8,5

5 reviews over Camping Chez Pascalounet in het Nederlands

Verblijf met eigen vouwwagen

Eric EINDHOVEN, 14-8-2017

Camping is een rustige simpele kleine camping met voldoende sanitair, mistte wel de zeep.

Dicht bij het strand

Gereisd anders in augustus 2017

Leuk bij pascalounet!

Dirk VAN HILTEN, 28-6-2017

Geen glasbak direct bij camping, ook papier niet apart in afval; jammer dat dnackbar zo laat open is en dicht op maandag
Gereisd anders in juni 2017

Jammer van disco bas dreun

Geert, 23-6-2017

Best aardige kleine camping dichtbij zandstrand. Maar tegenover een bar/restaurant met feesten tot 1 uur in de nacht en in het weekend in de avond luide bastonen van muziek, die overal op de camping te horen is. Zo is kamperen niet bedoeld.
Gereisd met partner in juni 2017
Chrystèle Giunti-Genovesi,

Dear Sir,

We would like to thank you for taking the time to write your feedback after your stay in our campsite.

We are really sorry to learn that it was not as you expected.

We apologize for the noise you have heard because of one of our neighbours. Currently we are trying to solve this disadvantage with them.

Be assured your satisfaction is our priority.

Kind regards,

ildas, 4-8-2016

Hele vriendelijke personnel in t restaurant. Lekker dichtbij het strand ideaal met kinderen.
    Gereisd anders in augustus 2016

Comfortabele camping

rrl, 1-11-2012

Mobilhomes rondom, veel caravans van Marseillanen. Met voortent en auto is het wel stikvol. Vanwege geen reservering een plek zonder schaduw. Elektriciteit en eigen drinkwater. Harde bodem. Warme douches, ruim opgezet en perfect onderhouden. Hele goede zandstranden naast de camping. De Estaque is geen massatoerismegebied. Het restaurantje op de camping is goedkoop en redelijk van kwaliteit maar meestal wel gezellig . Leiding zeer professioneel en to the point (spreken Engels). Strikt toegangsbeleid met pincode-hekken en slagbomen. Men gaat niet ongezien in en uit de camping. Prijs/kwaliteitverhouding zou ik omschrijven als Top. Van een afstandje bezien lijkt het me kindvriendelijk, de zee wordt wel diep maar is aan de kant perfect voor zandtaartjes bakken en spelletjes. Er zijn ook vrij wat pubers die met elkaar naar het strand gaan en 's avonds een beetje hangen bij de pétanque baan of het campingrestaurantje (dat ook playback en na-dansen van videoclipwedstrijdjes organiseert).
    Gereisd alleenreizend in juli 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Chez Pascalounet in Martigues, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Chez Pascalounet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Chez Pascalounet scoort een 8.46 uit 10 op basis van 203 reviews.