Camping Marius ***

Marius
7,6

4 reviews over Camping Marius in het Nederlands

toffe plek om te ontspannen

Ludwig, 31-8-2013

Bij aankomen ontvangen door een strenge maar rechtvaardige receptioniste. Zij maakt de regels duidelijk en die dienen gevolgd te worden, wat maar goed is. Hierdoor kom je terecht op een rustige camping waar ontspannen op de eerste plaats staat.

Ook in het restaurant, waar je steeds vriendelijk en familiaal ontvangen wordt. Zeer goed eten en altijd vers( zie foto tonijn)

Zeer proper sanitair, 2x daags gepoetst. Bij problemen wordt er alles aan gedaan om u te helpen.

Gereisd met partner in juli 2013

Goede prijs-kwaliteit

zwerver11, 29-11-2011

We hebben hier 3 weken gestaan en we vonden het een FANTASTISCHE camping, al is deze voor kinderen, door het ontbreken van zwembad en bijv speelhal, mogelijk minder interessant.

In tegenstelling tot de fam Prins vonden wij het restaurant super, zelfs bezoekers van omliggende parken komen hier eten, hun dagschotels, pizza's en dame blanche zijn voortreffelijk. 's Morgens hier heerlijk verse broodjes/stokbrood (1 euro p/stuk), en een klein winkeltje voor een vergeten boodschap.

Voor de grote(re) boodschappen moet je naar Martigues of over het strand naar de camping le Mas.

De baai is inderdaad niet groot en doordat dit een van de weinige is dus druk tot heel druk....

Het vertier buiten de camping is nihil, je moet dan echt met de auto.

De caravanplaatsen waren voor ons super, afgescheiden met een haag en voorzien van eigen (af)was plek.

De reinheid op de camping is goed te, dit werd keurig onderhouden. Wij hadden gratis WIFI-bereik op de plaats.

Gereisd met partner in juli 2011

te veel camping voor te weinig strand

fam. prins, 5-9-2011

Een typische franse hutje-mutje camping aan prachtig baaitje in La Couronne.

Erg jammer dat er nog vier andere campings aan het zelfde baaitje grenzen en dat heel Martigues zelf ook nog eens op die paar vierkante meter strand aanwezig is.

Als dan elke avond op een andere naastgelegen camping de herrie losbarst is het feest compleet..

Er zijn goede gedragsregels op de camping aanwezig, maar helaas houdt niemand zich hieraan en wordt niemand op de vingers getikt voor ongewenst gedrag.

Het restaurant is echt héél slecht, maar het sanitair is prima! Wie geen Nederlanders tegen wilt komen zit hier ook goed. De korte wandeling naar het strand is erg mooi, maar met veel trappen. De eigen wastafel op de plek is heel prettig.

Van de dichtbij gelegen olieraffinaderijen hebben wij niets gemerkt, ook niet geroken.

Ik ga zeker niet meer terug, misschien zegt dat genoeg?

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

Wij komen niet terug

Kuky Vallaeys, 9-7-2011

Na drie fantastische flowercampings was Le Marius een enorme teleurstelling.

Wij hadden een bungalow met als uitzicht binnen, een witte muur voor het raam.

Op onze plaats was er buiten, net plaats om tafel en stoelen te zetten.De omgeving is wel mooi , de bungalow trouwens ook. Buiten de camping kan je naar het strand wandelen. Onze woonst is dus volgens de normen van flowercamping niet aan te raden. Het restaurantje daarentegen is wel gezellig. Voor tent of caravan misschien wel beter. De camping is rustig. Kuky

Gereisd met vrienden in januari 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Marius in Martigues, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Marius zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Marius scoort een 7.63 uit 10 op basis van 11 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: