8,2

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Résidence P&V Les Rives de Cannes Mandelieu*** bij :

9 reviews over Appartement Résidence P&V Les Rives de Cannes Mandelieu in het Nederlands

superleuk!

catharina, 9-6-2013

mooi zwembad-lief personeel en betrouwbaar-lief appartement-prachtige aanleg bloemenperken-supertevreden
Gereisd met vrienden in april 2013

Heel goed te doen

anna, 28-5-2013

Ik was hier vorig jaar-het appartement is zeer gehorig (als je beneden zit) en te klein, niet een bedbankje gebruiken als bed in de kamer, dat is niks. Neem dan liever een groter appartement. Maar voor de rest helemaal oke voor de prijs die ze vragen. Mooie aanleg park. Fijn zwembad. Helaas geen WIFI als je geen creditcard hebt!,hadden wij dus niet,geen Ned.t.v.zender. Wel heel aardig personeel. Wij hadden afgelopen zaterdag autopech, 1 uur vanaf Cannes, je krijgt GEEN verv,vervoer als je Geen Creditcard hebt!!! Wij hebben gehuild 24 uur lang overal, maar konden niet naar huis, al waren we verzekerd.De Franse bedrijven zijn keihard.Ze willen voor alles een creditcard.Ik betaalde 500 euro voor dit app.
Gereisd familie in mei 2012

Park is al wat ouder en dat begint op te vallen.

heer Verstegen, 24-10-2012

Op zich prima park. Echter, hier en daar wat achterstallig onderhoud. Appartementen zijn klein voor Nederlandse begrippen. Wij hadden daarom een 6-persoons appartement geboekt ipv een 4-persoons. Speeltuintje kinderen is te beperkt. Brood via bar te bestellen. Ook mogelijkheid beperkt aantal maaltijden te bestellen bij de bar om in eigen appartement te nuttigen. Zwembad ziet er netjes en verzorgd uit. Hebben er helaas door weersomstandigheden en uitstapjes geen gebruik van gemaakt (vakantie in oktober).
Gereisd familie in oktober 2012

Mooi gelegen vakantiedomein.

Jenny, 13-9-2011

Net terug van PV Les Rives de Cannes Mandelieu.We verbleven met tweetjes in 5 pers.app.711 (dus ruim genoeg) met balkon,zicht op rivier (veel eenden) en berg. Prachtig stukje natuur!Naar onze mening is dit wel het mooist gelegen app.Het was prima in orde en heel netjes.Voldoende bed-en badlinnen.Personeel was supervriendelijk.Bediening i/h restaurant verliep heel vlot.Deze periode is ideaal:mooi weer,rustig,niet druk aan zwembad.We hadden formule half pension.Tegen einde v/d reis waren enkele gerechten op de kaart overplakt, waardoor keuze beperkter was, maar dagelijks was er ook een menu du jour al dient gezegd dat hoofdgerecht soms nogal klein uitviel.Maar gerechten waren wel lekker bereid.Ontbijt mocht iets gevarieerder zijn.Buffet werd niet altijd goed aangevuld.Minpuntje:geen airco in app.Op een avond was er n feest aan de gang in zaal Neptune en schalde de muziek om 5 u 's ochtends nog door de boxen.Dat was iets minder prettig qua nachtrust. Toch een héél fijne vakantie gehad.
Gereisd met partner in september 2011

Prima

Claudia, 15-8-2011

Twee weken in 3 kamerapp. Hadden eerst app met uitzicht op blinde muur en boom voor het raam, dus altijd de lichten aan. Na klacht bij manager de 2e week groter+ruimer+lichter app gekregen, prima! App is goed voorzien van veel apparatuur, flatscreen, wasmachine!, afwasmachine!, strijk, en keukengerei. Zwembad is zeer druk. Restaurant is aardig, afhaalpizza is beter. Omgeving is zeer mooi, veel uitstapjes aan te raden oa Nice, Monaco, StTropez, St Paul de Vence, Antibes en Grasse. Strand is te lopen, maar pak de auto en rijd door, daar is het veel beter en rustiger. Levensonderhoud is duur, maar ook hier overal Lidl ;-)
Gereisd familie in juli 2011

Een hele mooie uitvalsbasis!

T. Kleinsman, 17-8-2009

Wij zijn in juli 2009 geweest. Erg mooi park, mooi aangelegd en goed onderhouden. Ligging is prima. Mooie uitvalsbasis voor dagtrips en ca. 10 minuten lopen naar het strand. Het huisje is wel klein, maar van alles voorzien en wat erg belangrijk is "niet gehorig" en schoon. Aan te bevelen is een huis aan de rivierzijde, je betaalt er iets meer voor, maar dat is het absoluut waard. Zwembad was mooi en goed temperatuur. Personeel uiterst vriendelijk. Één minpunt in de laatste week, toen kwamen veel Fransen met honden. Terwijl er een hondenuitlaatstuk is, trekken die zich nergens iets van aan en laten de honden overal hun behoefte doen, ook al zei je er iets van. Ergenis ten top en daar waren wij niet de enigen. Als ze het verbieden voor honden is er wat ons betreft geen enkel minpuntje! Dus zeker de moeite waard.
Gereisd familie in juli 2009

E van Puijenbroek, 12-5-2006

Wij bezochten Les Rives de Cannes Mandelieu begin mei 2006. Het betreft een keurig verzorgd appartementencomplex op 10 minuten lopen van het strand. De appartementen zijn schoon en voor Franse begrippen ook erg ruim. Een uitzondering is echter de ouderslaapkamer, die met 2 bij 2.5 meter wel erg krap bemeten is. Het is aan te raden om een appartement op de begane grond te vragen aan de zijde van de rivier. Het complex is omgeven door een gazon met Linden en Eucalyptusbomen. Voor kleine kinderen is het hier echter oppassen, er is geen afscheiding tussen gazon en rivier. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. De snelweg is op korte afstand van het complex gelegen (5 autominuten) waardoor een breed scala aan uitstapjes mogelijk is. We hebben een heerlijke vakantie gehad, en zijn zeker van plan nog eens terug te komen.
    Gereisd anders in mei 2006

Constance, 5-1-2006

Mooi complex. Schoon en groen. jammer dat het personeel niet zo heel vriendelijk overkomt. Er kon bij het personeel vaak geen lachje af. Van de manager straalde de stress en irritatie van zijn gezicht. Ondanks dat je goed geld betaalde, voelde je jezelf een 'lastige' toerist. Het appartement is zeer goed. Je kunt tegen de avond de boel goed tegen elkaar open zetten, zodat het heerlijk afkoelt. Het houten vlonderterras aan de rivier is super en je kunt daar heerlijk lunchen. Niet op blote voeten, want dan krijg je geheid splinters. Jammer dat je daar 's avonds geen borrel kunt drinken. Het sluit tegen 5 à 6 uur. Dan is het personeel in het restaurant voor nodig. De keuken van dit restaurant kan de afhaalmaaltijden niet aan, dus moet je lang wachten. Reserveren is noodzaak. De pizza's zijn wel erg lekker. In Mandelieu (o.a. de haven) kan je wel weer leuk eten.
      Gereisd anders in januari 2006

Sjors, 5-7-2005

Het complex sfeervol,de appartementen zijn netjes en schoon. Je hebt een vaatwasser,magnetron,keramische kookplaat.Mocht je een voorkeur kunnen opgeven vraag dan naar een app. begane grond,dat is ideaal en vooral als je kinderen hebt. Niet alle app.liggen even mooi(binnenplaats). Er liggen een aantal app. aan de rivier dat is schitterend maar niet ideaal met kinderen. Het restaurant is goed, beperkte keuze van eten. Kwaliteit eten goed.Service vonden wij persoonlijk minder. Ze hebben op het complex een ruimte waar seminars worden gegeven en daar zijn ze wel erg op gericht!!! Ze verzorgen dus het eten voor de zakenlui goed maar voor de vakantiegasten een stuk minder!!! Vaak heb je geen tafel meer en moet je binnen gaan zitten terwijl het buiten 30 graden is. Verder ligt het zo'n 10 minuten lopen van het strand,geen mooi strand.Complex is zeker een aanrader, auto wel nodig.
        Gereisd anders in juli 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Résidence P&V Les Rives de Cannes Mandelieu in Mandelieu-la-Napoule (bij Cannes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Résidence P&V Les Rives de Cannes Mandelieu zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Résidence P&V Les Rives de Cannes Mandelieu scoort een 8.23 uit 10 op basis van 9 reviews.