Hotel Logis de Londres ***

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Logis de Londres bij:

1 review over Hotel Logis de Londres in het Nederlands

Nooit meer

Willy Pouwels, 17-5-2013

De 1e indruk was prima, na 2 dagen kwamen we terug van een lekker dagje weg en kregen we de rekening onder onze neus geduwt. onze kamer was al aan andere gasten vergeven die volgens hem (manager denk ik) al hadden geboekt. Wij zouden nog 4 dagen blijven, volgens hem hadden we het niet goed begrepen. Dus zonder pardon, onze bagage stond al ingepakt klaar. Wij wilden niet bijgeven, vonden dat er op z'n een minst compensatie bijhoorde voor de ellende. Maar helaas, toen werden wij ook star en hebben ze zelfs de politie laten komen. Kregen geen poot aan de grond, tja. Daarna bleek dat al onze waardevolle spullen nog in de kluis waren, terwijl de nieuwe gasten er al in zaten, passen, papieren en dure sieraden (waarde een paar duizend euro). De andere personeelsleden hadden medelijden met ons en hebben zelfs toegegeven dat ze ons graag wilden helpen en dat wij gelijk hadden, maar Meneer de Manager wilde geen gezichtsverlies lijden, en daarom moesten wij bloeden. Heeeeel negatief.
Gereisd met partner in augustus 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Logis de Londres in Menton, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Logis de Londres zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Logis de Londres scoort een 1 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: