Camping Le Bosquet **

Camping Le Bosquet **
7,8

28 reviews over Camping Le Bosquet in het Nederlands

Fijne camping, jammer van het slechte sanitair

Van de Broek, 15-8-2017

De camping ligt super. Ideaal om te fietsen, dorpjes te bezoeken. Winkel op loopafstand evenals het dorpje met terrasjes.

De campingplaatsen zijn netjes met kiezels. Zorg wel dat je iets bij hebt om voldoende schaduw te creëeren.

Het sanitair verschrikkelijk! Slecht onderhoud en heel vies. De gasten maken het natuurlijk extra vies... maar de basis is al vies...vaker en beter schoonmaken is een echte must.

Het zwembad is ideaal voor kleine kinderen maar ook hier is het onderhoud achterstallig.

Er wordt veel te hard gereden! Met name door het personeel en eigenaren van de camping!

Ondanks een aantal flinke minpunten toch een fijne camping voor een leuke prijs.

Gereisd familie in juli 2017

Tja, wat moeten we ervan zeggen

Karin, 1-8-2017

Deze camping heeft heel veel mee. Ligging op loopafstand van het dorp, aan de voet van de Mont Ventoux, leuk restaurant en zwembad, en de camping is relatief goedkoop. We hadden de camping vanwege de (fiets)locatie uitgekozen. Maar dat verkeer de hele dag én nacht! Dat bepaald de sfeer te erg. Hier ook diverse andere gasten over gehoord. Zowel gasten als personeel rijden hard, veel en tot laat over de camping. De slagboom gaat niet dicht 's nachts. Jammer.
Gereisd familie in juli 2017

fantastisch

Willy Goossens, 7-12-2016

ideaal voor fietsers, ontzettend vriendelijke mensen zowel bij de ontvangst als in de bar

veel achterstallig onderhoud

Janneke, 2-7-2016

camping ligt mooi,en we werden zeer vriendelijk ontvangen,prijs is zeer concurerend,

maar de schoonmaak moet beter en vaker gebeuren,stond elke dag veel water in de toiletten op de vloer.

ook zag het zwembad er ongezellig uit,wat planten en bloemen zouden het geheel wat opfleuren

veel insecten in het water

Basic Camping

Albertino, 25-6-2016

Goed gelegen op 500m van Malaucène.

+ Toiletten worden 1 maal per dag gereinigd.

+ Rustig (Juni)

+ Kleine en grotere plaatsen beschikbaar

+ Alle plaatsen met kiezel

+ Vriendelijk onthaal ondanks geen reservatie

+ Steeds gratis warm water en douches(te heet)

+ Veel fiets- en wandelmogelijkheden in de nabije omtrek

+ Op 9km rijden heb je een Lidl , Aldi en een grotere supermarkt.

-Geen enkel toilet heeft een WC-bril.

-Geen gratis wifi : bereik enkel achteraan camping bij bar

Nooit meer.

Marga35, 16-8-2015

Na een aantal jaar niet meer op Bosquet geweest te zijn weer een vakantie gepland. Camping ligt ideaal ten opzichte van de Mont Ventoux. Er word totaal geen onderhoud gepleegd op de camping. Zwaar verwaarloosd zwembad, staat hoog met onkruid en ongelijke tegels. Water zit vol met ongedierte. Liftbediende zijn bijna allemaal kapot. Sainitair is smerig. Afvoer zit verstopt, nauwelijks een straal water onder douche. Je staat in het vuil water van een ander due ook staat te douchen. Op onze plek stond een electriciteitspaal die lekte teer op onze nieuwe voortent. Nauwelijks schaduw. Erg jammer. Dames bij receptie zijn super aardig. Wij zijn weer vertrokken. Er zijn voor paar euro's meer betere campings in de buurt.
Gereisd met partner in juni 2015

Leuke camping met heerlijk en goedkoop restaurant

JPN Hoek, 8-7-2015

Deze camping expres uitgezocht om de Mont Ventoux te beklimmen, maar wij hebben hier met veel plezier een aantal dagen gestaan. Echt wel een aanrader in ieder geval in het laag seizoen
Gereisd met partner in juni 2015

zeer goed

stan, 15-11-2014

Wij hebben reeds 4x op de camping verbleven en waarschijnlijk zullen we er volgend jaar (2015) een week verblijven als we op doorreis zijn naar Spanje .

Goede ligging , netjes , vriendelijk personeel .

Gereisd met partner in juni 2012

Mooie camping

Tischo, 13-10-2014

Camping La Bosquet hebben wij bij toeval ontdekt en is erg rustige gelegen. Erg vriendelijk ontvangst. Ruime terrassen plekken op grid en als je goed staat uitzicht op de Mont Ventoux. Bij elke 2 plekken staan water tappunten. Het sanitair (douches en toiletten) is gedateerd maar wel oké en schoon, afhankelijk van wie er voor je was...Wat zijn sommige mensen toch vies De camping is op 500 m afstand van het centrum van (het drukke maar gezellig) Malaucene waar de vele fietsers eindigen als ze van de Mont Ventoux afkomen en er een (kleine) Super U. Veel terrassen met goede eetgelegenheden. Ook de heuvelachtige omgeving is mooi om te fietsen en te wandelen...
Gereisd met partner in september 2014

Kleine camping/mooi zwembad

marel, 7-8-2014

Wij (gezin met 2 kinderen 15/17 jr) hebben in juli 1 week op deze camping gestaan. De plaatsen zijn afgescheiden met heggen en de ondergrond is split. Wij hadden een ruime plaats met 1 (flinke) boom. Niet alle plaatsen hebben veel schaduw. De kinderen vonden het zwembad geweldig (1.60 diep). Op de camping is nog een kleine speeltuin en 1 tafeltennistafel. Op de camping staan diverse nationaliteiten. Toen wij er waren stonden er nog 2 andere gezinnen met kinderen (die dezelfde leeftijd hadden als onze kinderen) verder waren er vooral mensen zonder kinderen.

Het sanitair wordt 1x per dag schoongemaakt. Het was niet altijd even schoon (deuren/tegels). Het water (krachtige straal) is warm/heet en kan je niet mengen. Het afwas/was water is ook heet/warm.

De camping ligt in een mooie omgeving. In het dorp is een Super U express (goed assortiment). Op 15 min. rijden heb je een Lidl en een grotere supermarkt. Op de camping kan je brood bestellen.

Gereisd familie in juli 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Bosquet in Malaucène, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Bosquet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Bosquet scoort een 7.75 uit 10 op basis van 36 reviews.