Hotel Resort & Spa Cannes Mandelieu ****

Resort & Spa Cannes Mandelieu
6,7

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Resort & Spa Cannes Mandelieu bij:

53 reviews over Hotel Resort & Spa Cannes Mandelieu in het Nederlands

nooit meer !!!

v. sava, 20-8-2017

Wij hebben de 1-e week van augustus een appartement geboekt. Wij reisden met 5 personen waarvan een kind van 1 jaar oud. Eerste 3 dagen deed de airco niet

( 37 graden buiten). Bij de receptie moest je iedere keer lang in de rij wachten als je een klacht wil indienen, want via de appartement kon je uren lang bellen maar niemand nam op bij de receptie want .... de telefoon deed daar niet !!! Is toch verschrikkelijk !!! Verder een keer zou de schoonmaakdienst komen, en dat is ook niet gebeurd. Wij hebben 4 keer bij de receptie moeten vragen en uiteindelijk 1 dag voor ons vertrek kwamen ze ons schone baddoeken meebrengen. De resort is veel aan onderhoud toe, de badkamers beginnen op de tegels randen schimmels te krijgen. De zwembad zit ook heel onverzorgd eruit, je wil geen kinderen dar zien zwemen ! Er is veel meer te vertellen over Mimozas Resort Cannes maar ik hou hiermee op, anders kan ik een boek over schrijven. Wij hebben 1500 euro betaald voor 2 kamer app., en dat veel geld is niet zo erg maar onze vakantie is flink verpest in deze resort.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Een kat in een zak!!

MARC, 9-7-2017

Foto's zijn bedriegelijk,voor dit geld verwacht je veeeeel meer!
Gereisd met oudere kinderen in januari 2017

Geweldig resort

H Peters, 21-8-2016

Het resort zag er prachtig uit! Kamers waren ruim, en van alle luxe voorzien, zoals een vaatwasser, afwasmachine. Er lagen voldoende handdoeken om te gebruiken. Wij zijn 2 weken geweest en er is tussendoor een aantal keren schoon gemaakt.

Het plaatsje zelf stelt niet zoveel voor, maar het ligt dicht aan zee en een auto heb je nodig als je wat van de omgeving wil zien. Er zat trouwens een grote parkeergarage onder het gehele complex.

In de tijd dat wij er waren was het erg druk in Frankrijk, dus wilde je ergens naar toe dan stond je vaak in de file.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Afknapper

Jos Hoogeveen, 1-10-2014

Het zwembad was defect, het restaurant dat erbij hoort gesloten. Soort doehetzelf zwembad dat ervoor in de plaats was opgezet was beneden de maat. Daarnaast een sfeerverpestende overlast van vliegverkeer en onderhoud nabijgelegen golfbaan. Voor kinderclub en en parkeren extra betalen. Airco na een week defect en Wifi heeft het een avond gedaan. Zeer sober restaurant, nauwelijk animatie. Algehele indruk: zeer beneden de maat.
Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

Verschrikkelijke ervaring!

elisahke, 24-8-2014

Op de website ziet alles er super uit, met een leuk zwembad. Bij aankomst blijkt het zwembad leeg te zijn en moeten we zwemmen in een intexzwembad, met een zeer onveilige trap. Bedden voor kinderen niet opgemaakt, na melden bij receptie een paar lakens in de handen geduwd gekregen. Ontbijt niet ok, yoghurt op, geen eieren en fruitsap meer, werd niet bijgevuld, lauwe koffie, onvriendelijk personeel. Bij checkout onze ontevredenheid geuit, onvriendelijke reactie terug gehad. Hier zien ze ons nooit meer terug!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Wat een domper ten opzichte van vorig jaar

Monique , 24-7-2014

Ook dit jaar vakantie geboekt in dit resort. Vorig jaar enorm genoten mede door het fantastische zwembad. Bij aankomst blijkt dit zwembad echter onderwerp van juridische strijd tussen resort en aannemer. Daar hebben wij als bezoeker natuurlijk geen boodschap aan. Als tegemoetkoming een kaartje voor aquapark en een opzet zwembad. Lachertje natuurlijk. Reisorganisatie gaat hier nog achteraan. Katten in omgeving worden gevoerd door personeel dat ook in appartementen woont. Gevolg: katten op balkon die hele bikini's kapot scheuren die hangen te drogen op het wasrek. Reactie manager: dan moet u geen badkleding op balkon hangen.

Hoe fantastisch dit park ook is als uitvalsbasis aan de Cote d'Azur: de service is er waardeloos. Wij komen er geen derde keer! Jammer jammer jammer.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Waardeloos geval, nooit meer

Den Boer, 18-12-2013

Wij hadden dit resort geboekt via touroperator.We kwamen daaraan zoals besproken om 17.00,onze kamer waren nog niet klaar,ze zijn bezig met de laatste check of alles goed was.Ik heb nog nooit zo'n smerige kamer gezien bij een 4 sterren complex.We hadden appartement helemaal achteraan haast tegen het vliegveld aan.De gordijnen wat wit was bedoeld waren helemaal vergeeld.Keutels op balkon, kapotte meubels, smerige airco.Schaamharen in het bad, bestek en keukengerei in de keuken verroest.In de hoekjes waren nog nooit schoongemaakt. Aan de zijkanten van de wc pot waren niet betegeld, maar gewoon behangen, die zaten toch vol met (poep) spetter. Nou het spijt me voor de taal, maar het was gewoon te smerig om te worden. Dat meertje, stilstand water, stonk gewoon. Rustig in het zwembad liggen kan niet want er vloog 1 privéjet per 10 minuten, vooral vrij, za, zondag. We hadden geklaagd kregen wij kamer aangeboden die was nog niet schoongemaakt. We waren na 3 dagen weggelopen en dan € 2000/week.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Geweldige accomodatie voor gezinnen

Familie Peters, 5-8-2013

Wij zijn hier een week in een appartement geweest. Lekker rustig gezeten met mooie kamers. Elke kamer heeft een eigen airco die je ook apart in kunt stellen. De service is erg goed. Als je iets mist, wordt het meteen opgelost. Het zwembad is prima en ook de rest van het resort. In de nabije omgeving is er weinig te doen. Je kunt wel naar het strand en met de auto zijn er voldoende supermarkten in de omgeving. Zeker een aanrader.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Mooie kamers, sfeerloos complex

Leon, 6-7-2013

Eind juni een week in dit complex verbleven. De kamers zijn goed ingericht. Van alle gemakken voorzien, zelfs kleine wasmachine aanwezig. Het complex ziet er netjes uit. Ik miste echter de sfeer op het park. Veel gasten verbleven er bijv. maar 2 nachten om bijv. Cannes en Nice aan hun fototoestel te laten zien. Complex wordt ook gebruikt door zakenmensen als uitvalsbasis. Hierdoor ontbreekt er sfeer in het complex. Zwembad is aan de kleine kant, geschikt voor een uurtje per dag zwembadhangen, maar niet voor een hele dag. Had er ontbijt bij besteld. prijs/kwaliteit niet goed. Het ontbijt was beperkt (€ 15 pd). De ligging is OK. 800m van strand, snelweg binnen 3 minuten. Cannes en Nice binnen rijafstand. Dagelijks in Cannes gaan eten (Rue de Suquet, prachtig). Ook Nice is erg mooi. Had mijn racefiets bij me. Prachtige ritten langs de kust gemaakt richting Frejus. Het is een nette en goede uitvalsbasis om de omgeving te verkennen. Niet geschikt om hele dag om het complex te verblijven.
Gereisd alleenreizend in juni 2013

Mooie villa

Lotje , 13-6-2013

Hebben een week verbleven in de villa, het zwembad was netjes en schoon. Zit een kinder beveiliging op erg handig.

De villa was ook schoon en redelijk ruim.

Het park zelf is wat minder, alles is gesloten gaat pas in juli open.

Het restaurant was savonds wel open eten is behoorlijk beneden peil.

Wifi werkte goed in de villa.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Resort & Spa Cannes Mandelieu in Mandelieu-la-Napoule (bij Cannes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Resort & Spa Cannes Mandelieu zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Resort & Spa Cannes Mandelieu scoort een 6.66 uit 10 op basis van 54 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: