Hotel Alizé ***

Alizé

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Alizé bij:

1 review over Hotel Alizé in het Nederlands

charmant stadshotelletje

Heylen, 7-8-2013

Goed gelegen stadshotel in Vieux Port met vriendelijk, behulpzaam personeel, met vooral de receptioniste Olga. Ruime kamers met safe en kleinere badkamer met haardroger. Wel oppassen in bad=slipgevaar. Uitsluitend ontbijtbuffet:gekookte eieren, geen gebakken; door de nabijheid van de verschillende restaurants en brasseries is een andere maaltijd niet nodig. Het bekende restaurant Miramar is 's maandags gesloten. 's Avonds komen de muzikanten buiten om een centje te verdienen. Geen last gehad van criminaliteit, maar wij bleven wel constant aan de haven. Toeristentreintje=8euro; Bus hop-op/bus-off 18euro. Door mijn foute kledij-keuze (sandalen+witte kousen) geen last gehad van bedelaars.
Gereisd met partner in augustus 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alizé in Marseille (Bouches du Rhône), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alizé zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Alizé scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: