Aparthotel Appart City Marseille Euromed ***

Onvoldoende

1 review over Aparthotel Appart City Marseille Euromed in het Nederlands

Nooit meer!

danielleinholland, 16-9-2015

Via touroperator hebben wij dit hotel geboekt. Toen wij aankwamen stond er een lange rij met klagende mensen en het personeel kwam ongeïnteresseerd over. Wij kregen onze kamer niet (ook al was deze al betaald) omdat wij geen creditcard bezitten. Borg accepteren ze niet. Touroperator heeft uiteindelijk hun creditcard ingezet, maar we waren zo een uur verder. Geen warm welkom dus. De kamer bleek ontzettend smerig. Vieze handdoeken vol vlekken. Vlekken in het tapijt. Loshangende gordijnen. Airco die niet werkte. Haren in de badkamer. De gangen zien er al niet veel beter uit. Beide dagen is er niet schoongemaakt in onze kamer, ondanks de belofte na onze melding dat dit alsnog zou gebeuren. Ik raad u aan om vooral verder te kijken want dit hotel verdiend geen klanten.
Gereisd met vrienden in augustus 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Appart City Marseille Euromed in Marseille (Bouches du Rhône), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Appart City Marseille Euromed zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Appart City Marseille Euromed scoort een 1 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: