Rene Lambrechts, 13-7-2015

Prachtige locatie met zicht op de Mont Ventoux. Zeer mooie , hedendaagse kamer en badkamer! De gasten worden er in de watten gelegd: heerlijk ontbijt met oa lekkere streekproducten , verse sapjes , eitjes,.... In de prachtige buitenkeuken is het heerlijk vertoeven. Als fietsfanaat strategisch fantastisch gelegen maar ook gelegenheid om prachtige dorpjes en restaurantjes in een kleine straal te ontdekken! Het was voor ons een droomvakantie!
Gereisd met partner in juli 2015

Genieten in alle rust

Benjamin Smet, 11-8-2014

Bij deze B&B voel je je onmiddellijk thuis. Je voelt meteen de warmte die dit jonge gezin uitstraalt. Gastvrijheid staat centraal. Wie rust wil kan hier genieten van de stilte. Wie op stap wil (fietsen, wandelen,..) kan in deze omgeving zijn hart ophalen. Het uitzicht vanop het hele domein is adembenemend. De kamers zijn prachtig ingericht en voorzien van alle luxe. Deze B&B is een echte aanrader!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Puur genieten

Dieter Janssens, 21-7-2014

Schitterend verblijf, prachtige kamers en wondermooi uitzicht! Het ontbijt is uitgebreid en gevarieerd. De warme avonden in de buitenkeuken zijn een voltreffer. We hebben echt genoten van de gastvrijheid en de vriendelijke ontvangst! Wij komen zeker en vast terug!
Gereisd met partner in juli 2014

Sfeervolle B&B in rustige omgeving

Familie Verhelst - Leemans, 19-7-2014

Prima plek om te relaxen en goede uitvalsbasis om te fietsen in de omgeving van de Mont Ventoux. Zeer rustig gelegen met een fantastisch uitzicht. De buitenkeuken is een extra troef! Zeer mooie, verzorgde en ruime kamers. Ontbijt was prima met voldoende afwisseling.

Wij hebben ons zeer goed kunnen ontspannen en hebben genoten van de rust, de mooie uitzichten en de warme ontvangst.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2014

fantastisch

Ann, 19-7-2014

Ontvangst was warm en hartelijk.

De kamer was subliem! ruim, supermooi ingericht!!!

Ontbijten op het terras met zicht op de mont ventoux! (ik die geen confituur of croissants luste, heeft er heerlijke zelfgemaakte abrikozenconfituur gegeten MET croissant)

Er was een supergezellige buitenkeuken met grote tafel onder luifel aan het zwembad met inductievuur, professionele frigo waar je zelf iets kon klaarmaken.

De table d'hôtes die werd aangeboden was superlekker en gezellig en slechts 45 euro, 4 gangenmenu inclusief apéritief, wijn.

Ik ga volgend jaar zeker terug!!!!!!!!! Misschien wel eerder!!!!

Gereisd met vrienden in juli 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Silence Des Grillons in Méthamis (Vaucluse), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Silence Des Grillons zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Silence Des Grillons scoort een 9.85 uit 10 op basis van 6 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: