8,3

179 reviews over Camping Le Ventoux in het Nederlands

Opnieuw weer een geweldige vakantie gehad!

peter overduin, 3-8-2017

Inmiddels voor het 7e jaar weer een geweldige vakantie gehad op deze camping. Ontzettende lieve mensen en een toprestaurant. Ook in 2018 hopen we er weer te zijn!
Gereisd met partner in juli 2017

Fantastisch, Rustig en Zeer Vriendelijk

Benny S., 1-8-2017

1 week verbleven op deze camping.

Hadden oorspronkelijk een basis chalet gevraagd, maar aangezien deze volzet waren hebben we een luxe chalet gekregen voor dezelfde prijs. Zeer attent.

Marcel en zijn vrouw zijn zeer vriendelijke uitbaters en staan steeds klaar voor alle vragen of problemen.

Wij hebben een jongetje van 2,5 jaar. Alles was voorzien, en speeltuin en zwembad zijn ideaal voor alle kinderen.

Ideale en rustige camping op een kleine 10 minuten van de voet van de ventoux.

Enorme aanrader als je deze streek wil verkennen en wat aan rust toe bent.

Gereisd familie in juli 2017

Fantastisch, prachtige camping

Jacco en Symone Buurstra, 24-7-2017

Prachtige camping midden tussen de wijnvelden met een mooi panorama uitzicht op de Mont Ventoux, camping waar nog een gemoedelijke sfeer hangt maar wel met allerlei voorzieningen. Plannen om volgend jaar terug te gaan worden al gemaakt!!
Gereisd met partner in juli 2017

Geweldige camping!

Petra van Groenestijn, 7-7-2017

Ik vond eigenlijk alles wel goed aan deze camping. Alles wat we zochten. Een niet te grote camping. Betaalbare prijs, mooie omgeving om te wandelen of te fietsen. Leuk zwembad, lekker restaurant, schoon sanitair, mooie staanplaatsen en vooral een prachtig uitzicht. Laatste paar jaar vanwege familie- omstandigheden niet naar toe gekund, maar hebben ons volgende verblijf alweer geboekt. Mogelijkheden te over. Zeker voor wie te Mont Ventoux (lopend, fietsend of met de auto) wil bezoeken is dit De Perfecte camping. Bovendien is het personeel ook nog héél erg vriendelijk en spreken zij voor het gemak ook nog nederlands. Al met al een perfecte camping.
Gereisd familie in juli 2015

Goed bevallen tijdens Tour du ALS

Bles, 3-7-2017

Goed restaurant op de camping
Gereisd met vrienden in juni 2017

Wederom een geweldige vakantie gehad

Johnnie, 2-7-2017

Het is een landelijke camping met eigenaar en beheerders die altijd voor je klaar staan. Een prettige sfeer en een uitstekend

restaurant van hoog niveau met een fijne bediening en een geweldige chefkok.

Fantastisch uitzicht en veel wandel en fietsmogelijkheden.

Wij komen hier al jaren en zijn nog lang niet uitgekeken.

Gereisd met partner in april 2017

Het waren weer heerlijke weken........

Helene, 1-7-2017

Fijne beheerders, super omgeving....heerlijke wijnen.....
Gereisd met partner in juni 2017

Heerlijke camping!

Otje1975, 28-6-2017

Wij zijn hier in juni een week met de kinderen, met overige familieleden en vrienden geweest verdeeld over meerdere plekken. We hebben plekken dicht bij elkaar gekregen. Dit was erg fijn.

De plekken zijn niet overdreven groot, maar meer dan groot genoeg voor caravan met luifel/voortent, auto en extra ruimte voor waslijn ed

Zeer vriendelijke en behulpzame beheerders.

Sanitair is goed en schoon. En er is toiletpapier aanwezig.

En de douches zijn heerlijke grote douchekoppen

Zwembad is mooi gelegen met voldoende bedden er om heen.

Wij hebben hier een heerlijke week gehad en komen volgend jaar weer terug!

Gereisd familie in juni 2017

't Was weer gezellig, maar helaas.....

T, 22-6-2017

.....Helaas moesten wij twee weken eerder vertrekken dan was gepland. Door persoonlijke omstandigheden hebben we zo'n drie dagen diverse hospitaals in de regio bezocht. Dankzij de heel goede zorgen van de beheerder en zijn vrouw konden we veilig de terugreis naar Nederland aanvaarden. Evenals de twee voorgaande keren, toen wij de camping bezochten, was het verblijf ondanks de voortdurende hitte een plezierig gebeuren. De enkele negatieve uitspraken welke zijn geplaatst op deze site moeten met een korreltje zout genomen worden. Voorafgaande aan het geschil dat was ontstaan tussen de eigenaar en dat clubje, hebben deze mensen ook altijd met volle teugen genoten van alles en iedereen die met deze camping te maken hadden. Dus mosterd na de maaltijd. "Le Ventoux" blijft een aanrader.
Gereisd met partner in mei 2017

Ongekend gastvrij!

Janine Koele, 12-6-2017

Mijn ouders genoten van een heerlijke vakantie op deze idyllische camping, toen mijn vader op 2 april 2017 plotseling overleed. De fantastische wijze waarop de camping- en restauranteigenaren mijn moeder en later ook ons als kinderen hebben opgevangen, is niet in woorden te vatten. Naast hulp bij het regelen van de praktische zaken, zijn we op ongekend gastvrije wijze ontvangen en begeleid tijdens de eerste dagen na het overlijden. We kijken hier, als gezin, met zeer warme gevoelens op terug en komen dan ook zeker terug naar camping Le Ventoux!
Gereisd met partner in april 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Ventoux in Mazan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Ventoux zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Ventoux scoort een 8.25 uit 10 op basis van 180 reviews.