Vakantiepark Le Hameau des Grenadines

Le Hameau des Grenadines

Onvoldoende

1 review over Vakantiepark Le Hameau des Grenadines in het Nederlands

tamara, 31-3-2005

huisjes zeer onverzorgd, nog nooit van mijn leven zo'n vuile borden en bestek gezien, het vuil plakte er echt aan...

ons uitzicht als we op t terras zaten, was onze auto en de weg. niet zo veilig voor kleine kinderen, auto's rijden voortdurend op het domein, ons huisje stond juist in een bocht, dus zeer gevaarlijk,..de kamer was onder het dak:dus broeiend warm, niet veel geslapen, enzovoort... overboeking ging niet, dus zijn we maar vroeger naar huis gekomen, echt een ramp! We gaan elk jaar op vakantie, nooit geen problemen gehad, maar dit was verschrikkelijk!! Het dorpje Mandelieu vonden we dan wel mooi.

Gereisd anders in maart 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Le Hameau des Grenadines in Mandelieu-la-Napoule (bij Cannes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Le Hameau des Grenadines zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Le Hameau des Grenadines scoort een 1 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: